کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عضو پايداري: اگر زنان ایران نیمی از طلای خود را پای رهبر بریزند٬ می‌توانیم بانک‌های آمریکا را بخریم

7 آبان 1392 ساعت 14:45

گروه سياسي: فاطمه آلیا٬ از نماینده‌هاي گروه پايداري مجلس با حمله به اصلاح‌طبان، هاشمی رفسنجانی٬ خانواده امام و هشدار به دولت روحانی گفت: با طلای نیمی از زنان ایران می‌توانیم بانک‌های آمریکا را بخریم!


به گزارش خبرگزاری «آریا» عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در نشست علني امروز مجلس در نطق ميان دستور خود گفت: در مراسم 13 آبان امسال به دليل برخي مواضع توهين آميز سردمداران امريکايي از جمله شرمن، جان کري و اخيرا ديک چني، ذکر سياسي مرگ بر امريکا در آستانه محرم حسيني(ع) طنين انداز خواهد شد و البته شعار مرگ بر امريکا و سوزاندن پرچم آن امروزه در بيشتر کشورهاي جهان حرکتي انقلابي براي رهايي مستضعفان از يوغ استثمار و استعمار امريکا تلقي مي‌شود و در کشور ما البته روز نظرسنجي و رفراندومي براي ارتباط ما امريکا است و پاسخي به آنان که ذوق زده شده اند و در خيال ايجاد رابطه با آمريکا هستند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، گفت: اين روزها موضوع گزارش احمد شهيد گزارشگر مزدور حقوق بشري نيز که با اتکاء به اطلاعات دروغ و خائنانه منافقين تهيه شده عمق کينه استکبار به ملت ما را بر ملا مي‌کند، آقاي احمد شهيد نظر شما درباره شهادت مرزبانان کشورمان در سراوان چيست؟ در پاسخ به شهادت و ترور دانشمندان هسته اي ما چه مي‌گوييد؟ مواضع تبعيض نژاد پرستانه مقامات آمريکايي در قبال ملت ايران را چگونه تحليل مي‌کنيد؟ از کشتن سياه پوستان و اعدام زنان مبتلا به بيماري رواني در امريکا چه خبر داريد؟ آيا از صدها ميليون دلار اهدايي امريکا به منافقين تروريست مطلعيد و يا چون خود سهمي در آن داريد سکوت کرديد؟ اينگونه گزارشات هيچ ارزش فعاليت حقوق بشري ندارد و ما در فراکسيون حقوق بشر مجلس اين مواضع را محکوم مي‌کنيم.

آليا ادامه داد: در مذاکرات با گروه 1+5 و مذاکرات وين با آژانس بين المللي انرژي هسته اي نمايندگان مذاکره کننده بايد از چهارچوب NPTخارج نشوند در اين فرآيند رژيم صهيونيستي و امريکا ايران و مجلس جمهوري اسلامي را قطعا نامحرم مي‌دانند، لذا شايسته نيست اين نگاه در بعضي از مسئولان اجرايي کشور هم باشد. وي افزود: ما از وزير امور خارجه کشورمان حمايت مي‌کنيم، با رويکرد برد برد در مذاکرات موافقيم اما نگراني آن است که گاهي در اثر فشار برخي غضنفرهاي داخلي نتيجه تلاش ها مانند دوره اصلاحات بر و خورد به نفع امريکا شود و مواضع با تحريم هاي غير قانوني جديد باشيم. آليا گفت: امروزه بحران و ناآرامي در منطقه غرب آسيا منشأ ضرر و زيان زيادي شده که ما خواهان رفع بحران از طريق سياسي و مذاکره به ويژه در ژنو هستيم.

اين نماينده مجلس نهم، خطاب به رئيس جمهور تأکيد کرد: شايسته است در اسرع وقت اعتدال راتعريف کنيد که گفته ايد مشي شما و دولت شما است، مردم ولايتمدار که خالق حماسه سياسي در 24 خرداد بودند مي‌پرسند چه اتفاقي افتاده که در فضاي کشور مشکل اولويت دار زنان ما مصرف قليان و خوانندگي و مضر بودن استفاده از مرخصي شيردهي اعلام مي‌شود، لطفا واژه اعتدال را تعريف کنيد که به سرنوشت واژه اصلاحات دچار نشود.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، تصريح کرد: چه شده که عده اي فضاي سياسي کشور را براي جولان آرزوهاي پوسيده خود در اهانت به عفاف و حجاب و ساحت خانواده شهدا مناسب تلقي مي‌کنند، ما خانواده شهدا خون عزيزان خود را ايثار کرده ايم که اسلام و احکام آن بماند، ديگري در جولان گاه روزنامه اي زرد در شب عيد غدير به ساحت اميرالمؤمنين جسارت مي‌کند و آن ديگري مردم را دعوت به عدم برگزاري روز 13 آبان مي‌کند و آن يکي به دنبال حذف ذکر سياسي مرگ بر آمريکا در ادبيات انقلاب اسلامي است و ناجوانمردانه آن را به حضرت امام(ره) نسبت مي‌دهد، آيا نبايد ضرب آهنگ حرکت ارتجاعي و خزنده به سمت سکولاريسم، ليبراليسم و فمنيسم هشدار دهنده باشد.

وي گفت: لطفا اعتدال را در حوزه سياست، فرهنگ، اقتصاد، زنان و خانواده تبيين کنيد، لطفا موجودي کيف خود را به بيگانه نگوييد اگر فقط نيمي از زنان جامعه ذخاير طلاي خود را به زير پاي مقام معظم رهبري بريزند با آن مي‌توان بانک هاي آمريکا را بخريم. به گفته رئيس کميسيون برنامه و بودجه مجلس، دولت با پول کافي تحويل شما داده شده و ذخاير زيادي نيز در بانک ها داريد لذا آرامش خود را حفظ کنيد.


کد مطلب: 19299

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19299/عضو-پايداري-اگر-زنان-ایران-نیمی-طلای-خود-پای-رهبر-بریزند-می-توانیم-بانک-های-آمریکا-بخریم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir