کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانلود رایگان فیلم‌ و سریال ایرانی

24 آبان 1398 ساعت 11:41


گروه فرهنگ و هنر: بسیاری از فیلم‌های محبوب سینما که از فروش بسیار خوبی نیز برخوردار بودند در ماه پایانی پاییز یعنی آذر ماه وارد نمایش خانگی می‌شوند، که در این مقاله قصد معرفی فیلم‌ها را داریم.
وبسایت زرد فیلم، سایتی است که تمامی فیلم‌های ایرانی را به همراه نقد و بررسی منتشر می‌کند و لینک قانونی و رایگان دانلود فیلم را قرار می‌دهد و با لینک مستقیم و نیم بها دانلود کنید.

فیلم مطرب
مطرب که از 15 آبان در سینماهای سراسر کشور اکران شده است سر و صدا‌های زیادی به پا کرد. از پوستر فیلم که پرویز پرستویی را خواننده ی لس آنجلسی معرفی میکند تا موضوع فیلم و آهنگ‌هایی که در فیلم استفاده می‌شود همگی نوعی هنجارشکنی سینمایی و رد کردن خط قرمز‌ها به حساب می‌آید.
از همه ی حاشیه‌ها بگذریم از نظر کمدی یک سرو گردن بالاتر از فیلم‌های کمدی پرفروش دیگر مانند هزارپا و .. بود. اما نسبت به کمدی‌های خارجی دیگر هنوز جای کار دارد و به عنوان یک فیلم کمدی سراسر خنده قابل پذیرش نبود. این فیلم بهار سال 99 وارد نمایش خانگی خواهد شد.
دانلود فیلم مطرب


فیلم چشم و گوش بسته
فیلم موضوع جالب و جذابی داشت که تیکه‌های خنده دار می‌آفرید و فیلم سراسر خنده داری بود که به جلف بازی و مسخره بازی کشیده نشد و دو کاراکتر حرفه ای امین حیایی و بهرام افشاری به خوبی از نقش خود برآمده بودند و حرکاتشان هم باعث خنده می‌شد.
فیلم چشم و گوش بسته همانطور که از اسمش پیداست درباره ی دو شخصیت با بازی امین حیایی و بهرام افشاری است که امین حیایی ناشنواست و بهرام افشاری نابینا است که ترکیب این دو شخصیت باعث آفریده شدن لحظات کمدی زیادی می‌شود. که به نظر بنده توانایی پرفروش ترین شدن در سینما را دارد. این فیلم نیز بهار 99 وارد نمایش خانگی و سایت زرد فیلم می‌شود.
دانلود فیلم چشم و گوش بسته


فیلم چهار انگشت
چهار انگشت از فیلم‌های کمدی ای بود که از نظر عوامل سازنده ی فیلم قابلیت رکورد زدن فروش در سینما را داشت اما به دلیل تکراری بودن ترکیب بازیگران با فیلم سرخ پوست و همچنین نداشتن فیلمنامه ی قوی این اتفاق نیفتاد اما باز هم به عنوان فیلم کمدی به آن نگاه کنیم و بازیگری بینظیر امیر جعفری و جواد عزتی فیلمی است که ارزش دیدن و خرید آن وجود دارد.
فیلم چهارانگشت با برچسب بالای دوازده سال به اکران در آمده و باید گفت که شوخی‌های جنسی و موارد مورد دار فیلم به پای اثری، چون رحمان ۱۴۰۰ نمی‌رسد و با فیلمی خانوادگی‌تر روبرو هستیم. همچنین بازی‌های دو هنرپیشه اصلی فیلم خوب و حساب شده است که از هفته ی آخر آبان ماه قابل دانلود در سایت زرد فیلم است.
دانلود فیلم چهار انگشت


فیلم سرخ پوست
فیلم سرخ پوست را می‌توان بهترین فیلم اکران شده در سینمای ایران در سال 98 دانست. بازیگری و فیلمنامه حساب شده با دکور صحنه ی عالی و فیلمبرداری حرفه ای و موضوع جذاب و همچنین حضور نوید محمدزاده همگی کمک کرده بود تا با اثری متفاوت و جذاب روبرو باشیم.یکی از نقاط قوت فیلم، فیلم نامه بسیار خوب آن است که نیما جاویدی خود نوشته است. او با طرح گره اصلی فیلم در همان لحظات ابتدایی قصه، مخاطب را با داستان همراه می‌کند و در ادامه با پرداخت خوب داستان باعث می‌شود تماشاگر دو شخصیت اصلی و ماجرای قصه را کنجکاوانه دنبال کند. 
سرخ پوست که از اوایل سال 98 در سینما اکران شد از 28 آبان ماه قابل دانلود از زرد فیلم می‌باشد.
دانلود فیلم سرخ پوست


کد مطلب: 192066

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/192066/دانلود-رایگان-فیلم-سریال-ایرانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir