به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۱۹۱۹۰۲

صفر تا صد سفر به یزد در gotoyazd.com

روه گردشگری: سفر کردن، فعالیتی هیجان انگیز است که تنها یک تفریح به شمار نمی‌رود؛ بلکه تجربه ای آموزنده و لذّت بخش است. با پیشرفت علم و فنّاوری و ورود وسایل نقلیه عمومی و شخصی، امکان سفر کردن و بازدید از مناطق مختلف برای همه فراهم شده است.
صفر تا صد سفر به یزد در  gotoyazd.com
سفر کردن همیشه هم آسان نیست؛ فارغ از هزینه‌های سنگین، موانع زیادی از جمله آشنایی نداشتن با شرایط آب و هوایی، برخورد با ترافیک سطح شهر، نبود مکان برای اقامت، عدم اطلاع کافی از مکان‌های تفریحی و تاریخی، هتل‌ها، مراکز خرید، آداب و رسوم آن شهر و... وجود دارد که سفر را به کام آدمی ناگوار می‌سازد.
یکی از بهترین راه‌های آشنایی با یزد، بازدید از وب سایت گردشگری سفرهای رادینا با نام www.gotoyazd.com است که فارغ از وجود تمامی مشکلات، سفر به کهن دیار تاریخی یزد را برای شما مطلوب می‌سازد.
این وب سایت گردشگری همچون دوستی مهربان، در شهر خود میزبان میهمانان خود خواهد بود؛ لذا با اعتماد به آن می‌توانید لحظه‌هایی شاد و لذت بخش را برای خود و همسفرانتان خلق کنید.

شرکت گردشگری رادینا در وب سایت خود، به معرفی بهترین هتل‌های یزد می‌پردازد؛ بنابراین مسافران گرامی با توجه به هزینه ای که برای اقامت خود در سفر در نظر گرفته اند، می‌توانند در یکی از این هتل‌های سنّتی یا مدرن، بوم گردی‌های یزد ، مهمانسراها و یا خانه‌های دربستی اقامت گزینند. 
این شرکت در سایت خود، تورهای گردشگری را نیز به عنوان یک گزینه برای بازدیدکنندگان فعال کرده تا مسافران بتوانند در مدت زمانی که در یزد به سر می‌برند، به گشت و گذار بپردازند.
همچنین با مراجعه به بخش کمپ‌های کویری در سایت سفر به یزد ، می‌توان با کمپ‌هایی نظیر: شباهنگ، باران، هفت سنگ، سندباد، آفتاب و... آشنا شد و از خدمات آنان که همه روزه به میهمانان ارائه می‌شود، بهره برد.
رادینا با در نظر گرفتن مکان‌های گردشگری و تفریحی گوناگون برای مسافران، به معرفی و نمایش اماکن دیدنی یزد نیز می‌پردازد. در قسمت دیدنی‌های یزد می‌توان از جاذبه‌های پر بازدید، مساجد و امامزاده‌ها، موزه‌ها، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی اطلاع کسب کرد. 

شرکت گردشگری رادینا علاوه بر این موارد، مراکز خدماتی یزد را هم معرفی می‌کند؛ مراکزی مانند: رستوران‌های یزد، مراکز تفریحی و ورزشی، مراکز خرید، معرفی بیمارستان‌ها و مراکز خدمات پزشکی و... که همگی جهت رفاه حال و رضایت مسافران عزیز ایجاد شده اند.   
مسافرانی که یزد را به عنوان مقصد خود برای تفریح و بازدید انتخاب نموده اند، بی شک بدون خرید سوغاتی و شیرینی‌های لذیذ یزد، این دیار را ترک نخواهند کرد؛ لذا رادینا با در نظر داشتن این جنبه از سفر، در سایت جامع خود، به معرفی شیرینی‌های اصیل یزدی، ظروف مسی، زیلوهای معروف یزدی، نمایشگاه‌های صنایع دستی، ترمه و همچنین مراکز خرید هر کدام از آن‌ها پرداخته است.

شهرستان‌های یزد هرکدام دارای جاذبه‌های گردشگری مختص به خود هستند و از این رو بخشی از سایت را به خود اختصاص داده اند؛ نکته جالب آن است که با کلیک بر روی نام هر شهرستان، علاوه بر محل قرار گرفتن آن روی نقشه یزد، ویژگی‌های منحصر به فرد و تاریخچه ای از آن به نمایش گذاشته می‌شود.
شایان ذکر است که در آخرین بخش از صفحه اصلی شرکت گردشگری سفرهای رادینا، وبلاگ قرار دارد که مطالب جذاب و اخبار گردشگری در آن به نمایش در آمده که در جای خود بسیار دیدنی و قابل توجه است.

برای دریافت اطلاعات لازم از شهر جهانی یزد ، کافیست در سایت gotoyazd.com عضو شوید تا علاوه بر آشنایی بیشتر با یزد، پاسخ تمام سؤال‌هایتان را دریافت نمایید و با آسودگی کامل به شهر کویری و پر جاذبه یزد سفر کنید.