به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۱۹۱۲۱۹

آدیداس: هیچ قراردادی با تراکتور نداریم

گروه ورزشی: تراکتور پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر مراسمی برای رونمایی از لباس‌های جدید خود برگزار کرد که در این مراسم از برند آلمانی آدیداس به‌عنوان اسپانسر جدید البسه این تیم رونمایی شد.
آدیداس: هیچ قراردادی با تراکتور نداریم
تراکتور پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر مراسمی برای رونمایی از لباس‌های جدید خود برگزار کرد که در این مراسم از برند آلمانی آدیداس به‌عنوان اسپانسر جدید البسه این تیم رونمایی شد. در همان زمان هم حرف و حدیث‌هایی درباره اینکه آیا واقعا تراکتوری‌ها قراردادی با این برند امضا کرده‌اند یا فقط با خرید لباس‌های آدیداس آن را در طول فصل به تن خواهند کرد، وجود داشت.محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه در گفت‌وگویی تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد لباس‌ها را از فدراسیون فوتبال خریده‌اید، گفت: «ما آدیداس را گرفته‌ایم. حدود هشت سال به فدراسیون فوتبال سرویس دادم و این وظیفه‌ام بود که به خاطر کشورم ایران، خدمات هوایی را برای تیم ملی گذاشتم، اما یک تقدیر و تشکر خشک و خالی از ما نکردند. حتی گفتند با هواپیمای تیم ملی مسافرکشی می‌کنند، اما کسی نگفت این هواپیما برای خودمان است.

حالا چطور فدراسیون به ما لباس داده است؟ ما با آدیداس قرارداد امضا کردیم و از یک ماه پیش نام تراکتور را در سایتش هم آورده است. به هرحال ما قراردادی با آنها داریم.» پس از این مصاحبه رسانه‌ها سراغ سایت آدیداس رفتند، اما تلاش آنها برای یافتن نام باشگاه تراکتور بی‌فایده بود و به نظر می‌رسید حرف‌های زنوزی چندان دقیق نیست.روز گذشته نیز رومن موهلینگر، عضو تیم رسانه‌ای شرکت آدیداس در پاسخ به سوال «فرهیختگان» مبنی‌بر اینکه آیا تراکتور قراردادی برای اسپانسری لباس با این برند امضا کرده یا خیر، تاکید کرد که قراردادی وجود ندارد. وی گفت: «آدیداس هیچ توافقی برای تامین لباس باشگاه تراکتور تبریز نداشته است.»در این شرایط مشخص نیست ادعای مالک باشگاه تبریزی مبنی‌بر امضای قرارداد با این شرکت بر چه اساسی مطرح شده و به نظر می‌رسد مدیران تیم لیگ برتری تراکتور که در کورس قهرمانی قرار دارد، به جای امضای قرارداد با یک برند خارجی یا داخلی، سراغ خرید البسه رفته‌اند. نکته جالب اینکه آنها برای تمرینات نیز تاکنون از لباس‌های دو برند داخلی استفاده کرده‌اند!
مرجع : فرهیختگان