به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۱۹۰۷۳۶

بهترین اسپیکرهای هوشمند از نگاه "سی‌نت"

گروه علم و فناوری: اسپیکرهای هوشمند مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام قابلیت‌های متفاوتی دارند. در این گزارش قصد داریم برای شما اسپیکرهایی را که هر کدام از جهتی قوی هستند، معرفی کنیم.
بهترین اسپیکرهای هوشمند از نگاه "سی‌نت"
اسپیکرهای هوشمند و نامی در حال حاضر عبارتند از اسپیکر آمازون، گوگل و اپل اما در کنار این اسپیکرها، شرکت‌های دیگری مانند سونوس و جی.بی.ال نیز هستند که با اسپیکرهای هوشمندی که توسعه داده‌اند با این محصولات رقابت می‌کنند.

بهترین اسپیکر هوشمند از هر جنبه
آمازون اکو دات
برای افرادی که مایلند در خانه اسپیکر هوشمند داشته باشند اما دوست ندارند هزینه زیادی برای آن بپرازند نیز آمازون فکری کرده است. آمازون برای این افراد نسل جدید اسپیکر اکو دات را پیشنهاد می‌کند. این دستگاه قابلیت‌های بسیاری دارد. نسل جدید اسپیکر اکو دات مجهز به یک نمایشگر ال.ای.دی است و کاربر را از دمای بیرون خانه و آلارم‌ها و ... باخبر می‌سازد.این ابزار الکترونیکی یک اسپیکر هوشمند متصل به اینترنت است و با ابعاد بسیار مناسب، کیفیت ساخت عالی و ظاهر بسیار جذاب، علاوه بر پخش موسیقی می‌تواند از طریق بلوتوث به تجهیزات مختلف متصل شده و به صورت صوتی آن‌ها را مدیریت کند. به عنوان مثال شما می‌توانید از طریق اکودات آمازون از وضعیت آب و هوا، ساعت، ترافیک و … مطلع شده و درخواست‌هایی مانند جستجو در اینترنت، رزرو هتل، خرید کالا از آمازون و شنیدن موسیقی از سرویس‌های آنلاین را به اکو دات بسپارید.

دستیار صوتی هوشمند اکودات آمازون از هوش مصنوعی الکسا قدرت می‌گیرد و به همین دلیل نتایجی که به شما ارائه می‌دهد بسیار دقیق و صحیح بوده و می‌توانید به آن اطمینان کنید. قیمت این دستگاه تنها ۵۹.۹۹ دلار است. از جمله ویژگی‌های جدید این دستگاه‌ها می‌توان به استفاده از متن به گفتار عصبی اشاره کرد که طی آن این دستگاه همانند "سیری" دستیار صوتی اپل عملکرد بهتری دارند.

بهترین قیمت
سونوس وان
شرکت آمریکایی تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی "سونوس" سال گذشته از اسپیکر هوشمند خود موسوم به "سونوس وان"(SONOS ONE) رونمایی کرد. این اسپیکر هوشمند قادر به اتصال به "الکسا" دستیار صوتی آمازون نیز است.  به گفته گاردین این اسپیکر هوشمندترین اسپیکر مجهز به فناوری متمرکز بر موسیقی در سراسر جهان است. اسپیکر هوشمند مذکور در پنج رنگ مختلف و با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می‌شود. کیفیت و وضوح صدا و موسیقی از نظر بسیاری از کارشناسان در اسپیکرهای هوشمند سونوس وان بسیار بالا و قیمت آن نیز نسبت به دیگر محصولات با توجه به کیفیت عالی صدای آن مناسب است.

بهترین دستار شخصی
نست مینی

در مراسم آی او ٢٠١٩ گوگل از اسپیکر نست هاب مکس رونمایی کرد و اکنون از اسپیکر دیگری به نام نست مینی که کوچکتر از نست هاب مکس است رونمایی کرد. این محصول فرق چندانی با نست هاب مکس ندارد و تقریبا تنها نسخه کوچک شده آن است. نست مینی مجهز به سه میکروفن است که درون آن تعبیه شده‌اند و علاوه بر آن از فناوری هوش مصنوعی نیز بهره‌مند است که به آن کمک می‌کند پردازش اطلاعات را سریع‌تر انجام دهد. قیمت این محصول ۴۹ دلار است.

بهترین اسپیکر هوشمند برای کنترل خانه
آمازون اکو پلاس
اسپیکر آمازون اکو پلاس علاوه بر قابلیت‌های پیشرفته‌ای که در اختیار کاربران و علاقمندان قرار می‌دهند، به آنها اجازه می‌دهند از موسیقی لذت بسیار بیشتری ببرند چرا که کیفیت، وضوح و بیس صدای بیشتری ایجاد می‌کنند. علاوه بر آن، حسگر دمای محیط نیز به پلتفرم این اسپیکرهای هوشمند اضافه شده است تا علاوه بر ظاهر جذاب و زیبا، بسیاری از خدمات مورد نظر کاربران را برای آنها به ارمغان بیاورد. قیمت این محصول ۱۴۹ دلار است.

بهترین کیفیت صدا
اپل هوم پاد
دقت تشخیص و شناسایی دستیار صوتی هوشمند سیری اپل در پلتفرم این گجت بسیار بالاست. علاوه بر آن، اسپیکرهای هوم پاد ظاهری جذاب، زیبا با طراحی مینیمالیستی دارند که نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به محصولات اپل را به سمت و سوی خود جلب کرده است. قیمت این محصول ۲۹۹ دلار است.

بهترین اسپیکر هوشمند قابل حمل
جی بی ال لینک ۲۰
شرکت "جی.بی.ال" اخیرا اسپیکری موسوم به "جی بی ال لینک ۲۰ "(JBL LINK ۲۰) توسعه داده است. این اسپیکر با ظرفیت باتری خوبی که دارد، توانایی روشن ماندن ۱۰ ساعته پس از هر بار شارژ را داراست. به گفته کاربران کیفیت صدای آن فوق‌العاده بالاست و به قابلیت ضدآب و مقاومت در برابر قطرات باران و آب هم مجهز است و آنطور که شرکت سازنده آن مدعی شده است، شما می‌توانید آن را به مدت ۳۰ دقیقه زیر آب نگه دارید. قیمت این اسپیکر ۱۹۹.۹۵ دلار است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: اسپیکر