به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۱۹۱۴۳۸

نحوه‌ی دانلود سریال های نمایش خانگی

گروه فرهنگ و هنر: در این مقاله قصد داریم سریال‌های جدید و جذاب نمایش خانگی که از آبان 98 شروع به پخش می‌شود را معرفی کنیم.
نحوه‌ی دانلود سریال های نمایش خانگی
نمایش خانگی که به تازگی توانسته پربازدید ترین و محبوب ترین رسانه در زمینه ی ساخت سریال شود و سرمایه  گذاری‌های بسیار زیادی نیز در این زمینه در حال انجام است سر و صداهای زیادی را به پا کرده است.
آزادی بیشتر بیان و روابط در سریال‌هایش باعث شده که مخاطب ایرانی را جذب خود کند و مقداری از فضای سریال‌های خشک تلویزیونی فاصله بگیرد. که البته معایب و محاسنی این گونه سریال‌های داشته است.

نحوهٰ‌ی دانلود فیلم و سریال‌های نمایش خانگی
شما می‌توانید تمامی سریال‌ها و فیلم‌هایی که در نمایش خانگی در گذشته منتشر شده اند را به صورت رایگان و با حجم نیم بها از وبسایت پاپ ترانه دانلود کنید و همچنین دانلود فیلم و سریال‌های جدید از این وبسایت با لینک قانونی و مستقیم و با حجم نیم بها قرار داده شده است.

سریال دل
یکی از سریال‌هایی که به طور یقین می‌توان گفت جزو پربیننده ترین سریال‌های امسال خواهد شد سریال جدید منوچهر‌هادی به نام "دل" است. که قبل از این پروژه اخبار ضد و نقیضی درباره ی اینکه این سریال همان عاشقانه 2 است و فقط تغییر نام داده است وجود داشت که پس از توضیحاتی که منوچهر‌هادی درباره ی پروژه ی سریال دل بیان کرد، مشخص شد سریال کاملا مستقل و به ارتباطی با عاشقانه ندارد.
اگر به سابقه ی کار‌های کارگردان این سریال نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که تمامی فیلم‌های ساخته شده ی او در دوره ی خودش صدر گیشه ی سینمایی بوده است‌. در گفتگویی گفته بودند در دوره ای که هیچکس حاضر به سینما رفتن نبود من با "من سالوادور نیستم" مردم را به سینما‌ها کشاندم و جزو پرفروش ترین فیلم در دو سال اخیر شدم در سریال عاشقانه نیز این رکورد‌ها جا به جا شد و پیش بینی می‌شود این سریال نیز رکورد‌های قبلی خود در تعداد نمایش میزند.
دانلود سریال دل
سریال دل

سریال کرگدن
سریال زیبای کرگدن که از شنبه 18 آبان ماه اولین قسمتش وارد بازار می‌شود با ژانر خاصش می‌تواند از سریال‌های ماندگار نمایش خانگی شود‌. وجود مصطفی زمانی و ستاره پسیانی در یک سریال با ژانر اکشن شاید شما را یاد سریال نهنگ آبی بیاندازد و تصوری که مخاطب دارد این است که مانند آن قرار است با سریالی معمایی روبه رو بشود، اما سریال‌های هنرنمای پارسیان همانند سریال ممنوعه خاص و چالش برانگیز است که مخاطب را به جای رها کردن، درگیر خود می‌کند.
کرگدن در سریال یک نوع چالش است که توسط یک مافیای بزرگ طراحی شده و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست. بازیگران مطرح زیادی نظیر مصطفی زمانی و سارا بهرامی و هدی زین العابدین و‌... در این مجموعه وجود دارد.
دانلود سریال کرگدن
سریال کرگدن

سریال مانکن
سریال مانکن یک اثر کاملا ماندگار با درصد رضایت مخاطب بالا توانسته خوش بدرخشد. محال است قسمت‌های اولیه ی سریال را ببینید و بتوانید از موضوع جذاب و بازیگری فوق العاده ی سریال دل بکنید و ادامه ی آن را دنبال نکنید. به این اثر میگویند یک سریال موفق نمایش خانگی که اکثریت مخاطبان خود را توانسته راضی نگه دارد.
دلایل موفقیت زیادی در این سریال وجود دارد که به بخشی از آن اشاره میکنیم : بازیگران و طراحی صحنه آنقدر جذاب است که تماشاگر را با خود همراه می‌کند. دوم اینکه تجربه در نمایش خانگی نشان داده است که سریال‌های عاشقانه از مخاطب بیشتری برخوردارند.
دانلود سریال مانکن
سریال مانکن