به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۹۱۳۲۱

هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال

گروه ورزشی: هفته یازدهم لیگ یک فوتبال از فردا (دوشنبه) درحالی شروع می‌شود که رقابت بر سر تصاحب صدر جدول به شدت نزدیک و حساس است.
هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال
هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال فردا(دوشنبه) با هشت دیدار شروع می‌شود و سه‌شنبه با یک دیدار به پایان می‌رسد. در مهمترین این دیدارها، خوشه طلایی ساوه و فجر سپاسی به مصاف هم می‌روند، گل ریحان البر مقابل نود ارومیه قرار می‌گیرد و مس رفسنجان با رایکا بابل تقابل خواهد کرد. این درحالی است که تفاوت امتیاز فجر سپاسی صدرنشین و بادران ششم جدولی تنها سه امتیاز است و یک اشتباه ممکن است تیم‌های بالای جدولی را متحمل چند پله سقوط کند.

خوشه طلایی ساوه - فجر سپاسی
هر دو تیم بازی هفته گذشته خود را با تساوی بدون گل به پایان برده‌اند.فجر برای دفاع از جایگاه خود به میدان می‌رود  و خوشه طلایی برای تصاحب این جایگاه. هر دو تیم تنها یک شکست در این ۱۰ هفته داشته‌اند.

گل ریحان البرز - نود ارومیه
با توجه به دیدار دوستانه‌ای که این دو تیم در نیم فصل مقابل هم داشته‌اند، باید شناختی خوبی نسبت به هم داشته باشند.هردو تیم برای صعود به بالای جدول نیازمند سه امتیاز این بازی هستند. شاگردان نصرتی در جدول دو پله از نود پایین‌تر هستند و دلیل این اختلاف تنها یک امتیاز است. گل ریحان با ۲۰ امتیاز در رده چهارم و نود ارومیه با ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

برنامه هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال:
دوشنبه(۱۳ آبان)
رایکا بابل - مس رفسنجان ۱۴:۳۰
داماش گیلان - استقلال خوزستان ۱۴:۳۰
قشقایی شیراز - آلومینیوم اراک ۱۴:۳۰
خوشه طلایی ساوه - فجر سپاسی ۱۴:۳۰
آرمان گهر - شهرداری تبریز ۱۴:۴۵
سرخپوشان پاکدشت - نیروی زمینی ۱۴:۴۵
گل ریحان البرز - نود ارومیه ۱۴:۴۵
مس کرمان - بادران تهران ۱۴:۴۵
سه‌شنبه(۱۴ آبان)
ملوان - سپیدرود رشت ۱۴:۳۰
مرجع : ایسنا
برچسب ها: لیگ یک فوتبال