به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۹۱۹۵۲

7 دلیل برای اینکه چرا باید کفش پاشنه بلند پوشید

گروه کسب و کار: پوشیدن کفش پاشنه بلند هنگام انتخاب آن می‌تواند در صورت انتخاب اشتباه دردسرهای زیادی را به همراه داشته باشد. این برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است.
7 دلیل برای اینکه چرا باید کفش پاشنه بلند پوشید
به خرید کفش زنانه می‌رویم و هنگامی که همه کفش‌های شیک را می‌بینیم و آنها را امتحان می‌کنیم حس می‌کنیم همه چیز درست است و کفش برای پاهای ما مناسب است. اما وقتی وقت آن رسیده است که کفش پاشنه بلند خود را به پا کنیم، بعد از 5 دقیقه پوشیدن متوجه می‌شوید که اصلا قابل پوشیدن و مناسب پاهای شما نیستند. آنها شما را کند می‌کنند و برای به پا کردن ناراحت کننده هستند.
دلایل بیشتری وجود دارد که برخی از خانم‌ها بخاطر آنها از پوشیدن کفش پاشنه بلند خودداری می‌کنند.
در این مقاله، بزرگ‌ترین دلایلی را مطرح خواهیم کرد که چرا برخی از خانم‌ها کفش پاشنه بلند نمی‌پوشند.
اگر کفش پاشنه بلند ندارید از شما می‌خواهم نگاهی دقیق‌تر به این مقاله بیندازید. زیرا شما می‌توانید هر کاری را که دوست دارید انجام دهید. کفش پاشنه بلند مانعی برای شما نیست و نخواهد بود.
امسال زمان آن رسیده است که چکمه‌های خود از برند دنیلی را بپوشید و آن کفش‌های پاشنه بلندهایی که مایل به پوشیدن آن بودید را از جعبه بیرون آورید. زیرا کفش‌های پاشنه بلندی در صنعت مد وجود دارد که می‌توانند به راحتی کفش ورزشی و برای شما مناسب باشند.

این برای دختران قد بلند است
داشتن قد بلند یکی از ویژگی‌هایی است که ممکن است برای همه جذاب باشد. دختران قد بلند لحظه‌ای که وارد مهمانی می‌شوند مورد توجه همه قرار می‌گیرند و بخاطر قدشان تحسین می‌شوند.
این افراد نباید از پوشیدن کفش پاشنه بلند ترس داشته باشند. وقتی پاشنه بلند می‌پوشید قد شما بلندتر می‌شود و چه کسی به این موضوع توجه می‌کند.
شما باید هر کاری که شما را خوشحال می‌کند انجام دهید و زندگی خود را با آنچه مردم در مورد شما فکر می‌کنند تنظیم نکنید زیرا این موضوع نباید برای ما اهمیت داشته باشد.

این برای دخترانی است که نمی‌خواهند با پوشیدن کفش پاشنه بلند کند شوند
 
دوستانی که همزمان باید چند کار را انجام دهند، هنگامی که کفش پاشنه بلند را اشتباه انتخاب می‌کنند، به دلیل عدم رضایت از کفش پاشنه بلند خود، در انجام کارهای خود با آن کفش کند خواهند شد.
اما وقتی کفش پاشنه بلند راحتی دارید و آن را با یک کیف زنانه شیک ست می‌کنید، نه تنها هنگام راه رفتن داخل کفش فضای معمول برای پاهای خود را خواهید داشت بلکه احساس راحتی نیز خواهید کرد. زیرا کفش پاشنه بلندی را پوشیده‌اید که مدت‌ها می‌خواستید آنها را بپوشید.

این برای دخترانی است که دوست دارند در مهمانی‌ها پر جنب و جوش ظاهر شوند
بسیاری از دختران در مهمانی‌های دوستانه خود افراد پر جنب و جوشی هستند و دوست دارند در این جنب و جوش‌ها، کفش پاشنه بلند مورد علاقه خود را بپوشند.
اگر عاشق مهمانی رفتن و تحرک بسیار هستید، می‌دانید که پوشیدن کفش نامناسب چقدر دردناک است و می‌تواند به پاهای شما آسیب بزند. اما قبل از اینکه از پوشیدن کفش پاشنه بلند خودداری کنید، می‌توانید بهترین راه را برای پوشیدن کفش پاشنه بلند در مهمانی‌ها انتخاب کنید.
بسیاری از افراد کفش‌هایی را انتخاب می‌کنند که هم پاشنه بلندی داشته باشد و در عین حال برای پاهایشان راحت باشد. کفش‌هایی هستند که پاشنه نسبتا بلندی دارند که در عین حال پر زرق و برق هستند. اگر مجموعه‌ای از کفش‌های پاشنه‌دار مناسب را پیدا کنید که در پاهایتان راحت باشند، می‌توانید احساس کنید که برای شما سفارشی ساخته شده‌اند.

برای دخترانی است که به نظر می‌رسد کفش پاشنه بلند مناسب خود را پیدا نمی‌کنند
شما به خرید می‌روید و تمام کفش‌های پاشنه بلند زیبا را می‌بینید، اما اندازه سایز پاهای شما همیشه فروخته شده است! بنابراین احتمالاً سایز کوچک‌تر و یا اندازه بزرگ‌تر از آن کفش دلخواهتان را دارید و به نظر می‌رسد به اندازه کافی خوش شانس نیستید که اندازه سایز خود کفش پیدا کنید.
سرانجام، شما نمی‌توانید این نبرد را ادامه دهید و کفش با سایز پاهای خود پیدا کنید، بنابراین از پوشیدن کفش پاشنه بلند خودداری می‌کنید.
قبل از اینکه از پوشیدن کفش پاشنه بلند خودداری کنید، باید به شما بگویم که باید یک اندازه درست از کفش خود داشته باشید و برای درست اندازه گرفتن آن باید به جداول اندازه گیری معتبر مراجعه کنید.

دخترانی که معتقدند پاشنه بلند برای سلامت مضر است

بله، این درست است که کفش پاشنه بلند هنگام انتخاب نادرست و اشتباه کفش می‌تواند برای سلامت شما مضر باشد. اگر هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند احساس درد می‌کنید، بدن شما می‌گوید کفشی اشتباه را برای پوشیدن انتخاب کردید.
حتی کفش‌های پاشنه داری به اندازه 2 و 5 سانتی متر نیز ممکن است در صورت انتخاب اشتباه برای شما و پاهایتان آزار دهنده باشند. همه اینها به چندین عامل مانند اندازه، عرض و نوع قوس پاهای شما بستگی دارد. بنابراین، بله کفش پاشنه بلند می‌توانند مضر باشد، اما اگر کفشی مناسب و راحت را انتخاب کنید مشکلی برای سلامت پاهای خود به وجود نخواهید آورد.

دخترانی که فکر می‌کنند با این نوع کفش‌ها به اندازه کافی شیک نمی‌شوند
چه کسی، چه زمانی و برای چه تصمیم گرفته است که به شما بگوید با این نوع کفش‌ها شیک هستید یا نه؟
حتما لازم نیست که استایل ملانیا ترامپ، ریحانا و غیره را داشته باشید تا شیک به نظر برسید.
منظورم این است که شما باید هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید و با انجام آن کارها خود را خوشحال کنید. شما به اندازه کافی شیک هستید و فقط از زندگی لذت ببرید.
امیدوارم با خواندن این مقاله به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند خود و یا پیدا کردن کفش‌های پاشنه بلند و مناسب برای خود دلگرم شده باشید. با توجه به تمام توضیحاتی که داده شد می‌توانید کفش پاشنه بلندی مناسب با استایل، فرم پا، اندازه و علاقه خود پیدا کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

انتخاب کفش و خرید آن یکی از دغدغه‌های تمام دختران و زنان شیک پوش است. راه‌های بسیاری در حال حاضر وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها به کفش دلخواه خود برسید. می‌توانید کفش دلخواه خود را با رعایت تمام جزییات مربوط به سایز کفش سفارش دهید و همچنین به فروشگاه‌های فیزیکی برندهای خوب و سازگار با سلامت پاها مانند دنیلی سر بزنید. کفش پاشنه بلند را مانعی برای خود نبینید.
همچنین میتوانید از طریق وب سایت دنیلی به آدرس www.danielleeiran.com کفش زنانه یا کیف زنانه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.