به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۱۹۲۸۶۶

رکوردهای گلزنی مسی در ۷۰۰ بازی

گروه ورزشی: مهاجم بارسلونا که هفتصدمین بازی‌اش را با پیراهن کاتالانی تجربه کرد در این مدت رکوردهای قابل توجهی در گلزنی به ثبت رساند.
رکوردهای گلزنی مسی در ۷۰۰ بازی
لیونل شب درخشانی را در نوکمپ سپری کرد. ستاره آرژانتینی در پیروزی ۳ بر یک بارسلونا مقابل دورتموند علاوه بر گلزنی، دو پاس گل داد تا صعود تیمش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شود. این اتفاق‌ها در شب هفتصدمین بازی‌اش با پیراهن آبی اناری رخ داد.مسی در ثبت این رکورد فوق العاده ۶۱۳ گل به ثمر رساند و ۲۳۸ پاس گل داد. سایت گل در یک بررسی به آمار ستاره آرژانتینی در این زمینه پرداخت.او نخستین بازی‌اش را برابر اسپانیول تجربه کرد اما نتوانست گلی به ثمر برساند یا پاس گل دهد. صدمین بازی مهاجم بارسا برابر والنسیا به ثبت رسید. او در این مدت ۴۱ گل به ثمر رسانده بود و ۱۴ پاس گل داده بود.

کاپیتان تیم کاتالانی در حالی دویستمین بازی‌اش را مقابل اوساسونا تجربه کرد که در این ۱۰۰ دیدار ۷۳ گل به ثمر رسانده بود و ۳۱ پاس گل داده بود. این آمار در سی‌صدمین بازی که برابر رئال مادرید اتفاق افتاد با ثبت ۹۹ گل و ۴۱ پاس گل همراه شد. مسی در چهارصدمین بازی‌اش برابر لوانته قرار گرفت و نتوانست در این دیدار هم گلی به ثمر برساند اما در این مدت ۱۱۸ بار دروازه حریفان بارسلونا را باز کرده بود و ۳۴ پاس گل داده بود.

ستاره آرژانتینی در نهایت در پانصدمین بازی‌اش برای آبی اناری مقابل رئال بتیس گلزنی کرد و  نود و چهارمین گلش را به ثمر رساند. او ۳۹ پاس گل داده بود. رکورد ۶۰۰ بازی مسی برابر سویا به ثبت رسید. بازیکن بارسا در این ۱۰۰ بازی توانست ۹۸ گل به ثمر برساند و ۳۸ پاس گل بدهد. در ۱۰۰ دیدار آخر که دیشب به ثبت رسید ۹۰ بار دروازه حریفانش را باز کرد و ۴۱ پاس گل داد.مسی دیشب تعداد پاس‌های گل‌هایش را در لیگ قهرمانان به ۳۲ رساند و اکنون با رکورد تاریخی رایان گیکز تنها یازده پاس گل فاصله دارد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: مسی