به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۱۹۱۶۲

لاریجانی: منظورم هاشمی نبود، رسانه‌ها بود

گروه سياسي: دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، در حاشیه ی دیدار اخیر با علمای قم، در پاسخ به گلایه ی چند طلبه درباره ی تیتر کیهان از سخنان او گفت: طرف صحبت بنده اصلا آقای هاشمی نبوده است بلکه رسانه‌ها بودند.
لاریجانی: منظورم هاشمی نبود، رسانه‌ها بود
یکی از طلبه های حاضر به سايت انصاف نیوز گفت: پس از یکی از دیدارهای آقای لاریجانی، چند نفر از طلاب دقایقی دور ایشان جمع شدیم و صحبتی کردیم. یکی از روحانی ها به آقای لاریجانی بابت اینکه اظهاراتش زمینه برای هجمه به بیت امام را سبب شده انتقاد کرد و گفت اگر نکته ای باشد حاج حسن آقا بیان می کنند و گفت این نمی شود که اگر در بیتی یک مشکلی بود همه ی بیت را بکوبند.

بلافاصله چند تن از روحانیون با تایید اعتراض روحانی قبلی، نسبت به اظهارات لاریجانی درباره ی هاشمی رفسنجانی اعتراض کردند و گفتند شایسته نیست که آقای هاشمی در این شرایط هم مورد هجمه واقع شود، آن هم توسط نیرویی که ما آن را به نام اعتدال می شناسیم. آقای لاریجانی گفت بنده هم با این حرف موافقم. اما یکی از روحانیون به اظهاراتش در مجلس اشاره کرد و تیتری که روزنامه کیهان زده بود. آقای لاریجانی در این باره گفت طرف صحبت بنده اصلا آقای هاشمی نبوده است بلکه رسانه ها بودند.

(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۰۱
مگر تیتر کیهان چه بوده است؟ (156400)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۳:۰۵
آقای لاریجانی چرا سخنی را می گوئی که بعد با هزاران توجیه نتوانی آنرا اصلاح کنی . (156413)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۴:۱۵
حالا اگه شریعتمداری دوباره به این حرفش اعتراض کنه این میگه منظورم رسانه ها نبود ، هاشمی بود!! (156483)
asad
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۴:۰۳
چرا حرفی میزنید که بعد با تکذیب نتوان جمع کرد هاشمی غیر از صلاح مملکت و ارامش مردم چه میخواد اگر مثل هاشمی چند نفر بودند اوضاع مملکت درست میشد (156473)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۵:۲۹
سیاست یک بام دو هوا رو قربون.....عضویت در حزب باد رو عشق است (156557)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۲:۱۰
ببینم این آقا چندساله داره با دولت کل کل می کنه نمیگه انقلاب برای بیکاری کنیم حالا یادش اومده بیکار داریم چرا اونطور آش و شور کرد همه خانواده های شهدا را تحریک کرد کی رو می خواست ادب کنه بعد از حرف ایشان بیلبوردها هم بالا رفت مجلس کاری جز این حرف های خاله زنکی نداره (156846)