به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۱۹۲۳۰۸

ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام شد

گروه ورزشی: باشگاه تاتنهام ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.
ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام شد
سایت باشگاه تاتنهام اعلام کرد ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه تا سال 2023 انتخاب شده است. این خبر پس از آن بود که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام دیشب به صورت ناگهانی و غیرمنتظره از طرف این باشگاه از سمت خود اخراج شد. اخراج پوچتینو بعد از آن صورت گرفت که تاتنهام فصل جاری را بسیار بد و دور از انتظار آغاز کرد و تا این لحظه تنها با کسب 11 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.
 

 
دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام با اعلام این خبر تاکید کرد سکان هدایت باشگاه در اختیار مورینیوی 56 ساله خواهد بود که سابقه هدایت تیم های منچستر یونایتد و چلسی در فوتبال انگلیس را دارد. مورینیو بعد از اخراج از منچستریونایتد هدایت تیمی را قبول نکرده بود اما با حضور در جمع سفیدهای لندن دوباره به صدر اخبار باز خواهد گشت.  باشگاه تاتنهام، منصوب کردن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید این تیم را طی بیانیه‌ای اعلام کرد. در بیانیه باشگاه تاتنهام که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته از منصوب شدن مورینیو به این سمت ابراز خوشحالی شده است. در بیانیه باشگاه تاتنهام چنین آمده:" خوشحالیم از اینکه منصوب شدن ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید باشگاه تاتنهام اعلام کنیم. او با باشگاه قراردادی دارد که تا پایان فصل 2022-2023 معتبر خواهد بود".
 
دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام هم در اظهارنظر خود درباره منصوب شدن مورینیو به عنوان سرمربی جدید این باشگاه گفت:" ما با استخدام ژوزه یکی از موفق‌ترین مربیان دنیای فوتبال را به خدمت گرفتیم. او تجربه بسیار غنی‌ای دارد، می‌تواند به تیمها انگیزه بدهد و تاکتیسین بزرگی است. مورینیو در هر باشگاهی که هدایتش را به عهده داشته افتخار بدست آورده. ما معتقدیم ژوزه با ورودش انرژی و باور داشتن به موفقیت را به رختکن تاتنهام تزریق خواهد کرد".  ژوزه مورینیو هم بعد از منصوب شدن به عنوان سرمربی تاتنهام در صحبتهایی گفت:" من خوشحال و هیجان‌زده‌ام که به باشگاهی با این میراث بزرگ و تاریخی و با چنین هواداران پرشوری ملحق شده‌ام. کیفیتی که چه در تیم تاتنهام و چه در آکادمی باشگاه وجود دارد من را هیجان‌زده کرده است. چیزی که باعث شده به هدایت تاتنهام علاقه‌مند باشم فرصت کار کردن با این بازیکنان است".
 
ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام
 
تاتنهام روز شنبه به خانه وستهام می‌رود تا در یک بازی خارج از خانه با این تیم دیدار کند. تاتنهام با اینکه در لیگ برتر وضعیت بغرنجی داشته و با صدرنشین جدول، لیورپول، 20 امتیاز فاصله دارد ولی در لیگ قهرمانان وضعیت بهتری داشته و احتمال صعودش به مراحل حذفی چمپیونزلیگ وجود دارد.
 

     
برچسب ها: ژوزه مورینیو