کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جاسوسی در اینستاگرام ممنوع!

دیجیاتو , 22 آبان 1398 ساعت 9:36

گروه فناوری: چندی پیش بود که اینستاگرام تصمیم گرفت بخش فالووینگ را از برنامه خود حذف کند، زیرا عقیده داشت که این بخش اطلاعات زیادی از فعالیت‌های دوستان و خانواده افراد را در اختیار کاربران می‌گذاشت. همچنین بسیاری از افراد هم نمی‌دانستند که فعالیت‌های آن‌ها به این شکل در این بخش نمایش داده می‌شود. به همین دلیل برنامه‌های دیگری سعی داشتند تا این بخش را دوباره زنده کنند که یکی از آن‌ها Like Patrol بود و اخیرا اپل آن را از اپ استور حذف کرده است.


اواخر ماه گذشته، اینستاگرام به اپ Like Patrol اخطار داد تا فعالیت‌های خود را متوقف کند و به همین دلیل هم اپل به دلیل نقض قوانین استور خود، آن را از اپ استور خود حذف کرده است. اپلیکیشن Like Patrol، خود را نسخه تقویت شده بخش فالویینگ می‌داند و امکانات اضافه‌تری را در اختیار کاربران قرار داده که چندان به مذاق فیسبوک (کمپانی مادر اینستاگرام) خوش نیامده است.این اپ، علاوه بر نمایش اطلاعات معمول بخش فالووینگ، می‌توانست کاربر را از تعامل شخص دنبال شده توسط آن‌ها با یک مرد یا زن، گزارش دهد. همچنین این اپ با الگوریتم‌های پیشرفته خود می‌توانست میزان جذابیت آن شخص را هم به کاربر اعلام کند. ادعایی که مشخص نیست چقدر دقت دارد. به هر حال این اپ با تمام ویژگی‌های عجیبش، از اپ استور پاک شده و کاربران دیگر نمی‌توانند آن را دریافت کنند.

به گزارش CNET، اپ Like Patrol با استفاده از داده‌های پروفایل‌های عمومی کاربران، اقدام به جمع‌آوری داده کرده که با شرایط اینستاگرام و کمپانی مادر آن، فیسبوک، تطابق نداشت. به همین دلیل دستور توقیف آن به توسعه‌دهندگان این برنامه ابلاغ شده بود و در نهایت شاهد حذف آن بودیم. اما توسعه‌دهندگان این برنامه نظر دیگری دارند، آن ها عقیده دارند که هیچ کدام از شرایط و قوانین اپ استور را نقض نکرده و سعی می‌کند تا این اپلیکیشن را دوباره به اپ استور برگرداند.


کد مطلب: 191924

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/191924/جاسوسی-اینستاگرام-ممنوع

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir