به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۹۳۱۰۳

برانکو ایوانکوویچ: با تیم ملی تمام کردم!

گروه ورزشی: در تماسی که اخیراً بازیکن پرسپولیس با برانکو داشته، سرمربی سابق قرمز‌ها به او گفته با تیم ملی تمام کرده است!
برانکو ایوانکوویچ: با تیم ملی تمام کردم!
تماس یکی از بازیکنان پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ، خبرهای موجود پیرامون سرمربیگری او در تیم ملی را به واقعیت نزدیک تر کرده است.بازیکن مذکور و سرمربی سابق قرمز‌ها خیلی رفیق هستند. برانکو در دوران حضور در پرسپولیس همواره پشت این بازیکن بود و آن بازیکن هم پشت او.بعد از جدایی برانکو از پرسپولیس، دوستی‌شان ادامه پیدا کرد و تا همین حالا هم ادامه دارد. در این میان در تماسی که اخیراً بازیکن مذکور با برانکو داشته، سرمربی سابق قرمز‌ها به او گفته با تیم ملی تمام کرده است! برانکو در این تماس تأکید کرده صحبت‌هایشان با فدراسیون فوتبال به نتیجه رسیده و به زودی کارش را در تیم ملی آغاز خواهد کرد.

بازیکن پرسپولیس هم در گفت‌وگویی که با همبازیان خود داشته از آن‌ها درباره این تماس گفته و اینکه برانکو چنین حرفی به او زده است.پرسپولیسی‌ها تصور می‌کردند برانکو جانشین کالدرون شود ولی با این حرف متوجه شدند او به سمت تیم ملی چرخیده و دیگر به جمع آن‌ها باز نخواهد گشت.این روز‌ها پرسپولیسی‌ها مطمئن هستند برانکو برای تیم ملی می‌آید. همه هم به این باور رسیده‌اند ولی فدراسیون فوتبال همچنان تلاش می‌کند ابتدا تکلیف مذاکره و فسخ با مارک ویلموتس را روشن کند.
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: برانکو