به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۱۹۰۵۱۸

بهترین هتل آپارتمان های مشهد

بهترین هتل آپارتمان های مشهد
گروه گردشگری: برای آنهایی که در هر زمان از سال راهی مشهد می شوند تا از لذت زیارت مرقد مطهر امام هشتم یا حتی گشت و گذار در دیدنی های تاریخی و طبیعی شهر بهره مند شوند؛ گزینه های بیشماری برای اقامت در نظر گرفته شده است؛ از هتل های لوکس و چند ستاره تا هتل های سه ستاره و هتل آپارتمان ها. اینکه کدام را برای رزرو انتخاب کنید، به سلیقه شما، مدت اقامت و البته بودجه تان بستگی دارد. در این میان هتل آپارتمان ها همیشه بهترین انتخاب برای سفرهای جمعی هستند. اگر شما هم در هنگام رزرو هتل مشهد نزدیک حرم به دنبال بهترین هتل آپارتمان های این شهر می گردید، این مطلب را تا انتها بخوانید.
 
هتل آپارتمان آرمان
هتل آپارتمان سه ستاره آرمان از آن دست هتل آپارتمان هایی است که هم سوئیت ها و آپارتمان های مجهزش دل مسافران مشهد را ربوده اند و هم نزدیکی آن به حرم. آرمان اتاق دو تخته هم دارد، اما بیشتر واحدهای آن را سوئیت های یکخوابه دو تخته، سوئیت های یکخوابه دو تخته ویژه، سوئیت های دو خوابه چهار تخته و آپارتمان های دو خوابه تشکیل می دهند. این سوئیت ها و آپارتمان ها بهترین گزینه برای آنهایی هستند که می خواهند با خانواده به مشهد سفر کنند یا آنها که به دنبال اقامتی طولانی در این شهر هستند.
رزرو هتل جا اینجاس
بهتر است کمی هم در مورد امکانات هتل آپارتمان آرمان بدانید: نخست اینکه در تمام واحدها که چشم انداز به حرم دارند؛ تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت، صندوق امانات، چای ساز و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. دوم اینکه امکانات عمومی هتل کامل تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید؛ از شیرینی فروشی، خیاطی، استخر، سونای خشک و بخار تا جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ، کافی شاپ، رستوران، باغچه شیشه ای، پارکینگ و البته ترانسفر رفت با هزینه.

از امکانات که بگذریم، موقعیت مکانی هتل آپارتمان آرمان یکی دیگر از مزایای آن به شمار می رود. اینکه تنها 500 متر با حرم فاصله داشته باشید و پنجره اتاق تان رو به حرم باز شود، چیزی است که خیلی از مسافران از هتل خود انتظار دارند. البته این تنها حرم رضوی نیست که در فاصله اندکی از هتل آرمان قرار گرفته؛ بلکه مجتمع های خرید و مکان های دیدنی هم نزدیک هتل هستند. اگر اهل خرید هستید؛ بهتر است بدانید که برای رسیدن به مجتمع تجاری آرمان، بازار رضا و مرکز خرید الماس شرق حداکثر 20 دقیقه زمان لازم خواهید داشت. اطلاعات بیشتر در مورد هتل آپارتمان آرمان مشهد را می توانید در سایت رزرو هتل آنلاین جااینجاس و در بخش هتل های مشهد بخوانید.
آدرس هتل آپارتمان آرمان: مشهد، خیابان نواب صفوی

هتل آپارتمان شباهنگ
هتل آپارتمان سه ستاره شباهنگ از دیگر هتل آپارتمان هایی است که می توان آن را در لیست بهترین هتل آپارتمان های مشهد جای داد. چرا؟ بهتر است اول به سراغ امکانات شباهنگ برویم.
هتل آپارتمان شباهنگ هم اتاق های دو تخته، دو تخته فولبرد، سه تخته، سه تخته فولبرد، چهار تخته، چهار تخته فولبرد دارد و هم آپارتمان یکخوابه چهار نفره و چهار نفره فولبرد و آپارتمان دو خوابه شش نفره و شش نفره فولبرد. این یعنی چه تنها، چه دو نفره و چه به صورت خانوادگی به مشهد سفر کنید، این هتل می تواند اتاق مناسب را در اختیار شما قرار دهد. امکانات و خدمات داخل واحدها و خودِ هتل هم رضایت شما را جلب خواهند کرد. یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، اینترنت، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در تمام واحدها تعبیه شده اند.

رزرو هتل جا اینجاس
خوشبختانه امکانات عمومی هتل آپارتمان شباهنگ هم چیزی کم از هتل های چند ستاره ندارد. لابی، فروشگاه، کافی شاپ، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط و خدمات ویژه معلولین از آن جمله اند. مهم تر از همه اینکه شباهنگ بخشی از اعتبار خود نزد مشتریان را مدیون موقعیت مکانی اش است. برای اینکه به حرم امام رضا(ع) برسید، تنها کافیست چیزی در حدود 12 دقیقه از هتل پیاده روی کنید. مصلی تاریخی مشهد هم 10 دقیقه با خودرو با شما فاصله دارد. رسیدن به مجتمع تجاری آرمان و بازار رضا نیز 7-8 دقیقه ای بیشتر وقت اهالی خرید را نخواهد گرفت.
آدرس هتل آپارتمان شباهنگ: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا 5، پلاک 26

هتل آپارتمان ملل
چرا هتل آپارتمان ملل جزو بهترین هتل آپارتمان های مشهد است؟ پاسخ این سئوال را می توان اینگونه داد:
هتل آپارتمان ملل سوئیت دو نفره، آپارتمان یکخوابه دو نفره، دو خوابه چهار نفره و سه خوابه شش نفره دارد؛ یعنی همه آن چیزی که شما برای یک سفر خانوادگی یا دوستانه به مشهد می خواهید. امکانات واحدها هم آنقدر کامل هستند که در تمام طول اقامت حس خواهید کرد در خانه خود هستید. آشپزخانه مجهز به یخچال و امکانات پخت و پز، حمام و سرویس بهداشتی، مبلمان، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صبحانه ، تلفن و سیستم گرمایش و سرمایش از آن جمله اند. امکانات عمومی هتل آپارتمان ملل هم شامل خدمات CIP، کافی شاپ، رستوران، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی و خدمات ویژه معلولین می شود.

رزرو هتل جا اینجاس
موقعیت مکانی دیگر امتیاز هتل ملل است. اینکه با 9 دقیقه پیاده روی به حرم رضوی برسید یا قدم زنان و در کمتر از 10 دقیقه در بازار رضا و مجتمع تجاری زیست خاور باشید، هم هزینه های حمل و نقل شما را کاهش می دهد و هم خستگی رفت و آمد را به تن شما نخواهد گذاشت. دیگر اینکه هتل آپارتمان ملل در بازه زمانی اربعین حسینی و شهادت امام رضا(ع) پکیج ویژه در اختیار مسافران قرار می دهد.
آدرس هتل آپارتمان ملل: مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا1

هتل آپارتمان زمرد
هتل آپارتمان سه ستاره زمرد سوئیت ها و آپارتمان های مجهزی دارد؛ سوئیت دو نفره و دو نفره فولبرد، سوئیت سه نفره و سه نفره فولبرد، آپارتمان یکخوابه سه نفره و فولبرد، آپارتمان یکخوابه چهار نفره و فولبرد و آپارتمان دو خوابه شش نفره و فولبرد واحدهای اقامتی هتل زمرد را تشکیل می دهند. بسیاری از مسافران امکانات داخل واحدها و تسهیلات عمومی هتل را رضایت بخش می دانند. برای مثال می توان به آشپزخانه، یخچال، تلویزیون، تلفن، حمام و لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

رزرو هتل جا اینجاس
از میان امکانات عمومی هتل آپارتمان زمرد هم می توان پارکینگ، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و خدمات تهیه بلیط، رستوران و کافی شاپ را برشمرد. بهتر است کمی هم در مورد موقعیت مکانی ملل بدانید: هتل آپارتمان ملل تنها 12 دقیقه آن هم به صورت پیاده با حرم فاصله دارد، مسیر هتل تا بازار رضا را هم می توانید در 4 دقیقه طی کنید. در کمتر از 15 دقیقه نیز قدم زنان به مجتمع تجاری آرمان، موزه آستان قدس رضوی و مسجد گوهرشاد خواهید رسید. هتل زمرد نیز در بازه زمانی اربعین حسینی و شهادت امام رضا(ع) پکیج ویژه در اختیار زائران قرار می دهد.
آدرس هتل آپارتمان زمرد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا6، کوچه شهید توکلی

هتل آپارتمان حیات شرق
هتل آپارتمان سه ستاره حیات شرق که پیشتر با نام سارا شناخته می شد، از دیگر هتل آپارتمان های خوب مشهد است. در سوئیت های دو نفره و فولبرد و آپارتمان های یکخوابه دو نفره، دو خوابه چهار نفره و سه خوابه شش نفره این هتل بهترین امکانات رفاهی تعبیه شده است. برای نمونه می توان به حمام و لوازم بهداشتی، میز تحریر، مینی بار، سیستم گرمایش و سرمایش، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و اینترنت اشاره کرد.

رزرو هتل جا اینجاس
البته امکانات فقط به داخل واحدها خلاصه نمی شود. اگر نیاز به خرید داشتید، می توانید از فروشگاه هتل استفاده کنید؛ برای رفت و آمد نیز تاکسی سرویس، ترانسفر با هزینه و پارکینگ در اختیارتان قرار گرفته است. آتلیه عکاسی، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی، خدمات ویژه معلولین، کافی شاپ و رستوران هم در هتل آپارتمان حیات شرق در اختیار شما قرار گرفته است.
هتل آپارتمان حیات شرق موقعیت مکانی خوبی دارد. علاوه بر نزدیکی به حرم رضوی، مصلی تاریخی مشهد، موزه آستان قدس رضوی، آرامگاه شیخ بهایی و مجتمع تجاری آرمان؛ شما می توانید در 17 دقیقه به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، در 11 دقیقه به ایستگاه راه آهن و 25 دقیقه هم به ترمینال اتوبوسرانی مشهد برسید. هتل آپارتمان حیات شرق در روزهای بین اربعین حسینی و شهادت امام رضا پکیج ویژه در اختیار مسافران قرار می دهد.
آدرس هتل آپارتمان حیات شرق: مشهد، خیابان نواب صفوی، بین نواب صفوی 10 و 12