کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیروزی منچستر یونایتد مقابل پارتیزان

ایسنا , 3 آبان 1398 ساعت 10:43

گروه ورزشی: هفته سوم دور گروهی لیگ اروپا درحالی به پایان رسید که لژیونرهای ایرانی یک دقیقه هم در تیم‌های خود بازی نکردند.


هفته سوم رقابت‌های دور گروهی لیگ اروپا با پیروزی منچستر یونایتد ، آرسنال و سویا و تساوی خنت و رم به پایان رسید.

منچستر یونایتد ۱-۰ پارتیزان بلگراد
شیاطین سرخ سومین هفته دور گروهی لیگ اروپا را به سختی تمام کردند.پس از ناکامی هفته گذشته، این بار منچستر به سختی توانست برابر رقیب صربستانی خود به پیروزی خارج از خانه یک بر صفر برسد. تک گل این دیدار را هم آنتونی مارسیا در دقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پارتیزان بلگراد کرد.

آرسنال ۳-۲ ویتوریا گیمارش
برخلاف منچستر، توپچی‌ها باز هم با توپی پر در لیگ اروپا حاضر شدند و توانستند مقابل رقیب خود به یک پیروزی دشوار اما دلچسب برسند. با وجود اینکه ویتوریا گیمارش بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه ۹ دروازه تیم لندنی را باز کرد اما این تنها عطش بازیکنان این آرسنال را بیشتر کرد و با درخشش نیکولاس په‌په توانستند در این هفته نیز ۳ امتیاز را کسب کنند.در این دیدار ادواردز در دقیقه ۹ و دوآرته در دقیقه ۳۷ برای ویتوریا گیمارش گلزنی کردند. آن طرف هم مارتینی در دقیقه ۳۲ و په‌په در دقایق ۸۰ و ۲+۹۰ برای آرسنال گلزنی کردند. هر دو گل په په روی ضربه ایستگاهی بود.

سویا ۳-۰ دودلانژ
علاوه بر اسپانیول که یک بر صفر در این هفته رقیب خود را شکست داد، دیگر نماینده اسپانیایی در لیگ اروپا به درخشش خود در این رقابت ها ادامه داد و توانست با ۳ گل برابر دودلانژ به پیروزی برسد. گل های این دیدار را فرانکو واز کوییز در دقایق ۴۹ و ۷۵ و مونیر الحدادی در دقیقه ۷۸ وارد دروازه تیم مقابل کردند.

خنت ۲-۲ وولفسبورگ
در دیگر تقابل این رقابت‌ها، خنت در غیاب میلاد محمدی با وولفسبورگ به تساوی رضایت داد. گل‌های خنت را رومن یارمچوک در دقیقه ۴۱ و دوپه در دقیقه ۴+۹۰ به ثمر رساندند.

ترابزون اسپور ۰-۲ کراسنودار
ترابزون باز هم به ناکامی خود در لیگ اروپا ادامه داد و در هفته سوم رقابت‌های لیگ اروپا برابر رقیب خود متحمل شکست شد.مجید حسینی دیگر لژیونر ایرانی حاضر در لیگ اروپا درنیمکت این تیم نشست و در این بازی حضور پیدا نکرد.در دیگر تقابل‌ پر اهمیت این هفته از لیگ اروپا، آس رم به مصاف مونشن گلادباخ رفت و به تساوی یک بر یک رضایت داد.


کد مطلب: 190739

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/190739/پیروزی-منچستر-یونایتد-مقابل-پارتیزان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir