به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۱۹۱۰۱۰

اپل شاید گارد شارژی بفروشد!

گروه فناوری: کارشناسان محصولات اپل با بررسی کدهای نسخه جدید سیستم عامل آیفون که دیروز منتشر شد یک عکس از یک گارد باتری دار پیدا کرده‌اند که احتمال زیاد حکایت از قصد عرضه این محصول توسط اپل برای آیفون‌های جدید دارد.
اپل شاید گارد شارژی بفروشد!
اگر اخیراً "آیفون 11" یا "آیفون 11 پرو" خریداری کرده‌اید، ممکن است بخواهید یک گارد برای گوشی هوشمند جدید خود بخرید اما با شنیدن این خبر ممکن است بخواهید دست نگه دارید چرا که گویا خود اپل قصد دارد یک گارد عرضه کند.اپل احتمالا تولید یک گارد پاوربانک را برای آیفون‌های جدید خود در دستور کار دارد. پایگاه 9to5Mac که معمولا به پیش بینی و افشاگری محصولات اپل زودتر از موعد می‌پردازد، با جستجو در کدهای iOS 13.2 که دیروز اپل آن را عرضه کرد، یک عکس از یک لوازم جانبی اعلام نشده (که در عکس خبر مشاهده می‌شود) پیدا کردند که احتمال قریب به یقین حکایت از عرضه نه چندان دور این محصول توسط اپل به بازار دارد.

در سال‌های گذشته اگر صاحب آیفون بوده باشید، داشتن یک گارد تقریباً یک ضرورت بوده است. امسال اما اپل با ضخیم‌تر ساختن آیفون 11 از راه همیشگی خود خارج شد تا بتواند باتری‌های با ظرفیت بالاتری را به هر یک از دستگاه‌ها اضافه کند. در حقیقت عمر باتری در آیفون‌های جدید بسیار خوب است و شاید نیازی به خرید گارد باتری نباشد.این پایگاه نتوانسته بفهمد که این گارد شارژی چقدر به عمر باتری هر آیفون اضافه می‌کند و اینکه اپل چه زمانی آن را عرضه خواهد کرد. با این حال حدس می‌زند اپل ممکن است این گاردها را همراه با برچسب‌های ردیابی که مدت‌هاست از آنها حرف زده می‌شود، در اواخر سال جاری عرضه کند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: اپل