به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۱۹۲۱۹۹

قدردانی رئیس دفتر رئیس‌جمهور از حمایت رهبری

گروه سیاسی: رئیس دفتر رئیس‌جمهور با قدردانی از حمایت رهبر انقلاب از تصمیم سران قوا در اصلاح قیمت بنزین تاکید کرد: اکنون راه‌ بهانه‌جویی، ایرادگیری و مانع‌گذاری در راه دولت که مجری این تصمیم بزرگ اقتصادی است، بسته شده است.
قدردانی رئیس دفتر رئیس‌جمهور از حمایت رهبری
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی درخصوص حمایت صبح امروز رهبر انقلاب اسلامی از تصمیم سران قوا در اصلاح قیمت بنزین گفت: حمایت ارزشمند مقام معظم رهبری نشان می‌دهد شجاعت و تدبیر در زمان تصمیم‌گیری برای انجام جراحی‌های اقتصادی با هدف حمایت از معیشت مردم و بهبود شرایط اقتصادی کشور یکی از مطالبات رهبر انقلاب است. وی با بیان اینکه هدف اصلی طرح اصلاح قیمت بنزین کمک معیشتی به طبقه متوسط و کمتر برخوردار است، اظهار داشت: دولت از سال گذشته همواره به دنبال منابع مورد نیاز برای کمک معیشتی به حدود ۶۰ میلیون نفر است که با اصلاح قیمت بنزین، همه درآمدها میان آنها توزیع می‌شود. حدود نیمی از خانوارهای کشور خودرو ندارند و با این طرح، بیشتر از درآمد بنزین بهره خواهند برد.
رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: اکنون راه‌ بهانه‌جویی، ایرادگیری و مانع‌گذاری در راه دولت که مجری این تصمیم بزرگ اقتصادی است، بسته شده و امیدواریم همه مسئولان و صاحبنظران با همدلی و وحدت بتوانیم به خوبی این طرح را اجرا کنیم. واعظی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره قیمت دیگر کالاها تصریح کرد: دولت قطعا این موضوع را در نظر دارد و تلاش می‌کند با نظارت و مدیریت بازار، اجازه برخی سودجویی‌ها و گرانی‌ دیگر کالاها را ندهد و با حمایت معیشتی نگرانی‌های مردم را برطرف کند. وی با اشاره به اعتراضات مردم در برخی از شهرها خاطرنشان کرد: دولت همواره تاکید کرده است که اعتراض امری عادی و از حقوق مسلم و شهروندان است و همه ما باید در کنار مردم و شنونده نظرات و مطالبات آنها باشیم. حضرت‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه با بیان اینکه گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیمی بگیرند، از آن (طرح مدیریت مصرف سوخت) حمایت می‌کنم،فرمودند سران قوا به پشتوانه کارشناسی تصمیم گرفته‌اند و طبعا باید اجرا شود.
برچسب ها: محمود واعظی