کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با انواع کارایی اسپیس فریم آشنا شوید

6 آذر 1398 ساعت 10:27

گروه علم و صنعت: اسپیس فریم را می‌توان یکی از مهم ترین تجهیزاتی دانست که برای احداث غرفه‌های موقف دارای کاربرد است. اسپیس فریم که در واقع با الگوربرداری از داربست تولید شده است، بسیار شکیل تر از داربست بوده و همچنین دارای کارایی بسیار زیادی به واسطه سادگی در استفاده می‌باشد.


 اسپیس فریم یکی از مهم ترین سازه‌هایی است که برای ساخت غرفه‌های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول همچنین برای ایجاد سازه‌های موقت نیز دارای کاربرد بوده و می‌تواند کارایی بسیار زیادی داشته باشد. مقاومت، سادگی در حمل و نقل و نصب آسان را می‌توان سه فاکتور مثبت بسیار مهم برای این محصول عنوان نمود. فروش اسپیس فریم و اجاره اسپیس فریم را می‌توان روش‌های رایجی دانست که برای استفاده از این سازه در دسترس است. در این مقاله قصد داریم شما را با اسپیس فریم آشنا سازیم و به شما در این زمینه اطلاعات لازم و کافی را ارائه دهیم. همچنین با مزایای خرید یا اجاره این محصول آشنا خواهیم شد. ایجاد غرفه اسپیس فریم بسیار ساده است و شما می‌توانید در کوتاه ترین زمان نسبت به ایجاد یک غرفه اقدام کنید که راه حلی بسیار مناسب به خصوص برای نمایشگاه‌ها به شمار می‌رود. همچنین می‌توانید از اسپیس فریم کارکرده به جای محصولات نو برای کاهش هزینه‌ها اقدام نمایید. در ادامه شما را با این محصول و کارایی آن بیشتر آشنا خواهیم کرد و توضیحات بیشتری در مورد اسپیس فریم دست دوم و ویژگی‌های هر محصول ارائه خواهیم داد.

 
اجاره اسپیس فریم

اسپیس فریم چیست؟
تاریخچه تولید اسپیس را می‌توان به جنگ جهانی دوم و آلمان نازی نسبت داد. در این دوره ارتش آلمان برای آن که بتواند سنگر‌هایی مقاوم با قابلیت جابجایی آسان را ایجاد کند، دست به تولید انواع اسپیس فریم زد. این محصول پس از جنگ در ابتدا برای اروپا و سپس در کل دنیا برای ایجاد غرفه‌های موقت مورد استفاده قرار گرفت. تولید این سازه با استفاده از آلومینیوم و اشکال مهندسی است که بتواند مقاومت سازه را تامین نماید و از این روی اسپیس فریم به یکی از مهم ترین تجهیزاتی تبدیل شد که امروزه مورد استفاده در بسیاری از محیط‌ها می‌باشد. در ایران اما اسپیس فریم پس از ورود به سرعت به یکی از مهم ترین ابزاری تبدیل شد که در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی دارای کاربرد است و امروزه کمتر نمایشگاهی از غرفه‌های بدون اسپیس فریم استفاده می‌کند. در طول دوران پیشرفت و بهسازی این محصول، سادگی در حمل، نصب و استفاده بیشتر شد و از این روی اسپیس فریم به یکی از محصولاتی تبدیل شد که امروزه از کارایی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. در ادامه شما را با انواع روش‌های دسترسی به اسپیس فریم آشنا خواهیم ساخت.

مزایای استفاده از اسپیس فریم
استفاده از اسپیس فریم به خصوص در طراحی انواع غرفه‌های نمایشگاهی و غرفه‌های غیر ثابت می‌تواند بسیار ایده خوبی باشد. در ادامه مهم ترین مزایای استفاده از اسپیس فریم را شرح خواهیم داد :
1.    تنوع کاربری بالا
2.    اجاره مقرون به صرفه با هزینه بسیار کم
3.    امکان استفاده از تاسیسات مختلف
4.    حمل و نقل ساده بدون هدر رفت وقت
5.    امکانات مناسب برای نورپردازی غرفه نمایشگاهی
6.    ایمنی بالا
7.    امکان استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی

با توجه به مزایایی که گفته شد، حتما شما هم قصد استفاده از انواع اسپیس فریم موجود در بازار را خواهید داشت ولی بهترین روش برای خرید اسپیس فریم کدام گزینه است؟ شما می‌توانید از روش فروش اسپیس فریم استفاده کنید و یا این محصول را اجاره کنید. به طور کلی باید یک نیازسنجی در این زمینه انجام دهید و سپس بر اساس نیازسنجی انجام شده نسبت به خرید انواع اسپیس اقدام نمایید. به طور کلی می‌توان گفت که برای دانشگاه‌ها و مراکزی که دائما در حال شرکت در نمایشگاه‌ها هستند و یا قصد ایجاد یک نمایشگاه محلی را دارند، خرید اسپیس فریم می‌تواند گزینه ای منطقی به شمار رود.


فروش اسپیس فریم

فروش اسپیس فریم
همانطور که گفته شد، فروش اسپیس فریم یکی از روش‌هایی است که می‌توانید نسبت به تهیه این محصول انجام دهید. اسپیس فریم در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و هر مرکز می‌تواند نسبت به خرید انواع محصولات مورد نیاز خود اقدام نماید. خرید اسپیس فریم به صورت دائم امکان دسترسی شما به این محصول را می‌دهد و مناسب برای مراکز فرهنگی، آموزشی، دانشگاه‌ها، مراکز نظامی و نمایشگاهی می‌باشد. انواع اسپیس همچنین به صورت دست دوم در بازار عرضه می‌شوند که کیفیت لازم را داشته ولی با قیمت مناسب تری در دسترس خریداران می‌باشد. خرید اسپیس فریم دست دوم بیشتر برای مراکزی مناسب است که می‌خواهند سازه ای با دوام ایجاد کنند و نیازمند تعداد بالایی از اسپیس فریم هستند.
 

اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم
شاید کسب و کار شما به نحوی نباشد که به طور دائم به خرید و استفاده از اسپیس فریم نیاز داشته باشید. در این صورت می‌توانید از روش اجاره اسپیس فریم استفاده کنید. اجاره این محصول به صورت روزانه انجام می‌شود و قیمت گذاری بر روی اجاره بر اساس تعداد اسپیس فریم درخواست شده انجام می‌شود. همچنین در صورتی که نیاز به محصولات خاص وجود داشته باشد، می‌توانید از روش اجاره برای دسترسی به بهترین محصولات استفاده نمایید. البته می‌توان گفت که اسپیس یکی از مهم ترین ابزار برای ایجاد غرفه‌های غیر دائم است و تنها کارایی نمایشگاهی ندارد. بسیاری از مراکز خیریه، مراکزی که در زمینه اطلاع رسانی یا تبلیغات محیطی فعالیت می‌کنند نیز می‌توانند اسپیس فریم مورد نیاز خود را به صورت اجاره ای تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.
 

اسپیس فریم

جمع بندی
امروزه استفاده از انواع اسپیس فریم به عنوان یک سازه قابل اعتماد از لحاظ مقاومت برای نصب در کوتاه ترین زمان بسیار رایج شده است و شما می‌توانید نسبت به خرید یا اجاره انواع اسپیس فریم نمایشگاهی اقدام کنید. به طور کلی می‌توان گفت که اسپیس فریم به دلیل کارایی مختلفی که دارد می‌تواند در انواع محیط مورد استفاده باشد. در صورتی که نیاز به خرید محصولات خاص ناموجود در بازار را داشته باشید می‌توانید نسبت به سفارش تولید این محصول نیز اقدام نمایید. در این مقاله شما را با شیوه‌های تهیه، تاریخچه و کلیت اسپیس فریم آشنا کردیم و مهم ترین کاربرد آن را نیز با شما مرور کردیم.


کد مطلب: 192776

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/192776/انواع-کارایی-اسپیس-فریم-آشنا-شوید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir