به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۱۹۱۶۹۷

لیورپول ۹۰۰ روز بدون شکست در خانه

گروه ورزشی: قرمزهای لیورپول امشب در حالی برابر منچسترسیتی قرار می‌گیرند که ۹۰۰ روز است در خانه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست بوده است.
لیورپول ۹۰۰ روز بدون شکست در خانه
در حساس‌ترین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر انگلیس دو تیم لیورپول و منچسترسیتی برابر هم به میدان خواهند رفت. این دو تیم در حالی برابر هم قرار می‌گیرند که لیورپول با ۶ امتیاز برتری در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و حالا نیز باید در خانه به دیدار سیتی قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر بود.نکات آماری در این دیدار کفه ترازو را به سمت تیم یورگن کلوپ سنگین کرده است. ۹۰۰ روز از آخرین شکست لیورپول در یک دیدار در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا می‌گذرد و همین آمار شگفت‌انگیز است که کمک کرد تیم یورگن کلوپ به عنوان تیمی مدعی در انگلیس و اروپا خود را نشان دهد.
کریستین بنتکه در آوریل ۲۰۱۷ آخرین کسی است که آنفیلد را ساکت کرد. او همراه تیمش کریستال پالاس برابر تیم پیشین خود قرار گرفت و توانست زمینه شکست قرمزها را در آن دیدار فراهم کند.

دو سال و نیم از آن زمان می گذرد و هنوز تیمی موفق نشده است در آنفیلد لیورپول را شکست دهد. در این مدت لیورپول توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود و یک بار نیز نایب قهرمان لیگ شد و در آستانه قهرمانی بود.
آمار لیورپول در خانه بعد از شکست برابر پالاس
۴۵ بازی
۳۵ برد
۱۰ تساوی
۱۱۷ گل زده
۲۵ گل خورده
در دو فصل اخیر هیچ کدام از تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس معروف به big six نتوانستند با ۳ امتیاز آنفیلد را ترک کنند و حالا سیتی با علم به این موضوع پای به چمن آنفیلد خواهد گذاشت.باید دید سربازان پپ گواردیولا بالاخره موفق می‌شوند در قلعه آنفیلد حریف خودشان را زمین‌گیر کنند و ۳ امتیاز حساس بازی را به دست بیاورند و هیجان را به کورس قهرمانی در لیگ برتر برگردانند یا خیر.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: ليورپول