به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۹۱۸۹

درگیری کفاشیان با درودگر و نبی با عابدینی

گروه ورزشی: بررسی بودجه‌ی سالانه‌ی فدراسیون فوتبال و حواشی آن بحث‌های داغی را در مجمع عمومی این فدراسیون ایجاد کرد که در اوج این مباحث، کفاشیان و درودگر و هم‌چنین نبی و عابدینی بحث‌های شدیدی با هم داشتند.
در خلال مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که از صبح امروز (دوشنبه) در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است، بحث بودجه‌ی سالانه‌ی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت که این مساله در لحظاتی بحث‌های داغ و جدی را بین اعضا به وجود آورد. در جلسه‌ی مجمع هرازگاهی یکی از اعضا بلند می‌شد و ایرادی را که به گزارش بازرس مجمع داشت با صدای بلند اعلام می‌کرد و بحث جدیدی را به وجود می‌آورد. این بحث‌ها گاهی با فریادهای طرفین بر سر یکدیگر همراه می‌شد که در مقطعی به جدال لفظی چند تن از اعضا با رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال انجامید.

نقطه‌ی شروع ماجرا جایی بود که محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اعتراض به یکی از مدیران لیگ دسته دو جلسه جمع را ترک کرد. پس از آن تا چند دقیقه بازرس مالی مجمع مورد هجمه‌ی اعضا قرار گرفت. در همین راستا منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران خطاب به شیخ سفلی بازرس مالی مجمع گفت: چه دلیلی وجود داشت که سازمان وقت تربیت بدنی طبق گفته‌ی کفاشیان پولی را به فدراسیون بدهد تا برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ساختمان خریداری شود؟

در این لحظه کفاشیان گفت: اگر ایراد و ابهامی بر بودجه‌ی اعلام شده دارید طی 15 روز آینده اطلاع بدهید تا برطرف کنیم. وی هم‌چنین گفت: می‌گویند کمیته ملی المپیک قرار است 7 میلیارد تومان به ما بدهد؛ در حالی که این کمیته 500 میلیون تومان هم نمی‌تواند بدهد؛ چون بودجه 7 میلیاردی برای همه‌ی باشگاه‌هاست.

رییس فدراسیون هم‌چنین گفت: برای فدراسیون سه عملکرد در نظر می‌گیریم که تا هر بودجه‌ای که برایمان محقق شد بر اساس آن یکی از سه برنامه را اجرا کنیم. اگر توانستیم بودجه‌ی کامل را تامین کنیم صد در صد برنامه‌ها را اجرا می‌کنیم، وگرنه بر اساس اولویت‌ها کار خواهیم کرد. در ادامه، مهدی محمدنبی رقم کل بودجه‌ی فدراسیون فوتبال را 69 میلیارد تومان اعلام کرد.

در این لحظه صادق درودگر که هنوز از بحث خرید ساختمان‌های پرسپولیس و استقلال که پیش از این مطرح شده بود ناراحت بود، جلوی سن آمد و خطاب به کفاشیان گفت: سازمان تربیت بدنی هیچ پولی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نداد. نیمی از پول ساختمان‌ها را باشگاه‌ها دادند و نیمی دیگر از کمک‌های مردمی تامین شد.

در این لحظه علی کفاشیان در اقدامی عجیب و غیرمنتظره خطاب به درودگر فریاد زد و گفت: لطفا بنشینید و دیگر صحبت نکنید. شما با این کار نظم مجمع را به هم می‌زنید. عجب آدمی هستید! پس از این برخورد که شگفتی حاضرین را به همراه داشت، بحث لفظی دیگری بین امیر عابدینی و دبیرکل فدراسیون فوتبال در گرفت. عابدینی خطاب به نبی گفت: با توجه به بودجه‌ای که اعلام کردید فدراسیون می‌توانست بهترین تیم‌های جهان را برای بازی تدارکاتی به ایران بیاورد، چرا این کار انجام نشده است؟

نبی پاسخ داد: خود شما برای تیمتان چقدر در سال خرج می‌کنید؟ عابدینی گفت: این صحبت شما قیاس مع‌الفارغ است و بحث تیم ملی جداست. نبی در پاسخ گفت: ما به رییس‌جمهور نامه نوشته‌ایم و گفته‌ایم که 30 میلیارد تومان برای تیم ملی بزرگسالان نیاز داریم؛ چون 10 تیم ملی داریم که همه‌ی آنها هزینه دارند.

عابدینی بلافاصله گفت: چه کسی بودجه را برای شما نوشته؟ چون هرکس بوده سواد بودجه نوشتن نداشته است. شما در این کار دقت نکرده‌اید. نبی که از این صحبت عابدینی عصبانی شده بود، گفت: درست است ما دقت نکردیم اما رسانه‌ای هم نکردیم. اما شما این مطلب را به روزنامه‌ی اعتماد گفتید و آنها هم منتشر کردند. عابدینی پاسخ داد: آن روزنامه خودش این مساله را رسانه‌ای کرده بود.

نبی گفت: بالاخره کسی این مطلب را به آنها گفته است که آنها رسانه‌ای کردند. در این لحظه کفاشیان برای آن‌که نظم جلسه را بازگرداند گفت: من قبول دارم که گزارش بودجه نواقصی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم تیمی از اعضای مجمع تشکیل شود که بودجه را دوباره بررسی کند. در صورتی که این تیم بودجه را تایید کرد دیگر نیازی به تصویب مجمع نباشد و مجمع اختیارات خود را به این تیم تفویض کند.

شیخ سلفی (بازرس مجمع) به همراه منصور قنبرزاده، امیر عابدینی، علی فتح‌الله‌زاده، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد و صادق رئیسی‌کیا گروه شش نفره‌ای را تشکیل دادند که قرار است به نمایندگی از مجمع، بودجه را دوباره بررسی کنند. علی فتح‌الله‌زاده در این رابطه به ایسنا گفت که اولین جلسه‌ی این گروه شش نفره برای بررسی مجدد بودجه تا اواخر هفته‌ی جاری برگزار خواهد شد.
مرجع : ایسنا

فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۵:۲۴
کفاشیان مگه درگیر هم میشه !! اون که همش میخنده (156548)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۱۵
جاهایی میخنده که با خنده مشکل حل شود
اشتباه نکنید آقای کفاشیان خیلی زرنگ تشریف دارند
اگر کمی به مشاغل قبلی ایشان روابطش با یکی از بانکها و فعالیت های آقازاده ایشان توحه کنید ، خواهید دانست که ... (156685)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۵۲
متسفانه ما ايراني ها بحث مودبانه و منطقي رو بلد نيستيم (156712)