به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۱۹۲۷۶

معصومی:کلانترزاده چمن تختی​را درست​کند!

گروه ورزشي: ملی‌پوش سابق سنگین وزن کشتی آزاد ایران اعتقاد دارد که بهتر است اهالی فوتبال درباره کشتی نظر ندهند.
معصومی:کلانترزاده چمن تختی​را درست​کند!
فردین معصومی  درباره اظهاراتی که از کلانترزاده در برنامه «90» پخش شد، گفت: دیشب در برنامه «90» آقای کلانترزاده مثالی زد و گفت "کشتی‌گیر هر جا می بازد می‌گوید شورتم تنگ است!" من می خواستم بگویم  این آقا در حد و اندازه کشتی نیست که درباره آن صحبت کند و بهتر است چمن ورزشگاه تختی را درست کند! وی افزود: ما سال‌ها در کشتی هستیم و این ضرب المثل را نشنیده‌ایم، اما فقط و فقط این آقا شنیده است. می‌خواهم بگویم کسانی که مثال می زنند باید حد خودشان را بدانند. کشتی با فوتبال قابل مقایسه نیست، چرا که کشتی قهرمان دنیاست و کسانی که مثال می‌زنند بهتر است در حد همان فوتبال صحبت کنند.

عضو تیم ملی کشتی پهلوانی ایران همچنین درباره رقابت‌های جام جهانی کشتی پهلوانی در لرستان، اظهار کرد: قرار بود در این رقابت‌های انتخابی حضور داشته باشم که مچم آسیب دید، اما از کادر فنی تیم کشتی پهلوانی ، آقای دکتر رشید لمیر و آقای طالقانی تشکر می‌کنم که من را برای این رقابت‌ها انتخاب کردند.وی ادامه داد: اگر آن طور که گفته شده رودریگز ، رجب کارا و چاکراوغلو و سایر بزرگان کشتی به این رقابت‌ها بیایند مسابقات خوب و مهیجی برگزار خواهد شد که سطح آن از تورنمنت‌های چند سال اخیر ایران بالاتر خواهد رفت، من هم تلاش می‌کنم تا نتایج خوبی در این رقابت‌ها بگیرم.

معصومی در پایان بیان کرد: تمرینات خود را برای حضور در لیگ کشتی آزاد آغاز کرده‌ام و تلاش می‌کنم امسال ناکامی سال گذشته‌ برای حضور در تیم ملی را جبران کنم. البته امیدوارم ابتدا تکلیف فدراسیون مشخص و برنامه‌های کادر فنی اعلام شود تا خود را برای بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی سال آینده آماده کنیم.
مرجع : ايسنا