به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۹۱۵۰۷

ایران و ویلموتس تحریم‌ها را دور می‌زنند؟

گروه ورزشی: در شرایطی که نفرات منتخب در اردوی بعدی ایران همچنان اعلام نشده اند، نگرانی هایی بابت زمان ورود مارک ویلموتس در ایران وجود دارد.
ایران و ویلموتس تحریم‌ها را دور می‌زنند؟
سرمربی بلژیکی تیم ملی که به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش در ایران قصد فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال را داشته است، همچنان بازنگشته و به زودی او را در مرکز ملی فوتبال خواهیم دید. در حال حاضر مشکل بزرگ نحوه پرداخت پول به این مربی با وجود تحریم های شدید آمریکا علیه ایران است.این موضوع را مهدی تاج روز گذشته در جلسه هیات رئیسه فدراسیون در مشهد نیز دوباره تکرار کرد. مساله مهم این است که این مسائل حقوقی را همسر ویلموتس انجام می دهد و فدراسیون فوتبال ایران به دنبال راهی برای جلب نظر این زوج بلژیکی است. آخرین پیشنهاد ارائه شده به ویلموتس و همسرش حضور در استانبول ترکیه و دریافت پول از حسابی در یکی از بانک های این کشور بود تا بعد از پرداخت سرمربی تیم ملی به ایران بازگشته و اردو را آغاز کند.

مساله مهم این که تحریم ها در حال حاضر بزرگ ترین مانع برای همکاری مطلوب و نرمال با مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در ایران محسوب می شود. از آن جا که پرداخت پول به صورت نقد و در داخل خاک ایران به خارجی ها چندان مرسوم نیست. آنها انتظار دارند که دستمزد خود را بدون دردسر و ترس مسائل بعد از تحریم دریافت کنند که این اتفاق به دشواری و با راه های دیگر صورت می گیرد.

هر لحظه این حتمال وجود دارد حساب مربوطه از سوی آمریکا بلوکه شود.در این شرایط فعلا استفاده از یک حساب ثانویه برای انتقال پول مد نظر ایران است که باید منتظر ماند و دید با سفر مدیر مالی فدراسیون فوتبال به استانبول موضوع مالی ایران و سرمربی بلژیکی ختم به خیر می شود یا همچنان بر قوت خود باقی خواهد ماند.تیم ملی بازی بسیار حساسی در آخرین روز دور رفت مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در امان پایتخت اردن با عراق پیش رو دارد و مسائلی از این دست علیه تمرکز تیم ملی است. به نظر می رسد نفرات برگزیده برای این بازی تا فرداشب اعلام و مارک ویلموتس نیز تا شنبه صبح در تهران حضور داشته باشد. البته اگر همه چیز طبق برنامه و منوال پیش برود.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: فوتبال ایران