کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماجدي: چرا اسم بازيكن متخلف اعلام نمی‌شود؟

واکنش سرپرست استقلال به دوپینگی‌بودن مجیدی

7 آبان 1392 ساعت 13:38

گروه ورزشي: سرپرست تیم فوتبال استقلال با درخواست از کمیته پزشکی فدراسیون مبنی بر اعلام نام فوتبالیستی که نمونه آزمایش دوپینگ او مثبت اعلام شده است، به منتشر شدن خبرهایی مبنی بر دوپینگی بودن کاپیتان آبی‌پوشان واکنش نشان داد و گفت: فرهاد مجیدی بازیکنی حرفه‌ای است که نیازی به دوپینگ ندارد و براساس توانایی‌هایی که دارد به فوتبالش ادامه می‌دهد.


میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شایعه خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال در دیدار روز سه‌شنبه برابر مس کرمان خاطرنشان کرد: متاسفانه جامعه فوتبال به سمت و سویی رفته که هر کسی هر چیزی را که بخواهد مطرح می‌کند. خداحافظی مجیدی یک بحث شخصی است و قرار نیست که هر کسی در این باره جوابگو باشد. نه مربی، نه مدیرعامل و نه فرد دیگری نمی‌تواند چیزی بگوید چرا که یک موضوع کاملا شخصی است و در این باره نه شفاها و نه کتبا چیزی هم به ما ابلاغ نشده است.

وی همچنین در واکنش به شایعات اخیر که خداحافظی مجیدی را به دوپینگی بودن وی نسبت داده‌اند، گفت: کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال باید در این باره جواب بدهد. من نمی‌دانم چرا اینقدر مبهم صحبت می‌کنند. چرا در این باره شفاف حرف نمی‌زنند و جو جامعه را متشنج می‌کنند. چرا اسم کسی را که تخلف کرده مطرح نمی‌کنند تا اینقدر شبهه و شایعه ایجاد نکنند.

سرپرست تیم استقلال ادامه داد: این موضوع هم به بحث مربیان منشوری شباهت دارد که می‌گفتند سه مربی منشوری هستند و مدام اسم‌های زیادی مثل "م.د، ف. ق " و ... را در رسانه‌ها می‌دیدیم. اگر کسی خلافی را مرتکب شده که باید نام او را مطرح کنند و جامعه را مدام به سمت استرس نبرند.

ماجدی همچنین گفت: هواداران استقلال و پرسپولیس عموما در سنین 14 تا 20 سال هستند و قشر عظیمی را تشکیل داده‌اند که خیلی هم احساسی هستند. من از شب گذشته تاکنون اس ام اس های زیادی داشتم که درباره خداحافظی مجیدی پرسیدند و از ما خواستند جلوی خداحافظی او را بگیریم. حرف من این است که دوستان با احساسات مردم بازی نکنند.

وی درباره شایعه دوپینگی بودن کاپیتان تیم استقلال تاکید کرد: مجیدی بارها در آزمایش دوپینگ شرکت کرده و سربلند بیرون آمده است. او بازیکنی حرفه‌ای است که نیازی به دوینگ نداشته و روی توانایی‌هایی که دارد بازی می‌کند. ما از خدایمان است که اتفاقاتی رخ ندهد تا مجیدی مجبور به خداحافظی از فوتبال شود.

سرپرست استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا نامه‌ای از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مبنی بر مثبت بودن نمونه A این بازیکن به این باشگاه ارسال نشده است، گفت: به ما در این باره چیزی ابلاغ نکرده‌اند و به صورت شفاهی هم صحبتی نکرده‌اند. حرف من این است که این دو باشگاه بزرگ نیاز به آرامش دارد و حالا که پول نمی‌دهند دست کم آرامش را نگیرند.


کد مطلب: 19279

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19279/واکنش-سرپرست-استقلال-دوپینگی-بودن-مجیدی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir