کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حاشیه‌های​ تودیع ومعارفه ​وزیرعلوم+تصاوير

ايسنا , 6 آبان 1392 ساعت 20:50

گروه جامعه: مراسم تودیع و معارفه وزیر علوم تحقیقات و فناوری با حاشيه​هاي جالبي همراه بود.


در این مراسم که با حضور رضا فرجی دانا، جعفر توفیقی، معاونان و همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، وزیر علوم همراه با سرپرست سابق وزارتخانه از خودرو پیاده شده و وارد ساختمان وزارت علوم شد. ورود فرجي​دانا با استقبال پرشور کارکنان وزارتخانه همراه بود.



پس از آن توفیقی و فرجی دانا جلسه‌ای را در طبقه پانزدهم وزارتخانه با کارکنان وزارت علوم داشتند که در این جلسه مدیر روابط عمومی وزارت علوم، با بیان اینکه توفیقی فردی بی‌تکبر است، گفت: در طول مدت سرپرستی وی کارکنان خستگی نمی‌شناختند و کارها با عشق و علاقه انجام می‌شد.همچنین یکی از کارکنان این وزارتخانه به عنوان نماینده کارکنان، فرجی دانا را پیرو راه توفیقی خواند و اظهار کرد: از دکتر توفیقی قدردانی می‌کنیم که در این مدت کوتاه کارهای بزرگی از جمله توجه خالصانه و مدبرانه به کارکنان ستاد وزارتخانه انجام داده‌اند.



این کارمند وزارت علوم ضمن تشکر از توفیقی به دلیل انتصاب دکتر امید به سمت معاون اداری و مالی وزارتخانه، تصریح کرد: از دستور دکتر توفیقی و عملیاتی کردن آن توسط دکتر امید در خصوص اجرای مصوبه معطل مانده شورای عالی انقلاب فرهنگی در وزارت علوم کمال تشکر را داریم.



از نکات جالب این مراسم زمانی بود که دکتر توفیقی برای سخنرانی آماده شد و پس از ذکر نام خدا حضار به مدت 20 ثانیه به شدت او را مورد تشویق قرار دادند که این تشویق‌ها در نهایت با درخواست و تشکر توفیقی خاتمه پیدا کرد. به دلیل ازدحام جمعیت در سالن جلسات فضای سالن گرم شده بود که وزیر علوم در ابتدای صحبت‌های خود گفت: گرمای محیط به گرمی فضای بین ما و کارکنان کمک می‌کند.



در پایان این مراسم لوح تقدیری که به درخواست دکتر فرجی دانا برای توفیقی آماده شده بود، توسط معاون پارلمانی رئیس جمهور به دکتر توفیقی اعطا شد که این موضوع نیز مجددا با تشویق زیاد حضار همراه بود.


کد مطلب: 19219

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19219/حاشیه-های-تودیع-ومعارفه-وزیرعلوم-تصاوير

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir