به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۱۹۲۰۹۸

راهکارهای فوق العاده سامانه پیامکی برای پیروزی در انتخابات

راهکارهای فوق العاده سامانه پیامکی برای پیروزی در انتخابات
گروه فناوری: امروزه استفاده از سامانه پیامکی، یکی از مؤثرترین شیوه‌های تبلیغات به حساب می‌آید. در هر زمینه کاری که فعالیت می‌کنید ارسال پیامک تبلیغاتی، می‌تواند در عین تأثیرگذاری مناسب هزینه‌ی کمتری نیز به همراه داشته باشد. با نزدیک شدن به زمان یازدهمین دوره انتخابات مجلس، بد نیست تا مروری بر راهکارهای مؤثر یک پنل پیامک به منظور افزایش شانس پیروزی در انتخابات داشته باشیم.

همانطور که می‌دانیم، دنیای تبلیغات انتخاباتی دگرگون شده است. شاید زمانی تبلیغات به زدن چند تراکت و بنر خلاصه می‌شد و به عبارتی تکنیک تبلیغ مستقیم اثرگذاری بیشتری داشت. اما امروزه سهم بیشتری از این تبلیغات به صورت غیر مستقیم و در قالب تبلیغات نوین انتخاباتی است. تبلیغات در فضای مجازی و ارسال پیامک انبوه برای مخاطبان به مراتب می‌توانند بازدهی بیشتری در جذب مخاطب داشته باشند.
تبلیغات انتخاباتی از بسیاری از جهات مشابه  بازاریابی کسب و کار است. همانطور که بازاریاب‌ها در تبلیغات کسب و کار کالا و خدمات خود را ارائه می‌دهند، در مبارزات انتخاباتی هم کاندیدا وعده‌ها، حمایت‌ها، خط مشی‌ها و ویژگی‌های شخصی شان را به رای دهندگان عرضه می‌کنند و در عوض آرا و کمک‌های آنها را دریافت می‌کنند. امکاناتی ویژه در سامانه ارسال پیامک به منظور استفاده مناسب از پیامک تبلیغاتی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها و کاربرد پنل پیامک جهت تبلیغات انتخاباتی خواهیم پرداخت.

سامانه پیامکی ویژه انتخابات
استفاده از پنل اس ام اس از جمله روش تبلیغاتی است که در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از بستر اینترنت می‌تواند تبلیغات شما را استارت بزند و با فیلتر‌هایی که دارد، دسترسی به مخاطبان مورد نظر را راحت تر می‌کند. از طریق پیامک می‌توانید در مناسبت‌های مختلف نام خود را به مخاطبان یادآور کنید و برنامه‌ها و اهداف خود را به گوششان برسانید.

حال در نظر بگیرید بنا به هر مناسبتی به جای پنل اس ام اس بخواهید از تبلیغات مستقیم یا حضوری استفاده کنید. کتمان نخواهیم کرد که نشست‌های دوستانه، سخنرانی و حضور نامزدهای انتخاباتی در محافل گوناگون برای برآوردن دغدغه‌هایی از قبیل معیشت، اشتغال، مبارزه با فساد و مسائل حوزه انتخابیه سنگ بنای تبلیغات مستقیم کاندیداست و تبلیغات چهره به چهره برای دریافت مطالبات حقیقی مردم حوزه انتخابی لازم و حیاتی است. اما در کنار این نوع از تبلیغات، نیاز به اطلاع رسانی همچنان پابرجا است.
سامانه پیامک ویژه انتخابات به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از طریق ارسال پیامک انبوه، با هزینه ای منطقی بیشترین مخاطبان خود را جهت گردهمایی‌ها و محفل‌های انتخاباتی دعوت کنید. در نتیجه استفاده از پنل اس ام اس گام مثبتی در مسیر تبلیغات حضوری و مستقیم شما خواهد برداشت.

پنل پیامکی و راهکارهای انتخاباتی
 یکی از روش‌های قدیم و معمول تبلیغات چاپ تراکت در سایزهای مختلف و در چند سال اخیر بنرها با سایز خیلی بزرگ است. تمامی نقاطی که ممکن است در دیدرس عموم باشد با تراکت‌ها و شعارهای تبلیغاتی کاندیداها رنگین شده است. به صورتی که حتی تفکیک چهره‌ها و شعار‌ها از هم قابل تشخیص نیست. موضوع قابل توجه درباره ی این نوع تبلیغات، محلی بودن آن است. به این معنی که با توجه به محل نصب بنر یا پخش تراکت، بیشترین بازدهی از میان ساکنین همان منطقه خواهد بود.
حال در مقایسه با ارسال منطقه ای پیامک تبلیغاتی توسط پنل اس ام اس، خواهیم دید که تأثیرگذاری سامانه پیامکی به مراتب بیشتر خواهد بود. در پنل پیامکی ویژه انتخابات، شرایط امکان ارسال پیامک به منطقه و یا شهر خاص، کد پستی و پیش شماره برای شما فراهم شده است. شهر انتخاباتی خود را انتخاب کنید و از طریق ارسال پیامک منطقه ای با جامعه هدف درست خود ارتباط برقرار کنید. نتیجه ای که دریافت خواهید کرد بازخورد بهتر در مقابل هزینه و دردسر کمتر خواهد بود.

تبلیغات انتخاباتی هدف دار با سامانه ارسال پیامک
با توجه به دگرگونی روش‌های تبلیغاتی و جذابیت فراگیر شبکه‌های مجازی و اجتماعی میتوان گفت تاثیر این روش‌ها چندین برابر بیشتر از روش‌های قدیمی است. اما فراموش نکنید شبکه‌های مجازی هم تا به تعداد کافی مخاطب نداشته باشند نمی‌توانند مؤثر واقع شوند. یکی از راه‌های مفید برای معرفی کانال‌ها و صفحات تبلیغاتی انتخاباتی در فضای مجازی استفاده از ارسال پیامک انبوه بوسیله ی پنل اس ام اس می‌باشد. مثلا شما میتوانید بر اساس سن و جنسیت افراد به آنها ارسال پیامک داشته باشید و محتوای مرتبط خود را براساس سن و جنسیت برای آنها شرح دهید. مثلا برای جوانان و دانشجویان میتوانید لینک‌های مخصوص آنها را ارسال کنید و یا با ارسال پیامک مشاغل و اصناف به راحتی صنف مورد نظر خود را بیابید و متناسب با همان افراد پیامک ارسال کنید.

بهترین سامانه پیامک ویژه انتخابات کدام است؟
یکی از قدیمی ترین سرویس دهنده‌های ارسال پیامک، پنل اس ام اس پیام رسان(payam-resan.com) است که با داشتن امکانات متنوع جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و امکانات ویژه انتخابات و داشتن بیش از 200,000 کاربر به عنوان یکی از معتبرترین سامانه ارسال پیامک شناخته می‌شود. وجه تمایز یک سامانه پیامکی معتبر، داشتن پشتیبانی قوی به منظور احترام به حقوق مشتری است. پیام رسان با محترم شمردن این اصل، در تمامی ساعات شبانه روز به صورت 24 ساعته از طریق پشتیبانی تلفنی، چت آنلاین و تیکت آماده پاسخگویی به مشکلات مشتریان و تسریع روند حل آن‌ها می‌باشد.

از مهم ترین ویژگی‌های سامانه ارسال پیامک پیام رسان می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود :
-    ارسال منطقه ای: امکان ارسال پیامک به تفکیک کدپستی، شهر و استان و پیش شماره، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت افراد و ارسال پیامک برای مشاغل و اصناف مورد نظر
-    ارسال گروهی: امکان ارسال پیامک به لیست مخاطبان بارگزاری شده توسط کاربر به تفکیک گروه‌های معرفی شده
-    منشی پیامکی: بررسی پیامک‌های دریافتی و ارسال پیامک خودکار برای مخاطبان
-    پیام صوتی: امکان ارسال پیام صوتی به خطوط ثابت، همراه اول و ایرانسل از طریق تماس تلفنی

علاوه بر موارد بالا، ارسال جذاب و پربازده bts دسترسی به شماره‌های فعال هر منطقه را راحت تر کرده است. شما از طریق ارسال اس ام اس به دکل ایرانسل(bts) میتوانید به همه شماره‌های فعال حاضر در منطقه مورد نظر طی دو هفته گذشته ارسال پیامک داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با راهکارهای تبلیغات انتخاباتی و جلب آرای مخاطبان به پنل اس ام اس پیام رسان مراجعه کرده و به صورت رایگان در سامانه ثبت نام نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان سامانه با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را خدمتتان عرض نمایند.