کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی شیائومی به همراه دستبند هوشمند شیائومی یک ست لازم و شیک

14 آبان 1398 ساعت 8:57


گروه فناوری: این روزها خرید گوشی شیائومی نه تنها یک گزینه ایده‌آل برای خرید گوشی تلفن همراه است بلکه با توجه به فراوانی محصولات این کمپانی در بازار‌های موبایل راحت ترین و ساده ترین خرید نیز به حساب می‌آید.
اگر شما قصد داشته باشید یک گوشی تلفن همراه برای خود بخرید چقدر هزینه می‌کنید مطمئنا شما باید ۸ میلیون تومان یا ۱۲ میلیون تومان البته اگر قصد خرید گوشی‌های رده بالا را داشته باشید هزینه کنید. شاید این هزینه برای بسیاری از شما در گران باشد به هر صورت این مبالغ آنها در ایران مبالغ کمی نیست. آیفون ۱۱ را که ببینید اگر خوشتان آمد باید هزار و صد دلار برای آن هزینه کنید گوشی‌های دیگر هم همین حال هوا و قیمتها را دارند.

این قیمتها اگر شما انتخاب تان را به شیائومی تغییر دهید تا حدود بسیار زیادی برای شما کم می‌شود. در واقع شما می‌توانید یک گوشی با همین امکانات یا در همین حدود در اختیار داشته باشید اما هزینه‌های آنچنانی هم پرداخت نکنید. این فرصت را کمپانی شیائومی برای شما پدید آورده است. تولید کننده ای که تا حدود زیادی همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خود است.
مطمئنم شما به راحتی هرچه تمام تر می‌توانید انواع مدل‌ها گوشی شیائومی را در بنگ گود راحتی تهیه کنید. حتماً می‌دانید که خرید آنلاین فروشگاه‌های اینترنتی این کار را برای شما راحت کرده است. یعنی شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید و پس از پرداخت آنلاین در آدرس تان گوشی خریداری شده را تحویل بگیرید.برند شیائومی بدون شک یکی از برند‌‌های ماندگار در صنعت تولید محصولات دیجیتالی است.



برند شیائومی و گوشی‌هایی با زوم دیجیتالی 50X  
شیائومی در حال تولید گوشی‌های هوشمندی است که زوم دیجیتال و فوق‌العاده قدرتمندی دارند و این اقدام می‌تواند برای کمپانی‌هایی نظیر هواوی یا که در این زمینه پیشتاز بودند واکنش‌های را از سوی رقبای  کمپانی در پی داشته باشد  واکنش‌هایی که  شاید آنها را به سمت  ارتقا دادن زوم دیجیتالی بالاتر برای محصولات خود هدایت کند.
این خبر از جهت اینکه قابلیتی به دستگاه‌های ساخت شیائومی اضافه می‌کند اهمیت خود را دارد، اما از این جهت که کمپانی‌هایی نظیر گوگل یا سامسونگ هم به این فکر این اقدام  یعنی استفاده از زوم اپتیکی ۵x در محصولات خود افتادند که می‌تواند تاییدی باشد بر پیشتاز بودن شیائومی نسبت به شرکت‌هایی مثل سامسونگ یا گوگل باشد خود تایید کننده جایگاه بالای شیائومی در عرصه تولید محصولات دیجیتالی است.
 
لحظات شاداب زندگی با کمک مچ بندهای هوشمند شیائومی
در خصوص خرید دستبند هوشمند شیائومی اگر شما از جمله افرادی باشید که هیچ علاقه ای به استفاده از کالاهای دیجیتالی ندارند به احتمال زیاد درباره این محصول نظر متفاوتی خواهید داشت کالایی که از جهات مختلف برای زندگی امروز یک وسیله ضروری به حساب می‌آید . وقتی که ما در تکاپوی زندگی ماشینی از ورزش و مسائل ساده همچون پیاده روی غافل می‌شویم مچ بند هوشمند شیائومی می‌تواند به خوبی مسائل این چنینی را در زندگی و رفتار روزمره ما مدیریت کرده و ما را ملزم کند تا قدری بیشتر به سلامتی خود نیز توجه داشته باشیم.



 این دستگاه هوشمند مانند یک همراه همیشگی روی مچ دست شما بسته می‌شود و در همه حال شما را مورد بررسی قرار می‌دهد اگر یکی از این مچ بند‌ها را بر روی دست خود را ببندید مطمئناً خودتان هم به سلامتی و آماری که از طریق مچ بند هوشمند تان به شما اعلام می‌شود انگیزه بیشتری پیدا کرده و لحظات شاداب‌تری را در زندگی تجربه خواهید کرد.مچ بند هوشمند برای رده‌های سنی مختلف و حتی برای جنسیت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. در برخی از این مچ بندها بیشتر روی طراحی و زیبایی ظاهری آن تمرکز شده اما در برخی دیگر روی قابلیت‌ها و و امکانات آن. البته ناگفته نماند که تمام این مچ بندها یک کارایی مشابه داشته و به حفظ سلامتی و تناسب اندام کمک می‌کنند.
 
 محصول جدید چینی‌ها رقیب می‌طلبد
در بررسی آمار و رویدادهای مختلفی که در بازار گوشی‌های هوشمند به وقوع پیوسته و منتشر شده است به روشنی پیداست کمپانی‌های چینی همواره به دنبال این بودند که سهم قابل توجهی از بازار تولید گوشی‌های میان رده را برای خود به دست بیاورند. این مسئله در راستای انتشار خبری که بیانگر فعالیت‌های پژوهشی شیائومی در زمینه ساخت گوشی‌هایی از نوع ( رد می‌آ ) منتشر شده است بیان شد. بهر حال این اقدام چینی‌ها به هیچ وجه دور از انتظار و تعجب برانگیز نیست چرا که بازار گوشی‌های میان رده ارزش اقتصادی فوق العاده بالایی دارد.
در همین راستا این کمپانی پس از آنکه ردمی ۸ را به بازار معرفی کرد به سرعت در فکر ارائه نسخه پرو آن برآمده است. خب اینکه شیائومی به زودی بخواهد نسخه پرو این محصول خود را ارائه کند کمی دور از انتظار بود اما گواهی (آر اف) به این گوشی اعطا شده و این مسئله معرفی سریع آن را نوید می‌دهد.

مدل معمولی این گوشی از نمایشگر ۶.۲۲ LCD با وضوح HD پلاس بهره‌مند است و در بالای نمایشگر آن، بریدگی قطره‌ای دیده می‌شود.ردمی 8A برای پردازش وظایف خود از تراشه‌ اسنپدراگون ۴۳۹ استفاده می‌گیرد و از ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه‌ رم استفاده کرده است.
این گوشی جدید ۳۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی داشته و از دوربینی ۱۲ مگا پیکسلی در جای دوربین اصلی خود استفاده می‌نماید. دوربین مورد نظر دارای اندازه‌  پیکسل ۱.۴ میکرومتر می‌باشد و از دیافراگمی با قطر f/۱.۸ بهره جسته است.
در ضمن این گوشی در پنل جلویی به یک دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی مجهز است . این مدل از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی نیرو می‌گیرد.ردمی 8A از رابط کاربری MIUI ۱۰ در کنار سیستم‌عامل اندروید ۹ پای استفاده می‌کند.
 
فروشگاه عرضه کننده محصولات شیائومی


بنگ گود به عنوان یک فروشگاه اینترنتی شناخته شده که تمرکز ویژه ای بر روی فروش محصولات و خصوصا گوشی‌های شیائومی و خرید لپ تاپ شیائومی  دارد. در بین خریداران افرادی که با گوشی و دنیای موبایل بیشتر ارتباط دارند مرکزی شناخته شده در زمینه فروش محصولات شیائومی است. شاید این سایت فروشگاهی که به مرکزی برای عرضه کالاهای مشتری پسند  بدل شده است برای خرید گوشی شیائومی و کالاهای دیگری نظیر دستبند هوشمند شیائومی می‌بند ۵ در مدل‌های مختلف بتواند برای شما خرید رضایت بخشی را رقم بزند.


کد مطلب: 191395

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/191395/گوشی-شیائومی-همراه-دستبند-هوشمند-یک-ست-لازم-شیک

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir