به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۱۹۰۷۰۸

پیشنهادهای هنری در اولین روزهای آبان

گروه فرهنگ و هنر: نگارخانه‌ها و گالری‌های تهران همزمان با آغاز آبان ماه با برگزاری نمایشگاه‌های هنری میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستند.
پیشنهادهای هنری در اولین روزهای آبان
نمایشگاه انفرادی نقاشی بابک روشنی‌نژاد با عنوان «رُخ‌نبشت» روز جمعه (سوم آبان ماه) در گالری اثر افتتاح می‌شود و تا اول آذر ماه نیز ادامه دارد. ساعات بازدید از این نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه ۱۱ تا ۲۰ و جمعه ۱۶ تا ۲۰ فراهم است. گالری شنبه‌ها تعطیل است.گالری اثر در خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، شماره ۱۶ واقع شده است.
  • گالری اُ
نمایشگاه انفرادی نقاشی علی نصیر با محتوای «طراحی‌ها و نقاشی‌ها ۱۳۹۶-۱۳۹۸» روز جمعه (سوم آبان ماه) در گالری اُ افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا ۲۱ آبان نیز برقرار است. ساعات بازدید از این نمایشگاه یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ۱۶ تا ۲۱ اعلام شده است. گالری روزهای شنبه تعطیل است.گالری اُ در خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ واقع شده است.
  • گالری فرمانفرما
نمایشگاه انفرادی نقاشی مهدی سحابی به منظور بزرگداشت دهمین سالگرد درگذشت این هنرمند، از روز ۳ تا ۸ آبان ماه در گالری فرمافرما برگزار است. گالری فرمانفرما در خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲ واقع شده است و هر روز به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ الی ۱۹ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ امکان بازدید دارد. 
  • گالری ژاله 
نمایشگاه انفرادی عکس آثار لیلاسیبر (هنرمند آلمانی) به کیوریتوری محمود مکتبی و با عنوان «شعر و آنچه به جا مانده است» روز جمعه (سوم آبان ماه) در گالری ژاله افتتاح می‌شود و تا ۷ آبان نیز ادامه دارد.  گالری ژاله همه روزه (به غیر از شنبه‌ها) از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. گالری ژاله در خیابان کریم خان، خیابان ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک ۳ واقع شده است.
  • گالری سایه 
نمایشگاه انفرادی مجسمه آبان صالحی با عنوان «احتمال» روز جمعه (سوم آبان ماه) در گالری سایه آغاز می‌شود و تا هشتم آبان نیز برقرار است. گالری سایه در خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک ۲۱ واقع شده است.همچنین ساعات بازدید از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۰ اعلام شده است. مراسم افتتاحیه نیز روز جمعه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برگزار می‌شود.گالری سایه پنجشنبه‌ها تعطیل است.
 
  • گالری طراحان آزاد 
نمایشگاه انفرادی چند رسانه‌ای عمار عیسی پور طوطی‌زاد با عنوان «دوباره‌سازی» از ۳ تا ۹ آبان در گالری طراحان آزاد برگزار است. گالری طراحان آزاد در میدان فاطمی، میدان گل‌ها، میدان سلماس واقع شده است.گالری پنج‌شنبه‌ها تعطیل است. 
  • گالری ماه 
نمایشگاه انفرادی حجم و نقاشی رضا امیر یاراحمدی روز جمعه (سوم آبان ماه) در گالری ماه افتتاح می‌شود و تا ۲۸ آبان ماه نیز ادامه دارد. در توضیح این نمایشگاه آمده است: «در ندانستگی و سکوت من چیزی است که جریان دارد و آن خود من هستم.»گالری ماه در خیابان آفریقا، بلوار گلستان، پلاک ۲۶ واقع شده است. ساعات بازدید  از نمایشگاه نیز هر روز به غیر از یکشنبه‌ها از  ۱۶ تا ۲۰  و دوشنبه و چهارشنبه از ۱۲ تا ۲۰ اعلام شده است. 
مرجع : ایسنا
برچسب ها: گالری