کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیرانوند: پیروزی تیم مهم‌تر از کلین‌شیت است

خبر ورزشی , 30 مهر 1398 ساعت 13:21

گروه ورزشی: علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش کردم دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم اما نشد؛ هرچند برای من پیروزی تیم مهم است.


علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل پیکان نتوانست کلین‌شیت کند و دروازه‌اش فرو ریخت. با این حال، دروازه‎بان پرسپولیس در بازی با فریاد‌های خود تلاش زیادی کرد تا تیم را برای حمله کردن ترغیب کند.علیرضا بیرانوند در خصوص بازی مقابل پیکان اظهار داشت: پیکان تیم باکیفیتی است که در خط حمله بازیکنان بسیار خوبی دارد، ولی ما هم در این بازی خوب کار کردیم و زود به گل رسیدیم. البته اگر دقت بیشتری داشتیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. در هر صورت، برای ما ۳ امتیاز این بازی مهم بود که به آن رسیدیم.وی در مورد اینکه نتوانست در این بازی کلین شیت کند، گفت: من تلاش کردم تا بتوانم دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم، اما فوتبال همین است و بعضی وقت‌ها آن طور که می‌خواهی پیش نمی‌رود. برای من مهم پیروزی تیم است و خوشحالم که این اتفاق افتاد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره فریادهایش در طول بازی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به گوش می‌رسید، تصریح کرد: من همیشه در طول بازی آنقدر فریاد می‌زنم که بعد از بازی نمی‌توانم به راحتی صحبت کنم، اما به خاطر صدای هواداران شنیده نمی‌شود. این بازی، چون تماشاگری در استادیوم حضور نداشت، صدای من و سایر بازیکنان شنیده می‎شد.بیرانوند در واکنش به شکست تیم ملی فوتبال مقابل بحرین خاطرنشان کرد: به نظرم در این بازی کمی عصبی شدیم وگرنه می‌توانستیم به راحتی این تیم را شکست دهیم. مطمئن باشید در بازی برگشت نتیجه رقم خورده را جبران می‌کنیم.


کد مطلب: 190570

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/190570/بیرانوند-پیروزی-تیم-مهم-تر-کلین-شیت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir