به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۹۱۹۲۲

میثاقیان: لیگ یک از لیگ برتر جذاب‌تر است

گروه ورزشی: سرمربی اسبق تیم‌های خونه به خونه بابل و کارون اروند خرمشهر می‌گوید سخت بودن و فشردگی مسابقات لیگ دسته یک موجب شده تا لیگ یک از لیگ برتر جذاب‌تر باشد.
میثاقیان: لیگ یک از لیگ برتر جذاب‌تر است
با گذشت ۱۲ هفته از مسابقات لیگ دسته یک، ‌ رقابت‌ در بین تیم‌های بالای جدول به حد خوبی رسیده است. تیم گل‌ریحان البرز با ۲۴ امتیاز صدرنشین این مسابقات است و مس رفسنجان، فجر سپاسی، نود ارومیه با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم تا چهارم جدول قرار دارند. همچنین تیم بادران تهران با ۲۱ امتیاز و خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک با ۲۰ امتیاز در رتبه پنجم تا هفتم حضور دارند و این مساله نشان می‌دهد که رقابت بین تیم‌های بالای جدول بسیار نزدیک است.اکبر میثاقیان یکی از مربیان با سابقه لیگ یک است. او که در لیگ یک سابقه سرمربی‌گری تیم‌هایی همچون مس کرمان، بادران تهران، خونه به خونه بابل و کارون اروند خرمشهر را در کارنامه خود دارد، این روزها از فوتبال مقداری فاصله گرفته است و به کارهای خود می‌پردازد.میثاقیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک گفت: وضعیت لیگ دسته یک بسیار سخت شده است. فشرده شدن بودن رقابت‌ها، ‌ بازی‌ها را جذاب‌تر کرده است. من فکر می‌کنم این مسائل موجب شده تا لیگ دسته یک از لیگ برتر جذاب‌تر باشد.

او ادامه داد: به نظر من ۱۲ تیم می‌توانند در رقابت‌های لیگ یک مدعی باشند.مدعی بودن این تعداد تیم‌ها، جذاب‌تر بودن لیگ یک از لیگ برتر را نشان می‌دهد. حدود ۵ تیم شانس زیادی برای بهتر کار کردن دارند و می‌توانند در آینده عملکرد خوبی از خودشان ارائه دهند.سرمربی اسبق کارون اروند خرمشهر درباره شرایط سخت ملوان و تیم‌های پایین جدول گفت:‌ من چون الان بیرون رقابت‌ها هستم، می‌بینم که بالا آوردن تیم از یک شرایط دشوار، چقدر کار سختی بوده است. این مساله را من الان حس می‌کنم. ملوان تیم بسیار پرطرفداری است و مثل ابومسلم و تراکتور از هواداران قابل توجهی برخوردار است.

میثاقیان درباره حواشی اخیر به وجود آمده در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک هم گفت: وقتی حساسیت‌های بازی زیاد شود، این نکات به وجود خواهد آمد. به نظر من باید در این رابطه مراقبت‌های بیشتری صورت بگیرد تا شاهد حاشیه‌های بی‌مورد در لیگ یک نباشیم چون این مسائل به فوتبال ما ضربه می‌زند.او درباره اینکه چه تیمی می‌تواند مدعی قهرمانی و صعود به لیگ برتر باشد، گفت: اصلا نمی‌توان به طور قاطع گفت که چه تیمی قطعا صعود می‌کند. من در زمانی که خونه به خونه حضور داشتم، ‌ در ۸ بازی آخرمعلوم شد که چه تیم‌هایی می‌توانند صعود خود را به لیگ برتر قطعی کنند. همه جذابیت‌های لیگ یک به قابل پیش‌بینی نبودن آن است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: لیگ یک فوتبال