به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۱۹۱۳۳

زن​جوان​و۳ کودکش قربانی​توهم​مردشیشه‌ای‌

گروه جامعه:
زن​جوان​و۳ کودکش قربانی​توهم​مردشیشه‌ای‌
توهم شیشه، جنایت هولناکی را رقم زد که قربانیان آن زن جوان و ۳کودک خردسالش بودند. عامل این جنایت، یکی از دوستان این خانواده بود که به شیشه اعتیاد داشت و پس از قتل سعی کرد جنایت را گازگرفتگی جلوه دهد.5 اسفند سال گذشته، وقتی پیکر بی‌جان زنی جوان به بیمارستانی در اراک منتقل شد، کسی از راز مرگ او خبر نداشت. مردی که قربانی را به بیمارستان برده بود، فریدون نام داشت و می‌گفت که زن جوان و بچه هایش دچار گازگرفتگی شده‌اند.با گزارش ماجرا به پلیس و آتش‌نشانی، تیمی از کارشناسان راهی محل زندگی قربانیان شدند و در آنجا اجساد یک دختر 6ساله و 2پسربچه 4 و 2ساله را دیدند که ظاهرا جانشان را از دست داده بودند. در بررسی‌ها معلوم شد که به‌دلیل باز شدن لوله بخاری، گاز مونواکسید کربن در داخل خانه منتشر شده و احتمالا باعث خفگی قربانیان شده است.

دعوای مشکوک
از سوی دیگر مأموران پلیس به تحقیق از مردی پرداختند که پیکر بی‌جان زن جوان به نام آمنه را به بیمارستان منتقل کرده بود. فریدون در تحقیقات گفت: من دوست صمیمی شوهر آمنه هستم. شب قبل وقتی به خانه آنها رفته بودم، بین آمنه و شوهرش دعوای شدیدی رخ داد، طوری که شوهر آمنه به‌شدت عصبانی شد و من برای اینکه او را آرام کنم، همراه وی از خانه خارج شدم. دقایقی بعد شوهر آمنه را به خانه پدرش بردم و او چند ساعت بعد از اینکه آرام شد، با خانه‌شان تماس گرفت اما کسی تلفن را جواب نداد. شوهر آمنه نگران شد و از من خواست که سری به خانه‌شان بزنم. من هم کلید را گرفتم و راهی آنجا شدم.وقتی دم در رسیدم، هر چه زنگ زدم، کسی آیفون را جواب نداد. با کلید در خانه را باز کردم و وارد شدم. به محض ورود به داخل خانه، دیدم که آمنه نیمه جان است و بچه‌هایش حرکت نمی‌کنند. هر 3کودکش مرده بودند و چون احساس کردم که آمنه زنده است، او را به بیمارستان بردم اما در آنجا گفتند که او هم مرده است. با اظهارات این مرد، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد تا در بررسی‌های تخصصی علت اصلی مرگ زن جوان و فرزندانش مشخص شود. این در حالی بود که پرونده با موضوع مرگ مشکوک، در اداره آگاهی باز بود و تحقیقات در این زمینه ادامه داشت.

6 ‌ماه بعد
بیشتر از 6‌ ماه طول کشید تا پزشکی قانونی اراک علت مرگ قربانیان را اعلام کرد و با گزارش آنها، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای تازه شد. در این گزارش آمده بود که آمنه به‌علت وارد شدن فشار به عناصر حیاتی گردنش به قتل رسیده و بچه هایش نیز خفه شده‌اند و خفگی آنها ناشی از نرسیدن اکسیژن به مغز است، نه گاز گرفتگی. این یعنی، زن جوان و فرزندان بی‌گناهش قربانی جنایتی خاموش شده بودند. جنایتی که بی‌شک، فریدون، همان مردی که جسد زن جوان را به بیمارستان منتقل کرده بود از آن خبر داشت.

اعترافات هولناک
مرد جوان دستگیر شد و گرچه مدعی بود بی‌گناه است اما وقتی با نظریه پزشکی قانونی روبه‌رو شد، به جنایت اعتراف کرد. او گفت: شب حادثه، مقدار زیادی شیشه مصرف کرده بودم و اصلا حال خودم را نمی‌فهمیدم. آن شب وقتی به خانه دوستم (قربانیان) رفتم و او با همسرش دعوا کرد، خیلی ناراحت شدم. احساس می‌کردم شوهر آمنه بی‌گناه است و آمنه نباید اینطوری با او رفتار می‌کرد. با این حال، دوستم را به خانه پدرش بردم و خودم نزد یکی از دوستانم رفتم و شیشه کشیدم.ساعاتی بعد، شوهر آمنه با من تماس گرفت و نزد او رفتم. او گفت که همسرش جواب تلفنش را نمی‌دهد و خواست به خانه‌شان بروم و ببینم چه اتفاقی افتاده است. من هم راهی آنجا شدم اما در بین راه دچار توهم شدم و افکار عجیبی به ذهنم هجوم آورد. تا جایی که تصمیم گرفتم انتقام دوستم را از همسرش بگیرم. برای همین وقتی وارد خانه آنها شدم، به او حمله کرده و وی را خفه کردم. پس از آن برای اینکه راز این جنایت فاش نشود، تصمیم گرفتم بچه‌های او را هم به قتل برسانم. مطمئن بودم که اگر آنها زنده بمانند، دستم رو می‌شود. برای همین آنها را هم به قتل رساندم. سپس برای اینکه ماجرا را گازگرفتگی جلوه دهم، لوله بخاری را جدا کردم و ساعتی بعد، آمنه را به بیمارستان بردم و مدعی شدم که او و بچه هایش دچار گاز گرفتگی شده‌اند.

سرهنگ احمدی، رئیس پلیس استان مرکزی با بیان این خبر گفت: پس از اعترافات مرد جنایتکار، او به بازسازی صحنه قتل پرداخت و تمامی جزئیات جنایتش را شرح داد. به این ترتیب راز این جنایت هولناک فاش و متهم با قرار قانونی راهی زندان شد.
مرجع : همشهري

یک مسافر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۰:۵۹
من در حدود 4 سال شیشه میکشیدم از ان زمان که گرمی 100 هزار تومن بود تا موقعی که با مساعدت برادران به گرمی 10 هزار تومن رسید و جالب اینکه با بالا رفتن دلار هم هیچ فرقی نکرد این را بگویم که مطمئنا شیشه حالاتی به انسان دست میدهد با تمام عوارضی که دارد فرد کشیدن انرا به سلامتی خود ترجیح میدهد من در طول دوران مصرف به همسرم بدبین شده بودم حتی موقعی که در زیر دوش حمام بودم با اینکه در زیر دوش صداهایی که در خانه وجود دارد را نمیشنویم ولی من به طور واضح میشنیدم که همسرم با تلفن بر علیه من با کس دیگری صحبت میکند و بعدها فهمیدم که همه توهم بوده است خلاصه اینها باعث جدایی ما شد و زندگیم از هم پاشید و شغلم را از دست دادم ولی با همه این بدبختیها توانستم ترک کنم و دو سال است که پاک هستم همراه با تنفر شدید از مواد . توصیه من به دیگران اینست که این مواد را تجربه نکنند چون تجربه کردن ان برابر است با ادامه مصرف ان و اگر کسانی هم که تجربه کرده و یا مصرف میکنند با مراجعه به روانشناس خوب و با اراده قوی با اینکه سخت است ولی میتوانند ترک کنند (156299)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۷:۴۰
افرین دوست عزیز .خداهمه روازشراین مواد نجات بده. (156653)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۲۰
مثلا چی میشه ؟! ولی دم بچه هاش بوده که هیچ اون یکی مقتول هم که زنه ، بعد از چن سال خیلی راحت میاد بیرون (156346)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۴:۳۴
بیشتر از 6‌ ماه طول کشید تا پزشکی قانونی اراک علت مرگ قربانیان را اعلام کرد !!! یعنی 6 ماه وقت لازمه که پزشک قانونی چند تا جسد رو بررسی کنه به پزشکان ومدیریت این پزشکی قانونی تبریک می گم ضمن اینکه امیدوارم هرچه زودتر از خواب بیدار بشن. (156504)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۴:۵۰
واقعا کاش تمام این افراد به خودشون بیان و مثل شما بشن .درود بر شما " یک مسافر" (156518)