کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از تبلیغات چند روزه جریان حامی او

حدود‌300نفر در جشن‌‌تولد‌احمدی‌نژاد شركت‌كردند

6 آبان 1392 ساعت 22:56

گروه سياسي: جشن تولد محمود احمدی‌نژاد، پس از تبلیغات چند روزه جریان حامی او، پس از نماز مغرب و عشای روز دوشنبه با استقبال سرد و تجمع بدون مجوز اما بدون محدودیت حدود 300 نفره در میدان 72 نارمک و با سخنرانی احمدی‌نژاد برگزار شد. از جمله شعارهای تجمع کنندگان، «احمدي پاینده رییس جمهور آینده»، «عشقه عشقه، احمدی نژادو عشقه» و «نابودگر صهیونیسم، احمدی ساده زیست» بود.


به گزارش انصاف نیوز، از بعد از نماز مغرب و عشا، جمعیتی حدود 200 تا 300 نفره در میدان 72 نارمک تهران جمع شده و موتوری‌های این جمع، یک طرف از میدان را بسته تا بتوانند در آن مراسم جشن تولد احمدی‌نژاد، رییس دولت های نهم و دهم را برگزار کنند. بنا بر این گزارش، پلاکاردهایی در دست تجمع کنندگان بوذ که جملات نوشته شده بر روی آنها از این جمله‌اند:
نه سازش ته تسلیم، منتظر تو هستیم
ما همه احمدی نژادیم، ما را هم محاکمه کنید
میدان 72 نارمک، میدان عدالتخواهی ایران

در ابتدای این مراسم که حدود ساعت 7 شب شروع شد، حجت الاسلام مسعود شفیعی، از حامیان جریان احمدی نژاد، پس از خواندن دعای فرج، سخنرانی کرد. احمدی نژاد ساعت 7:15 دقیقه در میدان 72 حاضر شد و در میان جمع به سمت منزل حرکت کرد. جمعیت حاضر در این مسیر شعارهایی سر مي‌دادند از جمله:
احمدی دلاور پیرو خط رهبر
صل علی محمد یاور رهبر آمد
احمد پاینده رییس جمهور آینده
نه سازش نه تسلیم نبرد تا پیروزی
چپ، راست، کارگزار علیه خدمتگزار
عشقه عشقه، احمدی نژادو عشقه
نابودگر صهیونیسم، احمدی ساده زیست
مرگ بر سازشکار

سخنرانی احمدی نژاد ساعت 7:30 در سر کوچه ای که منزل او در آن قرار دارد شروع شد. او از تجمع کنندگان تشکر کرد. همچنین به تکرار سخنان و نگاهش به امام زمان (عج) پرداخت و گفت: آن چیزی که خدا وعده داده است در زمین محقق خواهد شد. جمهوری اسلامی بر پا شده است برای فریاد کردن این پیام به جهان: ای انسان‌ها ما یک حقیقتی داریم که بسیاز از این چیزی که داریم متفاوت است. وی همچنین گفت: همه ی شیاطین بسیج شده اند ... شیطان خیلی عاقل تر از بعضی آدمهاست، او را شوخی مي‌گیرند، شیطان مي‌خواهد ریشه را بزند، ... روز ظهور امام، روز مرگ شیطان است. طبیعی است که بزرگترین دشمنی شیطان با امام و ظهور امام باشد. شیطان مي‌بیند که بوی بهار مي‌آید، مي‌خواهد یاد بهار را از یادها ببرد، اصلا بهار را غیر ممکن معرفی کند. ملت ایران دارد کمر شیطان را مي‌شکند. هر جا که مردم بهار را بخواهند، شیطان همانجا خیمه مي‌زند.

در پایان این سخنرانی 15 دقیقه ای که بارها با تشویق جمعیت حاضر همراه بود، گفت: تولد بهار، تولد همه ی انسانهاست. خدایا! بهار حقیقی بشریت را برسان، ما را از یاران حقیقی بهار قرار بده، ملت عزیز، و رهبر عزیز را در سایه ی بهار نگه دار، ظلم را از جهان ریشه کن کن، ملت‌ها را پیروز کن، توفیق بده به امثال بنده که بارها و بهار فدای ملت ایران بشویم.

در پایان نیز جمعیت حاضر ضمن تکرار شعارهایی پیش داده شده، شعار «مرگ بر آمریکا» را نیز سر دادند. وقتی از احمدی نژاد درباره ی مشایی سوال شد، به شوخی گفت: حالش خوب است، همه ی علائم حیاتی اش هم کار مي‌کند. یکی از حاضران از احمدی نژاد درباره ی راه اندازی سایت یا روزنامه ای پرسید که احمدی نژاد گفت: در فکرش هستیم. این تجمع ساعت ده دقیقه مانده به 8 شب تمام شد. نعداد حضار در زمان سخنرانی دکتر احمدی نژاد به حداکثر 200 نفره رسیده بود.


کد مطلب: 19239

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19239/حدود-300نفر-جشن-تولد-احمدی-نژاد-شركت-كردند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir