به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۱۹۳۰۱۶

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

گروه ورزشی: کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای برخی از پرونده‌های مربوطه را صادر کرد.
اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
آرای صادر شده درباره برخی پرونده‌های تعیین وضعیت بازیکنان، به شرح زیر است:

*در پی شکایت حامد زمانی از باشگاه گل گهر سیرجان، کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به عدم رفع نقص در مهلت مقرر مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت فرشید پاداش از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۴ میلیون بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمدمهدی عسگری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام ۳۲ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم می گردد.

*پیرو شکایت هومن صمیمی از محمد آقاجانپور (بازیکن شهر خودرو)، کمیته وضعیت این بازیکن را به پرداخت مبلغ ۵۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم کرد.

*در پرونده شکایت سعید آین از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت ۱۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*با توجه به شکایت مهدی حنفی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۷ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی شد.آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: لیگ برتر فوتبال