به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۱۹۱۲۷۵

معرفی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت

گروه فناوری: سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت که پیش‌تر در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده بود با باتری با ظرفیت ۴،۳۷۰ میلی‌آمپرساعتی به‌زودی معرفی می‌شود.
معرفی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت
اول اسفند، گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس هم‌زمان با جشن ۱۰ سالگی کهکشانی‌ها معرفی شدند. حالا نوبت گلکسی اس ۱۰ لایت رسیده تا معرفی و به بازار عرضه شود. چند روز پیش، گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد. براساس مستندات گیک‌بنچ، باید منتظر گوشی هوشمند بعدی کره‌ای‌ها با پردازنده‌ی مرکزی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی باشیم.شایان ذکر است این گوشی هوشمند گواهینامه‌ی Brazil Anatel را دریافت کرده و مستندات مربوط به این تأییدیه‌ حاکی از آن است که گلکسی اس ۱۰ لایت با باتری ۴،۳۷۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه می‌شود. باتوجه‌به اینکه معمولا باتری‌ گوشی‌های هوشمند ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند، چنین ظرفیت باتری برای گلکسی اس ۱۰ لایت ظرفیت مناسبی محسوب نمی‌شود.

ناگفته نماند شایعه‌ها و اخبار غیررسمی تأیید می‌کنند دستگاه جدید از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی نیز بهره می‌برد.سامسونگ هنوز تاریخ رسمی رونمایی گلکسی اس ۱۰ لایت را اعلام نکرده است؛ اما اخبار غیررسمی نشان می‌دهد این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶/۷ اینچی سوپرامولد فول‌اچ‌دی پلاس، دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در رنگ‌های سفید و مشکی و آبی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
مرجع : زومیت
برچسب ها: سامسونگ