کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انقلاب در سازمان لیگ فوتسال!

ایسنا , 19 آبان 1398 ساعت 9:33

گروه ورزشی: با برگزاری انتخابات مجمع سازمان لیگ فوتسال، اعضای قبلی نتوانستند وارد هیات رئیسه شوند.


مجمع سازمان لیگ فوتسال که قرار بود اوایل امسال برگزار شود با تاخیر چندماهه سرانجام جمعه 17 آبان در مشهد برگزار شد و شاهد تغییراتی در ترکیب هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بودیم. سازمان لیگ پیش از این با حضور کریم منصوری، حامد نجفی، سعید نجاریان و محمدرضا غفاری در کنار رئیس سازمان لیگ اداره می‌شد و ترکیب دست نخورده آن در سال‌های اخیر با انتقادات زیادی همراه بود به خصوص که سال‌ها از عدم تیمداری منصوری قرچک در فوتسال می‌گذشت اما هنوز کریم منصوری در سازمان لیگ حضور داشت.مدت زمان فعالیت هیات رئیسه اواخر سال گذشته به پایان رسیده بود اما به دنبال تغییراتی که در اساسنامه آن رخ داد باعث شد عمر این هیات رئیسه تا اواسط آبان ماه به طول بیانجامد. از جمله مهمترین تغییرات رخ داده کاهش تعداد مدیران عامل در انتخابات اعضا و سپردن سهمیه انتخابی به روسای هیات‌ها بود که باعث شد تنها شاهد حضور یک مدیرعامل لیگ برتری باشیم.این عنوان هم به علیرضا جنتی مدیرعامل گیتی پسند رسید که با پیروزی نزدیک بر سعید نجاریان عضو ثابت سال‌های اخیر سازمان لیگ و مدیرعامل شهروند ساری رخ داد و پس از سال‌ها مدیری جدید وارد هیات رئیسه شد. اتفاقی که شاید تیمداری گیتی پسند در فوتسال را برای چند سال دیگر هم تضمین کند.

از سوی دیگر حسین باجیوند رئیس هیات فوتبال قزوین هم در رقابت با فرزاد هنرپیشه رئیس هیات فوتبال فارس توانست سهمیه روسای هیات‌ها در سازمان لیگ فوتسال را تصاحب کرده به عضویت هیات رئیسه در بیاید. حالا و با مشخص شدن تکلیف 2 عضو از 5 عضو باید منتظر مشخص شدن وضعیت سایر اعضا بود. بر طبق قانون یکی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ به طور ثابت رئیس سازمان لیگ است که پس از استعفای انصاری فرد از این سمت جانشینی برای او انتخاب نشده است. به نظر می‌رسد با سپردن امور سازمان لیگ به آرش جابری دبیر کمیته فوتسال، او یکی از اعضای هیات رئیسه در قامت ریاست سازمان لیگ باشد. دو عضو دیگر اما توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس مجمع فوتسال انتخاب خواهد شد.

در دوره پیشین حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون و محمدرضا غفاری رئیس هیات فوتبال استان مرکزی دو عضو انتصابی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال بودند و به نظر می رسد ظرف چند رور آینده تکلیف این دو عضو هم از سوی تاج مشخص شود اما بر اساس شنیده‌ها شانس سعید نجاریان و حامد نجفی به عنوان مدیران عامل دو باشگاه لیگ برتری برای عضویت انتصابی در سازمان لیگ فوتسال از سوی مهدی تاج بیش از بقیه است چرا که از بین اعضای سابق کریم منصوری تیمی در فوتسال ندارد و با حضور باجیوند رئیس هیات فوتبال قزوین در هیات رئیسه، شانس غفاری برای ورود به سازمان لیگ کم می‌شود. شاید هم تاج برای وارد شدن هوای تازه به هیات رئیسه سازمان لیگ قید اعضای قبلی را زده و با دو عضو جدید انقلاب در سازمان لیگ فوتسال را تکمیل کند.


کد مطلب: 191676

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/191676/انقلاب-سازمان-لیگ-فوتسال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir