به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۱۹۲۹۵۳

فاطمه کروبی: تهدید مردم توسط روحانی تاسف‌ دارد

گروه سیاسی: فاطمه کروبی، نماینده اسبق مجلس، با بیان اینکه تهدید مردم از زبان رئیس جمهور باعث تاسف است، گفت: بیشتر معترضان بیکار و بازنشته و کم درآمد بودند. آقای کروبی خیلی متاثر است و می‌گوید هدف انقلاب ما این نبود.
به نوشته روزنامه اعتماد، فاطمه کروبی با حضور در نشست استانی حزب اعتماد ملی پس از قرائت پیامم مهدی کروبی، دبیرکل حزب، گفت: حوادث تلخ چند روز گذشته بسیار تاسف‌آور و نگران کننده بود. بعد از چهل سال چرا هنوط شرایط مدیریتی را نیاموخته‌ و نمی‌خواهیم بیاموزیم؟ در کشوری زندگی می‌کنیم که تحریم‌های ظالمانه اعمال شده و اختلاس‌های پی در پی، فساد و گرانی وجود دارد.

او افزود: در چنین شرایطی آیا سزاوار است که افزایش قیمت بنزین آن هم به این شکل و تا این حد صورت بگیرد؟ در مجلس پنجم بحث‌های زیادی برای گرانی بنزین داشتیم و در نهایت در مجلس ششم به نتیجی رسیدیم و مجلس هفتم هم گفت بنزین هدیه به ملت است. حالا بعد از گذشت این همه سال ناگهان افکار عمومی را وارد یک شوک بزرگ می‌کنند. از 31 استان 28 استان معترض بودند و خود نمایندگان مجلس می‌گویند 70 درصد معترضان بیکار یا بازنشسته و کم درآمدند.

نماینده اسبق مجلس اظهار کرد: کشوری با 80 میلیون نفر جمعیت به هر حال مخالفان و معارضانی دارد و عده‌ای هم در اعتراضات خسارت وارد کرده‌اند اما تاثر ما این است که آقای روحانی که به مشکلات مردم هم واقف است می‌آید مردمی را که همیشه در صحنه حضور داشته‌اند، تهدید به شناسایی از دوربین می‌کند. این خیلی جای تاسف دارد. مثل احمدی‌نژاد که گفت مردم خس و خاشاکند. فاطمه کروبی ادامه داد: حضرت علی سه پیامد برای فقر ذکر کرده است؛ فقر دین را ناقص می‌کند، عقل را سرگردان می‌کند و باعث ایجاد دشمن و شورش‌ها می‌شود. امیدوارم این گرفتاری‌ها برطرف شود. آقای کروبی خیلی متاثر است و می‌گوید هدف انقلاب این نبود که وضعیت زندگی مردم اینچنین شود.

واکنش پروانه سلحشوری به سخنان عزیز جعفری
از سوی دیگر، نماینده مردم تهران در مجلس به سخنان فرمانده پیشین سپاه درباره اعتراضات بنزینی اخیر واکنش نشان داد.