کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهاجم سابق تیم ملی:

از عراق یک امتیاز هم بگیریم خوب است!

ایسنا , 21 آبان 1398 ساعت 9:32

گروه ورزشی: پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم می‌تواند عراق را شکست دهد اما کسب یک امتیاز هم در این مصاف مثبت تلقی می‌شود.


اصغر مدیر روستا پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا، اظهار کرد: تیم ملی جوانان ایران توانست نتایج خوبی در گروه خودش به دست آورد و با ۹ امتیاز صدرنشین گروه D شود. به نظر من جوانان ایران عملکرد خوبی داشتند اما باید بدانیم که مراحل بالاتر از سختی بیشتری برخوردار است و به راحتی این بازی‌ها نخواهد بود. باید کادر فنی شرایطی به وجود آورد تا بازیکنان جوان با یک روحیه خوبی ادامه رقابت‌ها را ادامه دهند چون این بازیکنان شرایط خاصی دارند و ممکن است مغرور شوند. در کل باید قبول کرد که این بازی‌ها به نوعی تدارکاتی بوده و بازی‌های سخت‌تری در انتظار جوانان ایرانی خواهد بود.

این پیشکسوت درباره شرایط تیم ملی امید ایران که تمریناتش در چند روز اخیر برگزار شده بود، گفت: ملی‌پوشان امید راه سختی پیش‌رو دارند با توجه به این‌که در سال‌های اخیر ناکامی‌های متعددی برای امیدها وجود داشته باید انتظار عملکرد خوبی از تیم امید باشیم. با وجود حضور دوستان ما در کادر فنی و افراد باتجربه‌ای که در تیم وجود دارد، می‌توانیم شاهد روند رو به رشدی برای تیم ملی امید باشیم. امیدوارم که تیم ملی امید در رقابت‌های انتخابی المپیک بتواند برای مردم ایران افتخارآفرینی کند.مدیرروستا درباره‌ شرایط تیم ملی فوتبال ایران و مصاف این تیم با عراق در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران افراد باتجربه‌ای هستند و باید از این تجربه‌ها استفاده کرد اما بعضا مشاهده می‌شود که بازیکنان باتجربه‌ها مثل بازی ایران مقابل ژاپن در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بعضی مواقع دچار احساسات می‌شوند و اشتباه می‌کنند.

وی ادامه داد: البته این مساله هم به نوعی یک تجربه حساب می‌آید و باید از این اتفاقات درس گرفت. امیدوارم که بازیکنانی که تجربه کمتری در تیم ملی دارند از باتجربه‌ها استفاده کنند تا بتوانند عملکرد موفقی در تیم ملی از خود ارائه دهند.این پیشکسوت تیم فوتبال خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم فوتبال ایران باید هرگونه حاشیه‌ای که وجود دارد را کنار بگذارند و تمام تمرکز خود را روی بازی بگذارند. بازیکنان اگر خودشان باشند و آن عملکردی که در تیم‌های باشگاهی خود دارند را  ارائه دهند، می‌توانند موفق باشند اما اگر اسیر حاشیه‌ها شوند دچار مشکلاتی خواهند شد.وی در پاسخ به این سوال که حاشیه‌هایی که در ارتباط با قرارداد ویلموتس به وجود آمده آیا تاثیری روی روند بازی می‌گذارد، اظهار کرد: مربی می‌داند که هر مساله و مشکلی که به وجود آمده تا ۴۸ ساعت قبل بازی باید به فراموشی سپرده شود و تمام تمرکز لازم بر روی بازی گذاشته شود. هیچ مربی نیست که حاشیه‌های موجود را در بازی پیاده کند. آقای ویلموتس هم یک مربی حرفه‌ای است و این مساله را قطعا رعایت می‌کند.این پیشکسوت در پایان گفت: ما پتانسیل لازم را برای برد عراق داریم. با تجربه‌های ایران باید در این بازی سنگ تمام بگذارند و اسیر حاشیه‌ها نشوند تا بتوانیم نتیجه لازم را از این بازی بگیریم. من فکر می‌کنم یک امتیاز در این بازی بتوانیم بگیریم عملکرد خوبی خواهیم داشت اگرچه بتوانیم سه امتیاز بازی را هم بگیریم اتفاق بسیار خوبی خواهد افتاد.


کد مطلب: 191864

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/191864/عراق-یک-امتیاز-هم-بگیریم-خوب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir