به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۵ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۱۹۱۰۳

برتری رم و یوونتوس و شکست میلان

گروه ورزشی: تیم صدر‌نشین رم در هفته نهم سری A برای اولین بار متوقف شد اما جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کرد.
هفته نهم رقابت‌های سری A ایتالیا با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد. رم ، صدرنشین جدول که موفق شده بود تمام هشت بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد روند پیروزی‌های خود را حفظ کرد و با یک گل اودینزه را در خانه خود شکست داد. مایکل برادلی در حالی توانست گل پیروزی بخش رم را به ثمر برساند که این تیم از دقیقه 67 در پی اخراج مایکون 10 نفره بازی می‌کرد.

میلان در ورزشگاه اینو تاردینی برابر پارما قرار گرفت و در حالی که ابتدا از حریف خود با 2 گل عقب بود توانست 2 گل به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند اما این پایان کار نبود و پارما موفق شد گل سوم خود را در لحظات پایانی به ثمر برساند تا میلان یک شکست دیگر را تجربه کند.

ابتدا مارکو پارولو پارما را جلو انداخت و سپس آنتونیو کاسانو مهاجم نام آشنای ایتالیایی گل دوم را به ثمر رساند. در ادامه نوبت به میلانی ها رسید، آلساندرو ماتری و ماتیاس سیلوستره برای میلان گلزنی کردند در پایان مارکو پارولو گل دوم خود و سوم تیمش را در وقت اضافه به ثمر رساند. یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی نیز در خانه به دیدار جنوا رفت و موفق شد با 2 گل به پیروزی برسد. آرتورو ویدال در دقیقه 23 موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و سپس کارلوس توس گل دوم بیانکونری را به ثمر رساند تا با 2 گل به برتری برسد.

تابلو نتایج:
ناپولی 2 ................... تورینو صفر
بولونیا یک ...................لیورنو صفر
کاتانیا صفر................. ساسولو صفر
کیه‌وو یک....................فیورنتینا 2
یوونتوس 2 ................. جنوا صفر
پارما 3 ...................... میلان 2
اودینزه صفر................. رم یک
در آخرین دیدار این هفته سری A ایتالیا لاتزیو میزبان کاتانیا است.
در جدول رده‌بندی رم با 27 امتیاز از 9 دیدار در صدر قرار دارد و تیم‌های ناپولی و یوونتوی با 22 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند.