به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۱۹۱۷۲۴

پرسپولیس و ۴ میزبانی تا پایان نیم فصل

گروه ورزشی: پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول و در 5 هفته باقیمانده تنها دو بازی خارج از خانه خواهد داشت اما فقط یک بار از تهران خارج خواهد شد.
پرسپولیس و ۴ میزبانی تا پایان نیم فصل
تیم گابریل کالدرون با شکست فولاد دوباره به تعطیلات رفت و بعد از این تعطیلات باید آماده 5 بازی باقیمانده نیم فصل اول شود. بازی پرسپولیس در اهواز پنجمین بازی خارج از خانه سرخ‌ها در این فصل سومین بازی خارج از تهران بود که سومین برد را برایشان به دنبال داشت. پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه مقابل استقلال، شاهین و فولاد برنده شده اما به تراکتور و شهر خودرو باخته است.جالب اینکه در این فصل و قبل از این پرسپولیس دو بار با لباس سفید در تبریز و مشهد به میدان رفته بود که دو شکست تلخ برای‌شان به دنبال داشت اما در اهواز نخستین برد با لباس دومش را ثبت کرد.نکته جالب اینجاست که پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول و در 5 هفته باقیمانده تنها دو بازی خارج از خانه خواهد داشت اما فقط یک بار از تهران خارج خواهد شد؛ بازی هفته سیزدهم مقابل ذوب آهن در اصفهان. دیگر بازی خارج از خانه مقابل سایپا خواهد بود که احتمالا در ورزشگاه شهر قدس یا تختی به انجام خواهد رسید.

دیگر بازی خارج از خانه هم هفته پانزدهم مقابل سایپا برگزار خواهد شد که احتمالاً در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود. احتمال این وجود دارد سرخ‌ها در آن مسابقه هم از لباس سفید استفاده کنند. در واقع پرسپولیس تا پایان نیم فصل احتمالاً فقط یک بار دیگر در شهر قدس با لباس دومش به میدان خواهد رفت و می‌تواند دو باخت ابتدایی فصل با این لباس را جبران کند.در عین حال شرایط برای سرخ‌ها در مقطع پایانی نیم فصل اول هم راحت خواهد بود و با توجه به برگزاری بیشتر مسابقات در خانه و مقابل حریفانی که می‌شود روی بیشتر امتیازهای بازی در مصاف با آنها حساب کرد.
برنامه بازی‌های باقیمانده پرسپولیس در نیم فصل اول به شرح زیر است:

یک) هفته یازدهم، جمعه 1/9/98، پرسپولیس – نفت مسجد سلیمان
2) هفته دوازدهم، شنبه 9/9/98، پرسپولیس – نساجی قائمشهر
3) هفته سیزدهم، پنجشنبه 14/9/98، ذوب آهن – پرسپولیس
4) هفته چهاردهم، سه‌شنبه 19/9/98، پرسپولیس – گل‌گهر سیرجان
5) هفته پانزدهم، شنبه 23/9/98، سایپا – پرسپولیس
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: پرسپولیس