به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۱۹۱۴۷۷

لیگ قهرمانان؛ بایرن‌مونیخ و یوونتوس صعود کردند

گروه ورزشی: تیم‌های بایرن مونیخ آلمان و یوونتوس ایتالیا، صعود زودهنگام خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفتند.
لیگ قهرمانان؛ بایرن‌مونیخ و یوونتوس صعود کردند
هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) با برگزاری ۲ دیدار همزمان پیگیری شد که از گروه دوم، بایرن‌مونیخ که به تازگی با تغییرات کادر فنی مواجه شد است در ورزشگاه «آلیانس آرنا» از المپیاکو یونان میزبانی کرد و به پیروزی دو بر صفر رسید. «رابرت لواندوفسکی» و «ایوان پریشیچ» برای میزبان موفق به گلزنی شدند. نماینده پرافتخار آلمان با چهارمین برد متوالی خود و ۱۲ امتیاز، صعود خود را در دو هفته مانده به پایان مرحله گروهی، قطعی کرد.
در دیگر دیدار و از گروه چهارم، یوونتوس یکی از مدعیان قهرمانی در مسکو به میهمانی لوکوموتیو رفت و به سختی به برتری دو بر یک رسید. یووه شروع بسیار خوبی داشت و در دقیقه چهارم، ضربه «کریستیانو رونالدو» را «آرون رمزی» در میانه راه قطع کرد و گل نخست را به ارمغان آورد. این برتری داوم چندانی نداشت و میزبان در دقیقه دوازدهم توسط «الکسی میرانچوک» کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۷۷ میزبان در آستانه گل دوم قرار داشت که ضربه «میراندا» را «بونوچی» مدافع و کاپیتان یوونتوس با تیزهوشی از روی خط دروازه یوونتوس بیرون کشید.
در دقیقه ۸۰ «رونالدو» که عملکرد خوبی نداشت جای خود را به «پائولو دیبالا» داد و با ناراحتی زمین را ترک کرد.
در ادامه نماینده مطرح ایتالیا بر روند کار تسلط پیدا کرد و در دقیقه ۹۳ «داگلاس کاستا» پس از همکاری با «هیگواین»، گل دوم و برتری یوونتوس را به نام خود ثبت کرد. یوونتوس با این پیروزی به امتیاز ۱۰ رسید و صعود خود را علنی کرد و لوکوموتیو هم در امتیاز سه باقی ماند.