به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۱۹۰۶۰۰

عرضه اولیه در بازار بورس در راه است

گروه اقتصادی: فردا ۲۵ درصد از سهام سرمایه‌گذاری آوا نوین در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود. هر سهامدار حقیقی یا حقوقی می‌تواند حداکثر ۲۵۰ سهم ثبت سفارش کند.
عرضه اولیه در بازار بورس در راه است
فردا (چهارشنبه) ۱۵۰ میلیون سهام سرمایه گذاری آوا نوین در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه می شود. تعداد کل سهام شرکت ۶۰۰ میلیون سهم است و حداکثر سهم قابل خریداری برای هر شخص حقیقی یا حقوقی ۲۵۰ سهم است.این عرضه به روش ثبت سفارش انجام می شود و دامنه قیمت در ثبت سفارش از ۲۱۰ تا ۲۱۶ تومان است.موضوع فعالیت این شرکت، سرمایه‌گذاری در سهام، سهم‌الشرکه، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها، اوراق بهادار، مسکوکات، فلزات گران بها، گواهی‌های سپرده بانکی و سپرده‌های سرمایه گذاری نزد بانک‌ها مشخص شده است.سهامدار عمده این شرکت ۶۰ میلیارد تومانی، سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه آن بوده که نزدیک به صد در صد از سهام «وآوا» را در اختیار دارند.

امروز به مناسبت عرضه اولیه این شرکت در فرابورس نشستی با حضور با حضور مالک رحمتی، قائم مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، جواد وکیلی معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان، علیرضا قدرتی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آوا نوین، مسئولان بازار سرمایه و اصحاب رسانه برگزار شد.رحمتی در ابتدای این نشست با اشاره به رشد نقدینگی گفت: می توان از رشد نقدینگی به عنوان یک فرصت استفاده کرد و تنها راه ایجاد این فرصت بازار سرمایه است.وی ادامه داد: نقدینگی به هر بازاری که وارد شود خسارت های سنگینی را می‌تواند به بار بیاورد ولی بازار سرمایه می‌تواند این سیل را کنترل کند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بازار بورس