کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استقبال ​هندی‌ها از «گذشته»‌​اصغرفرهادی

خبرآنلابن , 5 آبان 1392 ساعت 17:48

گروه فرهنگ و هنر: نمایش فیلم «گذشته»‌ در جشنواره‌ی فیلم بمبئی، مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت و اعلام شد جدیدترین ساخته‌ی اصغر فرهادی بزودی در هندوستان به اکران عمومی می‌رسد.


جدیدترین ساخته‌ سینمایی‌ اصغر فرهادی و نماینده ایران در اسکار پیش‌رو که هفته‌ی گذشته در جشنواره‌ی بمبی به نمایش درآمد مورد تشویق و استقبال تماشاگران قرار گرفت و پس از نمایش آن تا دقایقی تماشاگران فیلم ایستادند و کارگردان اثر را تشویق کردند. در ادامه‌ی استقبالش از فیلم «گذشته» اصغر فرهادی نوشته است: «تماشاگران 17 تا 70 ساله برای تماشای فیلم مشتاق بودند و همین باعث شد تا در طول پخش آن، سکوتی مطلق بر سالن، حکمفرما شود.»

پس از نمایش فیلم و تشویق‌های تماشاگران، «رجیو مسند» منتقد مطرح هندی، اصغر فرهادی را که به عنوان رییس هیات داوران جشنواره‌‌ی فیلم بمبئی و کارگردان «گذشته» در سالن حضور داشت به روی صحنه دعوت کرد و تماشاگران از این کارگردان ایرانی با تشویق‌هایشان استقبال کردند.یکی از مخاطبان جشنواره بمبئی درباره تجربه تماشای فیلم فرهادی به ونکور دسی گفت:«گذشته، به اندازه جدایی که برنده اسکار شد، قدرتمند بود.»او ادامه داد:«مهم ترین و بهترین ویژگی فیلم های فرهادی این است که ساده هستند و می شود با آنها به راحتی ارتباط برقرار کرد. چون فیلم های او عمدتا اطراف روابط پیچیده انسان ها می‌چرخد که بیشتر و‌قت‌ها یادآور زندگی خودمان هستند.»

تماشاگر دیگری هم گفت:«فیلم های فرهادی همیشه با سوال‌هایی شما را تنها می‌گذارند که برای پاسخ دادن به آنها، نیاز دارید خودتان را جای آنها بگذارید. من واقعا مشتاقانه منتظر تماشای فیلم بودم و خوشحالم که نتیجه، بسیار خوب بود.»


کد مطلب: 19086

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19086/استقبال-هندی-ها-گذشته-اصغرفرهادی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir