به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۱۹۱۷۰۲

تراکتور در ۵ بازی بعدی خود میزبان است!

گروه ورزشی: نگاهی به دیدارهای تراکتور تا پایان نیم‌فصل نشان می‌دهد شاگردان دنیزلی فرصتی طلایی برای عبور از بحران دارند.
تراکتور در ۵ بازی بعدی خود میزبان است!
مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از شکست مقابل سپاهان گفت که تیمش در نهایت قهرمان لیگ برتر ایران خواهد شد.ادعای بزرگی که با شرایط فعلی تراکتور چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، اما شاید دنیزلی با نگاهی به بازی‌های آینده این تیم حداقل تا پایان نیم‌فصل امید به صدرنشینی و ادامه آن در نیم‌فصل دوم دارد.شاگردان مرد ترکیه‌ای بعد از دو بازی دشوار مقابل استقلال و سپاهان که هر دو با شکست همراه بود، یک نبرد سخت دیگر با شهرخودرو در پیش دارند، اما بعد از آن راهی هموارتر پیش روی خود می‌بینند.

نبرد در جام حذفی
پرشور‌ها بعد از دیدار با شهر خودرو، در خانه خود در جام حذفی به مصاف نود ارومیه می‎روند که روی کاغذ نمی‌تواند نبرد دشواری برای آن‌ها باشد. تراکتور با هزینه‌های سرسام‌آوری به لیگ آمده و از این رو، آنها شانس قهرمانی در جام حذفی را دست‌کم نمی‌گیرند.

میزبانی در تهران
پرشور‌ها سپس در تهران مهمان پیکان بی‌هوادار خواهند بود که با توجه به پرطرفدار بودن تراکتور در تهران، در عمل آن‌ها میزبان هستند. هر بار که تراکتور برای بازی با سایپا و پیکان به تهران می‌آید، سکوهای ورزشگاه شهرقدس یا تختی پر از هواداران این تیم می‌شود و آنها به واقع میزبان تیم‌های بی‌هوادار تهرانی هستند. شاگردان دنیزلی سپس دو بازی نه‌چندان دشوار در تبریز پیش‌رو دارند.

دیدار با تیمی که به حریفان نه نمی‌گوید
اولین دیدار برابر شاهین بوشهری است که تنها ۲ بازی خود را نباخته و در سایر دیدارهایش بازنده بوده است. شاهین یکی از بحرانی‌ترین تیم‌های لیگ است و به قول کارشناسان، این تیم برای ماندن در لیگ برتر بسته نشده و انگار می‌خواهد خیلی زود به لیگ یک برگردد.

تقابل با برادر کوچک
دیدار دوم هم با ماشین‌سازی است. این بازی به میزبانی سفیدوسبزپوشان تبریز برگزار خواهد شد اما با توجه به حمایت پررنگ تبریزی‌ها از تراکتور، شانس برد برای این تیم بیشتر از ماشین‌سازی به نظر می‌رسد. این دیدار‌ها می‌تواند دوباره تراکتور را به صدر نزدیک‌تر کند و شاید ادعای دنیزلی کمی واقعی‌تر به نظر برسد.

بازی استاد و شاگرد
در پنجمین و آخرین بازی از نیم فصل نخست تراکتور در لیگ برتر، این تیم باید به مصاف فولاد برود. بازی در تبریز برگزار خواهد شد و نکته مهم اینجاست که روی نیمکت فولاد، جواد نکونام می‎‌نشیند. کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، سال‌ها قبل در تیم پاس تهران، شاگرد مصطفی دنیزلی بود. با نگاهی به شرایط فعلی می‌توان گفت شانس، درِ خانه تراکتور را زده و آنها می‌توانند با استفاده از امتیاز میزبانی، خود را از بحران‌های اخیر نجات بدهند و دوباره به صف مدعیان اصلی قهرمانی برگردند.
مرجع : میزان