به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۱۹۲۰۱۴

خودکشی داماد بعد از قتل نوعروس

گروه حوادث: مرد جوان در پی اختلاف با همسر جوانش در ابتدای ازدواج، به ضرب گلوله او را از پای درآورد و با همان سلاح به زندگی خودش هم خاتمه داد. مادر تازه عروس جوان از دادگاه تقاضای دیه دخترش را کرد.
خودکشی داماد بعد از قتل نوعروس
سال گذشته جسد غرق در خون زوج جوان در خودرویشان در شرق تهران پیدا شد. ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را آغاز کردند و بررسی‌ها نشان می‌داد که پوریا بعد از شلیک گلوله به صبا، با همان سلاح خودکشی کرده است.خانواده پوریا به ماموران گفتند: صبا و پوریا عاشق هم بودند و بعد از مدتی آشنایی با هم ازدواج کردند. اما شروط سختی که مادر صبا برای آغاز زندگی مشترک آن‌ها سر راهشان قرار می‌داد، پوریا را تحت فشار روانی قرار داده بود.در حالی که راز روز حادثه و آنچه باعث اقدام مرگبار پوریا شد سر به مهر باقی ماند، صبح سه شنبه مادر صبا با چشمانی اشکبار به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری رفت و تقاضای دیه فرزندش را کرد.

مادر صبا در دادگاه گفت: دخترم و پوریا همدیگر را دوست داشتند و با کمک هم یک زمین در اطراف تهران خریده بودند که تنها دارایی‌شان بود. حالا که دخترم با یک دنیا آرزو، بی‌گناه کشته شد و به جای خانه بخت راهی خاک سرد گورستان شد، تقاضای دیه او را دارم.قاضی دستور بررسی اموال پوریا و عاقله او یعنی پدرش را صادر کرد. در صورت ناتوانایی قاتل و عاقله او در پرداخت دیه، ولی‌دم می‌تواند تقاضای دیه از بیت‌المال کند.
مرجع : جام جم
برچسب ها: قتل