کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آشنایی با جدیدترین مدل ردیاب ماهواره‌‌ای خودرو

1 آبان 1398 ساعت 11:57

گروه فناوری: شاید بعد از ده‌ها مقاله ای که تیم تحقیقات وایزر در وبسایت خود منتشر کرده است هنوز برخی از خوانندگان اطلاعات کافی درباره ی دستگاه‌های ردیاب نداشته باشند.


تیم تحقیقات وایزر درصدد است به منظور افزایش آگاهی مخاطبان، در طی زمان و به طور مستمر مطالب ضروری را منتشر نماید. در نهایت هدف ما کمک به افرادی است که قصد خرید دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو را دارند تا انتخاب منطقی و مقرون به صرفه ای داشته باشند. 
در یکی از مقالات پیشین توضیح دادیم چگونه می‌توان احتمال سرقت خودرو یا هر وسیله ی نقلیه ای را تقریباً به صفر رسانید. پیشنهاد می‌کنیم برای ایجاد امنیت کامل خودرو حتماً به بخش مقالات سایت مراجعه کنید و آن را مطالعه نمایید. در این مطلب قصد داریم علاوه بر توضیح اجمالی بر دستگاه‌های ردیاب، جدیدترین مدل ردیاب ماهواره ای وایزر را معرفی نماییم. 

معرفی جدیدترین سیستم ردیاب خودرو
ردیاب، دستگاه کوچکی است که در وسایل نقلیه ، خودرو و موتورسیکلت‌ها قرار می‌گیرد و با کمک ماهواره‌های جی پی اس که در اطراف زمین هستند، موقعیت، سرعت و زاویه ی حرکت هر نوع وسیله ی نقلیه ای را نشان می‌دهد. باید توجه داشته باشید که ماهواره‌های جی پی اس دارای دو قابلیت ردیابی و رهیابی هستند و این دو، کارکرد کاملاً متفاوت دارند. در مقالات قبلی تفاوت نویگیشن و ردیابی را توضیح داده ایم. اگر وسیله ای برای مسیریابی می‌خواهید، دستگاه رهیاب خودرو یا نویگیشن به کار شما می‌آید. اگر هدف شما افزایش امنیت وسیله ی نقلیه است حتماً باید سیستم ردیاب را تهیه و نصب کنید. این دستگاه سخت افزاری آن قدر کوچک است که با کمی هوشمندی می‌توان در هر وسیله‌ی نقلیه‌ای چه وسایل نقلیه موتوری و چه ماشین‌های سنگین نصب و پنهان شود. بنابراین به هیچ وجه سارق نمی تواند با جستجوی ظاهری آن را پیدا کرده و از خودرو جدا سازد. به کمک سیستم ردیاب GPS می‌توانید در هر شرایطی موقعیت جغرافیایی خودرو را مشاهده کنید، پس دیگر هیچ نگرانی جهت به سرقت رفتن خودرو نخواهید داشت و حتی قادر خواهید بود که خودروی خود را به دوست، کارمند یا مشتری اجاره یا به امانت بسپرید.  این دستگاه اطلاعات جغرافیایی را به تلفن همراه صاحب خودرو ارسال می‌کند. صاحب خودرو می‌تواند به کمک آن مکان و موقعیت خودرو را شناسایی کند و مسیر آن را از طریق تلفن همراه خود ببیند.  

ضرورت نصب ردیاب بر خودرو و کارکرد امنیتی دستگاه‌های جی پی اس
با توجه به توضیحاتی که داده شد شما با نصب یک دستگاه ردیاب GPS قادر خواهید بود که موقعیت جغرافیایی خودرو را بدست آورید و اطلاعات را از طریق اینترنت به گوشی خود منتقل نمایید. این امر بدین معنی است که شما به عنوان صاحب وسیله ی نقلیه هر لحظه و از هر فاصله ای بر موقعیت خودرو تسلط دارید. ردیابی خودرو در سفر، هنگام ماموریت کاری و ترددهای شهری به کمک شما می‌آید تا با خیال آسوده از خودروی خود فاصله بگیرید. با این ترفند در هر کجا، کنترل اموال خود را در اختیار خواهید داشت. 
ما برای همه ی چیزهایی که در زندگی برای شان ارزش قائل هستیم، حاضریم هزینه  پرداخت کنیم. این هزینه هرچند ممکن است کمی سنگین باشد ولی برای حفظ اموال و دارایی‌های ارزشمندتر مان کاملاً عقلانی و ضروری است. دارایی‌هایی که اگر از دست بدهیم، همیشه حسرت آن را خواهیم خورد و هیچ گاه خود را جهت کوتاهی و بی مسئولیتی نخواهیم بخشید. 

ردیاب GPS راهکار هوشمندانه در برابر سرقت
دستگاه‌های ردیاب نوع پیشرفته ای از سیستم ضدسرقت خودرو محسوب می‌شوند. زیرا با کمک سیستم ماهواره ای به صاحب خودرو در شناسایی مسیر حرکت کمک می‌رساند. شناسایی مسیر حرکت خودرو از طریق تلفن همراه به این معنی است که از راه دور وسیله ی نقلیه کاملاً نظارت می‌شود، بنابراین در حین سرقت یا پس از حرکت خودرو توسط سارق، کشف محل آن امکان پذیر است. این یعنی نهایت هوشمندی در نگهداری دارایی‌های ارزشمند خود در برابر آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد.

ردیاب GPS وایزر مجموعه ای از امکانات ضدسرقت و بازدارندگی را در برابر هرنوع سرقت دارد. قیمت ردیاب خودرو وایزر نسبت به هم رده‌های خود بسیار مناسب می‌باشد. نسبت به کیفیت فوق العاده ای که دارد بسیار کم هزینه می‌باشد.
با رشد تکنولوژی، دستگاه‌های متنوعی جهت حفاظت از وسایل نقلیه وارد بازار شده اند. با توجه به نوع و کارکرد دستگاه ردیاب، امکانات و قابلیت‌هایی مانند خاموش کردن خودرو از راه دور، شنود صدای داخل کابین خودرو، نمایش مسیر حرکت لحظه به لحظه ی وسیله ی نقلیه را خواهید داشت. شما می‌توانید بنابر نیاز خود یکی از انواع دستگاه‌های ردیاب ماهواره ای را برای وسیله ی نقلیه شخصی خود خریداری نمایید. تنها به این نکته توجه نمایید که کدام دستگاه مناسب خودروهای سبک و سنگین است و کدام ردیاب ابعادی کوچک و قابلیت اتصال و نصب آسان دارد که آسیبی به سیستم برق خودرو وارد ننماید. البته اگر یک دستگاه باکیفیت خریداری گردد و توسط نصاب‌های متخصص نصب شود، آسیبی به خودرو وارد نخواهد شد.
همچنین دستگاه‌های ردیاب جدید وایزر به اپلیکیشن ردیابی سهل الوصول متصل می‌گردند. بنابراین ارتباط با اپلیکیشن بسیار راحت است و شما برای کار با دستگاه لازم به صرف زمان طولانی نخواهید داشت. 
تیم پشتیبانی هم یکی دیگر از مزایای دستگاه‌های ضدسرقت وایزر محسوب می‌شوند.

 
معرفی جدیدترین مدل ردیاب ماهواره ای خودرو
دستگاه‌های ردیاب  بنابر کارایی و قابلیت شان به مدل‌های مختلفی تقسیم  می‌شوند. یکی از جدیدترین ردیاب‌های پیشرفته خودرو مدل ردیاب F150 وایزر می‌باشد که طراحی و تولید آن در سال 97 به پایان رسیده و در ماه‌های آغازین سال 98 در اختیار نمایندگی‌های مجاز این شرکت برای فروش به مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار گرفت است. این دستگاه به منظور افزایش امنیت وسیله ی نقلیه با استفاده از تلفن همراه و GPS طراحی شده است و بدین منظور نسبت به مدل‌های پیشین که در بازار موجود بوده اند پیشرفته تر است. 


ویژگی‌های دستگاه ردیاب F150
•    قابلیت مشاهده ی موقعیت مکانی خودرو و امکان ردیابی آنلاین بر روی نقشه
•    هشدار قطع برق باتری (در صورت جداسازی باتری توسط سارق، می‌توانید بلافاصله مطلع شوید).
•    قابلیت مشاهده ی سرعت کنونی خودرو و هشدار سرعت غیرمجاز (در صورت سرعت غیر مجاز توسط فرزند یا کارمند خود، می‌توانید خودرو را کنترل و خاموش نمایید).
•    قابلیت مشاهده ی مسیر پیموده شده در روزها و ماه‌های گذشته از طریق اپلیکیشن سرو 
•    هشدار حرکت غیرمجاز 
•    هشدار باز شدن درب خودرو یا ضربه
•    امکان برقراری ارتباط صوتی با دستگاه 
•    قابلیت اتصال به قفل مرکزی وسیله ی نقلیه جهت باز و بسته کردن درب خودرو
•    دارای باتری داخلی و امکان روشن ماندن دستگاه تا چندین ساعت حتی پس از غیر فعال شدن باتری خودرو


کد مطلب: 190647

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/190647/آشنایی-جدیدترین-مدل-ردیاب-ماهواره-ای-خودرو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir