به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۹۲۷۷۷

فروش اسپیس فریم

گروه علم و صنعت: اسپیس فریم سازه ای مقاوم و مستحکمی می‌باشد که با وسیله ای به نام قفل قطعات آن به هم متصل می‌شود. امروزه استفاده از انواع مختلف این سازه در اشکال هندسی متنوع بسیار رونق یافته است کارفرمایان می‌توانند در غرفه نمایشگاهی با اجاره این سازه از قابلیت‌های ویژه آن بهره مند شوند
فروش اسپیس فریم
اسپیس فریم
اسپیس فریم با ساختاری شبیه به داربست که تنها تفاوت بین این دو شکیل تر و تنوع شکل پذیری بالای سازه اسپیس می‌باشد. این سازه از قطعات مختلفی با بهره مندی از اتصالاتی به نام قفل یا بست اسپیسی محکم و به یکدیگر وصل می‌شوند. با توجه به کاربرد بسیار متنوع اسپیس فریم امروزه ساخت و تولید این سازه به صورت ملاحظه ای در حال افزایش می‌باشد. چندیست استفاده از سازه‌های اسپیس نمایشگاهی و غرفه‌های اسپیس فریم با توجه به مزیت‌ها و قابلیت‌های این سازه رونق یافته است به گونه ای می‌توان گفت مورد استقبال فعالان اقتصادی و غرفه سازان قرار گرفته است. این سازه با توجه به زمینه مورد استفاده در امکانات و طراحی‌های مختلف تولید و عرضه می‌گردد که افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود این سازه را در طرح‌ها و سایزهای مختلف با کارایی متنوع تهیه و خریداری نمایند. این سازه در مقاطع و سایزهای استاندارد تولید شده و می‌توان در زمینه‌هایی چون برپایی غرفه، برگزاری انواع مراسم، کمک به نورپردازی، ساخت سن، زدن طاق و جانمایی سیستم صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


Figure 1 اسپیس فریم

فروش اسپیس فریم
امروزه با توجه به کاربرد و کارایی بسیار اسپیس فریم سازنده‌های این محصول تمامی سعی خود را برای تکمیل کردن هر چه بیشتر محصولات خود در این زمینه به کار می‌برند فروش اسپیس فریم چندیست بسیار افزایش یافته است البته کیفیت بالا و عمر مفید این نوع سازه در تقاضای خرید این محصول بسیار تاثیرگذار بوده است. شرکت ما یکی از عرضه کنندگان این سازه می‌باشد که با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه فروش و تولید انواع اسپیس فریم با طرح‌ها و ابعاد مختلف در کیفیت و کارایی درجه یک توانسته است از معتبرترین و و محبوب ترین شرکت‌های تولیدی و خدماتی در این زمینه شناخته شود. افرادی که بودجه کافی برای خرید این سازه را در اختیار ندارند می‌توانند از شرایط ویژه ارائه شده برای اجاره این سازه استفاده کنند که در بخش بعدی در این خصوص صحبت‌هایی خواهیم داشت. با توجه به کارایی اسپیس‌های فریم در طراحی غرفه‌های نمایشگاهی، بسیاری از غرفه سازان در سطح گسترده ای این سازه را مورد استفاده قرار داده اند.

اجاره اسپیس فریم
اجاره اسپیس فریم برای کسانی که قدرت خرید این سازه را به صورت نقدی ندارند گزینه بسیار مناسبی می‌باشد که شرکت ما با ارائه خدماتی در خصوص فروش و اجاره انواع مختلف این محصول سعی بر آن دارد تا بهترین و کارایی ترین خدمت رسانی را در این زمینه ایفا کرده و نظر بسیاری از مخاطبان و مشتریان را به سوی خود جلب سازد. بی شک اجاره داربست اسپیس نسبت به خرید آن بسیار ارزان تر خواهد بود که این شرایط برای افرادی که قصد بهره مندی از اسپیس فریم در زمینه‌های مختلف با ارزان ترین قیمت را دارند ارائه می‌شود. شرکت‌هایی که برای مدت زمان موقتی برای تبلیغ و غرفه سازی به اسپیس فریم نیاز دارند می‌توانند با اقدام به اجاره این سوله از شرکت ما در کنار بهره مندی از بهترین شرایط ویژه از مناسب ترین و باکیفیت ترین انواع داربست اسپیس برخوردار شوند. در امور نمایشگاهی و همایشی استفاده از این سازه در مقایسه با دیگر سازه‌ها بسیار ارزان تر و مناسب تر خواهد بود کارفرمایانی که قصد پرداخت هزینه ارزانی در قبال اجاره اسپیس فریم را دارند می‌توانند شرکت ما را در اولویت انتخاب‌های خود قرار داده و این سازه را با قابلیت‌های بالا و هزینه اجاره پایین تهیه و مورد استفاده قرار دهند.


Figure 2 فروش اسپیس فریم

اسپیس فریم نمایشگاهی
شرکت ما با در اختیار داشتن نیروی با استعداد و بهره مندی از به روز ترین و مدرن ترین تکنولوژی قادر به ساخت انواع مختلف اسپیس فریم نمایشگاهی می‌باشد که خریداران می‌توانند این سازه را در ابعاد مختلف به صورت سر پوشیده و به صورت سوله اسپیس فریم برای برگزاری نمایشگاه‌های مد نظر خود تهیه و مورد بهره مندی قرار دهد. با توجه به این که طراحی نمایشگاه‌ها و غرفه سازی حرفه ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد استفاده از انواع مختلف این سازه در این زمینه بسیار رونق یافته است چرا که با انتخاب اسپیس‌های فریم می‌توان در کوتاه ترین مدت زمان غرفه نمایشگاهی و یا سوله‌های موقت مدنظر را راه اندازی نمود. کاربران و خریداران این سازه می‌توانند با مشاوره با همکاران و متخصصین ما مناسب ترین نوع این سازه را برای غرفه نمایشگاهی خود انتخاب کرده و از تمامی ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول بهره مند شوند برای ساخت سقف کاذب غرفه نمایشگاهی نیز می‌توانید از اسپیس فریم بهره مند شوید. انتخاب این سازه می‌توان مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین گزینه منتخب از میان انواع سازه‌های مختلف مشابه این محصول به شمار آید.


Figure 3 اسپیس فریم  نمایشگاهی

قیمت اسپیس فریم
قیمت اسپیس فریم بر اساس متراژ آن محاسبه می‌گردد البته علل بسیاری چون کیفیت و نوع مواد اولیه استفاده شده در ساخت این محصول نیز در تعیین قیمت آن نقش بسزایی دارد. در حالت کلی می‌توان اینگونه بیان کرد که افراد برای اجاره و یا خرید ارزان قیمت این سازه در کنار بهره مندی از کیفیت و کارایی درجه یک می‌توانند شرکت ما را برای خرید و تهیه این محصول انتخاب و در اولویت قرار دهند. داربست اسپیس سازه ای بسیار محکم با اشکال متنوع می‌باشد که به وسیله ساختار هندسی و شکلی که دارند قابلیت انتقال وزن خود به زمین را داشته و این موضوع سبب استحکام و مقاومت بسیار آن می‌شود. کارفرما با توجه به نیاز خود برای استفاده از این محصول می‌توانند با ورود به وب سایت شرکت ما اقدام به سفارش آنلاین اسپیس فریم کنند البته با توجه به انواع مختلف سازه‌های فروشی در شرکت ما می‌توانند مناسب ترین گزینه با نیاز خود را مشاهده و خریداری نمایند. اگر شما نیز قصد تهیه انواع اسپیس‌های فریم با قابلیت‌های بسیار و قیمت ارزان و مناسب را دارید همین الان به وب سایت شرکت ما مراجعه نموده و از بهترین خدمات و امکانات در این زمینه برخوردار شوید.
 

Figure 4 قیمت اسپیس فریم
برچسب ها: اسپیس فریم