به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۱۹۲۱۳۸
ذالنور خبر داد: طرح فردا یکشنبه اعلام وصول می‌شود

طرح دو فوریتی مجلس برای ملغی شدن افزایش قیمت بنزین

طرح دو فوریتی مجلس برای ملغی شدن افزایش قیمت بنزین
 گروه سیاسی: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید فردا یكشنبه با یک طرح دو فوریتی خواستار جلوگیری از اقدام دولت در افزایش بنزین می‌شویم.

حجت‌الاسلام ذوالنور اعلام کرد: نمایندگان مجلس هیچگونه دخالت و حتی اطلاعی از این اقدام غافلگیرانه دولت نداشته اند. این اقدام در مجموع اقدام غلطی است. در اولین ساعات شروع کار مجلس در روز یکشنبه بنده و تعداد قابل توجهی از نمایندگان ملت، که تلفنی موافقت آنان را گرفته ام ، با ارائه یک طرح دو فوریتی خواستار توقف و لغو اقدام دولت در افزایش قیمت بنزین خواهیم شد. بنده تلفنی از تعدادی از نمایندگان مجلس نظر خواهی کردم و تماما پیامک های شان را حفظ کردم و نگه داشتم؛ همه این نمایندگان تأکید داشتند بعنوان موافق این طرح دو فوریتی اسمشان نوشته و ثبت شود و لذا در اولین ساعات یکشنبه که مجلس آغاز به کار می کند، این طرح را در هیئت رئیسه اعلام وصول خواهم کرد و این کار را پیگیری می کنیم که این مسئله گران شدن بنزین متوقف شود.

واكنش‌های توییتری به افزایش قیمت بنزین
پروانه سلحشوری نماینده تهران

عبدالله رمضان زاده (سخنگوی دولت در دوره خاتمی)


توییت چند فعال رسانه‌ای





حوادث شب گذشته سیرجان از زبان فرماندار
سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: متاسفانه عده‌ای پس از افزایش قیمت بنزین در سیرجان تجمع کردند و یکسری اموال عمومی را تخریب و به برخی پمپ بنزین‌ها خسارتی وارد کردند. آنها قصد داشتند به مخازن اصلی شرکت نفت دسترسی داشته باشند و آنها را به آتش بکشند که با مقاومت نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه و بسیج روبرو و عقب‌نشینی کردند. در این میان یکسری افراد مجروح شدند. در حال بررسی این موضوع هستیم که این افراد به چه شکل مجروح شدند و نمی‌توانیم با یقین صددرصدی گفت که با تیر مستقیم نیروهای امنیتی یا از جای دیگر مجروح شدند. برخی‌ها از پشت و برخی نیز از بغل ضربه خوردند.