به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۱۹۰۶۸۶

سفر به جزیره زیبای بالی

سفر به جزیره زیبای بالی
جزیره بالی
جزیره بالی یکی از شگفت انگیزترین و زیباترین جزایر کشور اندونزی می‌باشد که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها واقع شده است. این جزیره یکی از بهترین گزینه‌ها و مقاصد گردشگری برای گردشگرانی می‌باشد که قصد دارند از یک جزیره بازدید کنند، و شما نیز می‌توانید سفر به این جزیره را در اولویت‌های خود قرار دهید. توجه داشته باشید که از مهمترین مدارک مورد نیاز برای سفر به جزیره بالی، اخذ ویزای مربوط به سفارت کشور اندونزی می‌باشد که توریست‌ها و گردشگران می‌توانند با اخذ ویزای توریستی این کشور در بهترین زمان ممکن به سفر خود بپردازند. زبان رایج در این جزیره اندونزیایی و واحد پول آن نیز روپیه می‌باشد و حدود چهار و نیم ساعت هم از تهران عقب تر می‌باشد. توجه داشته باشید که جاذبه‌های دیدنی و بی نظیر موجود در این جزیره سبب شده است که سالانه میلیون‌ها گردشگر و توریست از کشورهای مختلف به شکل گروهی و انفرادی از تور بالی بازدید کنند.
 
تور بالی
همانطور که پیشتر  نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه مجریان بسیاری از آژانس‌های مسافرتی به دنبال برگزاری بهترین و بی نظیرترین تور بالی هستند تا از این طریق بتوانند رضایت و توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب کند. در نظر داشته باشید که گردشگران و مسافران ماجراجو به دنبال بازدید از مناطقی هستند که جاذبه‌های ناشناخته داشته باشد و در نوع خود نیز بسیار بی نظیر باشند که بی شک این جزیره می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. اگر شما نیز قصد بازدید از جزیره بالی را دارید می‌توانید از معتبرترین آژانس مسافرتی و هواپیمایی تور بالی مورد نظر خود را رزرو کرده و در بهترین زمان ممکن اقدام به یک سفر بسیار شگفت انگیز داشته باشید. گردشگران و مسافران می‌توانند با رزرو تور جزیره بالی بدون داشتن نگرانی از بابت رزرو هتل و برنامه سفر، با خیال راحت اقدام به بستن چمدان‌های خود داشته باشند و خود را برای یک سفر پرهیجان و شگفت انگیز آماده کنند. بهترین تور جزیره بالی را از آژانس گلفام سفر رزرو کنید تا بتوانید از مزایایی مانند سفری مقرون به صرفه، سفر در بهترین زمان ممکن، بازدید از بهترین جاذبه‌های این جزیره و اقامت در شیک ترین هتل این جزیره بهره مند شوید.
 
بهترین زمان سفر با تور بالی
بسیاری از گردشگران و توریست‌هایی که به دنبال سفر به جزیره بالی هستند، می‌خواهند در بهترین زمان و شرایط آب و هوایی به این جزیره سفر داشته باشند. با توجه به اینکه جزیره مذکور در نزدیکی خط استوا واقع شده است دارای آب و هوای استوایی بوده و این موضوع نیز سهم بسیار زیادی را در جلب نظر گردشگران و توریست‌ها به سوی خود داشته است. توجه داشته باشید که میانگین دما در این جزیره در حدود 26 درجه سانتیگراد بوده و سواحل این جزیره در زمان طلوع و غروب خورشید بسیار دیدنی و جذاب می‌شود که بهترین فرصت را برای به ثبت رساندن شگفت انگیزترین تصاویر به وجود می‌آورد. مجریان برگزار کننده تور بالی نیز به این موضوع آگاه بوده و سعی بر آن دارند تا تورهای خود را در بهترین و مناسب ترین شرایط آب و هوایی این جزیره برگزار کنند و از این طریق رضایت مسافران خود را به دست بیاورند. از بهترین و مناسب ترین ماه‌هایی که می‌توانید به این جزیره سفر داشته باشید می‌توان به ماه‌های مه، جولای و ژوئن اشاره نمود البته زمان اوقات فراغت شما نیز در این امر دخیل خواهد بود و شما می‌توانید با توجه به اوقات فراغت خود یکی از بهترین تورهای جزیره بالی را انتخاب و رزرو نمایید.برای تهیه بلیط هواپیما بالی میتوانید به وب سایت گلفام سفر مراجعه کنید.
 
راه‌های شرکت در تور بالی
جهت شرکت در تور بالی راه‌های مختلفی پیش رو خواهید داشت که باید بهترین روش را از این میان انتخاب نمایید. در حالت کلی راه‌های شرکت را می‌توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که هر یک از آنها مزایا و معایبی خواهند داشت. جهت شرکت در تور به صورت حضوری باید به آژانس‌های مسافرتی در سطح شهر مراجعه نمایید که بی شک این روش وقت گیر بوده و مشکلاتی نیز به همراه خواهد داشت. بهترین روش شرکت را می‌توان به وب سایت‌های اینترنتی نسبت داد که در انتخاب وب سایت نیز باید نهایت دقت را داشته باشید. بی شک وب سایتی که دارای نماد اعتماد باشد می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که بتوانید به راحتی و با اطمینان کامل اقدام به شرکت در تور نمایید. یکی از بهترین مراکز را می‌توان وب سایت اختصاصی گلفام سفر دانست که با مراجعه به وب سایت این آژانس می‌توانید انواع تور‌های ارائه شده را مشاهده نمود و از میان آنها تور بالی مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید. قیمت تور نیز در این شرکت پایین تر از سایر مراکز خواهد بود.
 
مزایای تور بالی با گلفام سفر
شرکت در تور بالی با گلفام سفر مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مزیت‌های آن می‌توان به داشتن بیمه در طول سفر اشاره کرد. بی شک داشتن بیمه می‌تواند سبب آسوده بودن خاطرتان شود. مسئولین آژانس گلفام سفر به دلیل اطلاعات جامعی که از شهر هدف دارند ،می توانند بهترین راهنما برایتان باشند که به همین دلیل می‌توانید بهترین سفر را تجربه نمایید. این شرکت از یک تور لیدر محلی کمک می‌گیرد که اشراف کامل به منطقه داشته و بتواند بهترین مقاصد گردشگری را هدف قرار دهد. با سفر به بالی به وسیله تور آژانس گلفام سفر می‌توانید از اقامت خود نیز اطمینان کامل داشته باشید به این منظور که می‌توانید هتل مورد نظر را در هنگام رزرو تور انتخاب نموده و با کمترین هزینه آن را رزرو نمایید. یکی دیگر از مزیت‌های تور بالی با گلفام سفر داشتن تمامی امکانات و ارائه تمامی خدمات ویژه مسافرتی می‌باشد به گونه ای که هیچگونه کمبودی در طول سفر شاهد نخواهید بود.
 
چرا با آژانس مسافرتی سفر کنیم؟
گلفام سفر یکی از معتبر ترین آژانس‌های مسافرتی در ایران است
شرح خدمات گلفام سر زیاد است شما میتوانید با رزرو آنلاین هتل بالی با یکی از این خدماتن آشنا شوید.
•    فروش تور
•    برگذاری تور
•    رزرو هتل
•    بیمه مسافرتی
•    خدمات تور
•    و ...
چکیده کوچکی از خدمات گلفام سفر است.
 
خدمات مسافرتی یک تور
1.    در سفر با تور گلفام سفر، تمام مسئولیت‌های سفر برعهده شما نیست؛ بلکه لیدر همراهتان است و راه را به شما نشان می‌دهد
2.    گلفام سفر با داشتن مسافران بسیار فرهیخته، مفتخر است که برای شما عزیزان شرایطی را فراهم می‌کند تا در طول سفر، تعاملات فراموش نشدنی داشته باشید.
3.    آژانس مسافرتی گلفام سفر با تیم خبره، به دنبال فراهم ساختن بستر سفر به بهترین مقاصد برای مسافران عزیز می‌باشد. معاونت هماهنگی و برنامه ریزی تور در گلفام سفر همواره به دنبال یافتن علایق ایرانیان برای سفر بوده و در تلاش برای برنامه ریزی سفری مقرون به صرفه و با کیفیت برای شما عزیزان می‌باشد.
4.    شما می‌توانید از کیفیت هتل و خدمات شرکت گلفام سفر اطمینان کامل داشته باشید.
5.    سفر با آژانس گلفام سفر از امنیت در سفر لذت ببرید.
6.    با خرید تور از آژانس گلفام سفر، می‌توانید به همراهی عزیزانتان از سفری ساماندهی شده دارای تخفیف‌های گروهی استفاده کنید.
7.    زمانی که با تور گلفام سفر به کشورهای تاریخی سفر می‌کنید، با تورهای رایگان از بهترین جاذبه‌های دور افتاده دیدن می‌کنید.
برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com