کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت طلا از ارز سبقت گرفت

ایسنا , 19 آبان 1398 ساعت 17:31

گروه اقتصادی: در بازار ارز و طلا امروز قیمت‌ها متفاوت پیش رفت به‌طوریکه قیمت طلا و سکه روند افزایشی در پیش گرفت اما نرخ‌ انواع ارز تقریبا ثابت ماند.


قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) با ۲۵ هزار تومان افزایش، به سه میلیون و ۹۸۵ هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام طرح قدیم نیز ۴۰ هزار تومان بالا رقت و به سه میلیون و ۹۷۰ هزار تومان رسید.نیم سکه نیز افزایش ۴۰ هزار تومانی را تجربه کرد و دو میلیون و ۸۰ هزار تومان فروخته شد.ربع سکه یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است که ۱۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده است.سکه یک گرمی ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و ۸۴۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۵۰۰ تومان گران شده و ۴۰۷ هزار تومان در طلافروشی‌ها فروخته می‌شود.در بازارهای جهانی نیز آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۴۵۹ دلار و ۴۰ سنت اعلام شده است.

اما قیمت‌ها در بازار ارز ثبات تقریبی داشت؛ به گونه‌ای که بانک‌ها امروز (۱۹ آبان) قیمت خرید دلار از مردم را ۱۱ هزار و ۱۲۲ تومان اعلام کردند و هر یورو را ۱۲ هزار و ۳۱۲ تومان خریدند. همچنین نرخ خرید هر پوند انگلیس از مردم ۱۴ هزار و ۷۹ تومان از سوی بانک‌ها اعلام شد.ارز مسافرتی هم همچون دیروز با احتساب کارمزد، ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد.صرافی‌های بانک‌ها نیز دلار را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان فروختند و ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان خریدند. همچنین در این صرافی‌ها هر یورو ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان فروخته و ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریده‌اند.بر این اساس نرخ‌های خرید و فروش در صرافی‌های بانکی نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.


کد مطلب: 191753

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/191753/قیمت-طلا-ارز-سبقت-گرفت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir