کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین مقاصد گردشگری محبوب دنیا برای تعطیلات عید نوروز

12 آذر 1398 ساعت 10:58

گروه گردشگری: تعطیلات عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای استراحت و تفریح به شمار می رود. حال تصور کنید این زمان را به مکانی سفر کنید که یکی از مقاصد گردشگری محبوب در سرتاسر دنیا می باشد و پر است از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی خاص. بسیاری از مقاصد گردشگری محبوب دنیا در اطراف ایران واقع شده اند و تعدادی از آنها در فاصله نسبتاً دوری از ایران قرار گرفته اند.


از آنجایی که تعطیلات سال نو زمانی است که مردم به دید و بازدید از دوستان و اقوام خود می پردازند، زمان زیادی از تعطیلاتشان نمی ماند که برای سفرهایشان برنامه ریزی کنند و ترجیح می دهند که مسیر مقصدشان نزدیک باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد برسند. استراحت و تفریح و لذت بردن از لحظه به لحظه تعطیلات حق مسلم هر کدام از مردم است. آژانس مسافرتی آسمان آبی با ارائه بهترین خدمات و امکانات سعی بر این دارد که تعطیلاتی فراموش نشدنی را برای مردم ایران رقم بزند.
تعدادی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا که نزدیک ایران واقع شده اند و برای تعطیلات عید نوروز بسیار مناسب هستند را باهم بررسی می کنیم.

ترکیه کشور زیبا و همسایه ایران
کشور ترکیه در شرق اروپا واقع شده است و یکی از بهترین مقاصد توریستی در تمام دنیا می باشد. شهرهای گردشگری ترکیه بسیار زیاد هستند ولیکن برترین آنها، استانبول، آنتالیا، ازمیر و ایران که همسایه ترکیه می باشد. بدون شک کشور ترکیه برای بسیاری از افراد جذابیت‌های بیشماری دارد که می تواند تعطیلات نوروز 99 را به تجربه ای شگفت انگیز و خاص مبدل کند. این کشور برای تمامی افراد با سلیقه‌های متفاوت چیزی دارد که آنها را راضی کند. در محله‌های شلوغ و پر رفت و آمد بازارهای سنتی و مکان‌های دیدنی برای تفریح و بازدید وجود دارد که به محض فاصله گرفتن از آنها، طبیعتی دلنشین و فوق العاده در انتظار شما خواهد بود. تعطیلات عید نوروز 99 با تور ترکیه آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی یکی از خاص ترین تجربه‌های زندگی شما خواهد بود. هدیه آژانس آسمان آبی به مسافران علاقمند به بازدید از ترکیه، خدمات ویژه سال نو در تور ترکیه می باشد.

از آنجایی که تعطیلات نوروز یکی از پر رفت و آمد ترین زمان‌های سفر است، تمام هزینه‌ها افزایش پیدا می کنند. هزینه سفر به ترکیه با توجه به شهری که می خواهید به آن سفر کنید، مدت زمان اقامت، کیفیت هتل انتخابی شما و میزان خدماتی که می خواهید داشته باشید متفاوت خواهد بود. بسیاری از مردم تصور می کنند که عید نوروز به دلیل افزایش قیمت‌ها، زمان مناسبی برای سفر نیست، این در حالی است که اگر برنامه درستی برای نوروز 99 خود داشته باشید می توانید بهترین تجربه را از سفر نوروزی داشته باشید. چنانچه از 3و4 ماه زودتر اقدام به رزرو پرواز و هتل خود نمایید، می توانید با قیمتی مناسب و هزینه کم سفر نوروز 99 خود را داشته باشید.
ترکیه در بهار به دلیل رنگارنگ بودن و جلوه ویژه و خاص طبیعت شهرت بسیار زیادی دارد. آب و هوای ترکیه از منطقه ای به منطقه دیگر و از فصلی به فصل دیگر متفاوت است اما درکل آب و هوای حاکم در مناطق داخلی ترکیه نسبتا خشک و قاره ای است. بهترین زمان فصل بهار  ماه‌های آپریل و می‌و فصل پاییز  ماه‌های اکتبر و  نوامبر می‌باشد که روزها درعین گرم و آفتابی بودن سوزاننده نیستند ، اگرچه که ممکن است روزهای بارانی و ابری هم در این میان وجود داشته باشد اما بهترین زمان برای گذراندن تعطیلات در سواحل دریای اژه و مدیترانه از ماه ژوئن تا سپتامبر است. سفر خود با تور ترکیه ویژه نوروز 99 را از همین حالا برنامه ریزی کنید تا سفری فوق العاده را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

در جشن سال نو و نوروز در بسیاری از شهرها و کشورهای دنیا مراسم و جشن‌های بسیار خاصی برگزار می شود. در این بین ترکیه هم در ایام تعطیلات نوروز نیز دارای جشنواره‌هایی است که برای مردم جهان جذابیت فوق العاده ای دارد و مردم سرتاسر دنیا به خاطر شرکت در آنها هرساله در بهار خود را به آنها می رسانند. جاذبه‌های گردشگری ترکیه به تنهایی خود قطب توریستی بسیار قوی ترکیه می باشد ولیکن این جشنواره‌ها و فستیوال‌ها نیز باعث می شود که گردشگران خیلی زیادی به دلیل وجود آنها به ترکیه سفر کنند.



شهر تاریخی و فوق العاده استانبول
استانبول قطب اقتصاد و گردشگری ترکیه است به همین دلیل همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان برای باز دید از بنا‌های تاریخی و خرید از مراکز خرید استانبول به عروس شهرهای آسیای صغیر سفر می کنند. تور استانبول نوروز 99 بهترین زمان سفر به این شهر زیبا و جذاب است. آب و هوای استانبول در این فصل کاملا بهاری بوده و بهترین زمان برای خرید و خورد غذا‌های ترکی است.

همان طور که گفته شد استانبول در فصل بهار بسیار زیبا است و به خاطر شرایط آب و هوای دلپزیر استانبول در فصل بهار و طبیعت خیره کنند این شهر در این فصل جاذبه گردشگری آن هم دو چندان می شود از قایق سواری و لذت قدم زدن در سواحل آرام تنگه بسفر گرفته تا بازدید از بنا‌های تاریخی و خرید کردن در مدرن ترین مراکز خرید استانبول که تمامی برند‌های جهان را در خود جای داده است. از بهترین مراکز خرید استانبول می توان به  اکمرکز استانبول (Akmerkez Shopping Mall)، پالادیوم استانبول (Palladium Mall Istanbul)  و زورلو استانبول (Zorlu Center Istanbul) اشاره کرد که می تواند ساعت‌ها در آن به گشت و خرید بپردازید. به پیشنهاد جهانگرد‌های حرفه ای اگر می خواهید با فرهنگ کشوری آشنا شوید باید غذا‌های محلی آن کشور را امتحان کنید خوشبختانه ترکیه دارای فرهنگ غذایی غنی است، از غذا‌های بی نظیر و منحصر به فرد ترکیه می توان به دونر کباب ( the Döner Kebab) ، نان ترکی طعم دار شده (Turkish Pide) ، لهمجون (Lahmacun) ، کوفته ماردین ( Mardin Köfte)و مانتی (Manti) که در رستوران‌های معروف شهر همانند رستوران بیتی استانبول (Beyti Istanbul Restaurant) ، رستوران چانگا استانبول (Changa Restaurant Istanbul) و رستوران میکلا استانبول (Mikla Restaurant Istanbul) پخت و به فروش میرسد اشاره کرد.

استانبول در فصل بهار بهترین آب و هوا را دارد، و بازار برگزاری تور استانبول و تور لحظه آخری استانبول نوروز 99 داغ است سواحل آرام و طبیعت سرسبز، باران‌های بهاری همه گی دست به دست هم دادن تا استانبول را یکی از بهترین مراکز  تفریح در برای  ایرانیان در نوروز 99 تبدیل کرده است.
قیمت و هزینه سفر به استانبول در نوروز 99 معمولا مناسب بوده و بر اساس نوع ایرلاین و هتل تغییر می گردد. در تعطیلات نوروز 99 ایرلاین‌های بسیاری مانند قشم ایر، ماهان، اطلس و... به استانبول پرواز میکنند که باعث ارزان شده تور استانبول نوروز 99 و تور استانبول نوروز 99 شده است. قیمت هتل‌های استانبول در نوروز هم مناسب بوده و خدمات مناسب ، با قیمت‌های مناسب به مسافران نوروزی استانبول ارایه می کنند.

استانبول به علت  داشتن مسافر و گردشگر بسیار از سراسر جهان دارای هتل‌های لوکس ، پنج ستاره و چهار ستاره بسیاری است که گردشگران بر اساس میزان بوجه و در این هتل‌ها اقامت دارند از هتل‌های معروف استانبول در نوروز 99 می توان به هتل‌های میدان تکسیم استانبول ، هتل ناز سیتی استانبول (Naz City Hotel Istanbul)، هتل پارک بای کلوور استانبول (Park By Clover Hotel Istanbul)، هتل‌هالیدی این شیشلی استانبول (Holiday Inn Sisli Hotel Istanbul) و هتل آل سیزنز استانبول (All Seasons Hotel Istanbul) اشاره کرد. که داراری انواع امکانات نظیر رستوران ، کافی شاپ ، اجاره اتومبیل ، مرکز تجاری ،  اتاق بدون سیگار ، سالن همایش ، اتاق بدون صدا و از امکانات ورزشی هتل‌ها می توان به  باشگاه بدنسازی ،  استخر سرباز و سرپوشیده ، سونا و  جکوزی اشاره کرد که اقامت آرام را برای مسافران نوروزی استانبول رقم می زند.



شهر ساحلی و شگفت انگیز آنتالیا
سفر به شهر تفریحی آنتالیا با بنادری مملو از قایق و کشتی‌های تفریحی فراوان، سواحلی به همراه هتل‌های بزرگ یک مسیر گردشگری جذاب محسوب می شود. آنتالیا دروازه ای به سمت جنوب قسمت مدیترانه ای ترکیه است که به دلیل داشتن آب‌های آبی رنگ به ساحل فیروزه ای شناخته شده است. این مسیر سالانه در فصل‌های مختلف گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید. از آنجایی که تعطیلات نوروز به نسبت دیگر تعطیلات بسیار خوشایندتر است و بسیاری از ایرانیان سعی بر این دارند تا زمان سفر خود را برای عید نوروز برنامه ریزی کنند پس آنتالیا می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. تعطیلات عید نوروز 99 با تور آنتالیا آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی از جمله خاص ترین تجربه‌های زندگی شما خواهد بود. هدیه آژانس آسمان ابی به مسافران علاقمند به بازدید از آنتالیا، خدمات ویژه سال نو در تور آنتالیا می باشد.

هزینه سفر به آنتالیا بسیار مقرون به صرفه است. سفر به آنتالیا در نوروز 99 با ایرلاین‌های مختلف انجام می شود. هتل‌های آنتالیا از خدمات خوبی برخوردار است و همگی قیمت‌های مناسبی را به مسافرین پیشنهاد می دهد. قیمت تور آنتالیا بهار 99 با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین، خدمات ارائه شده در هتل و تعداد شب آن متفاوت است. بهتر است برای سفر به آنتالیا تعطیلات بهار 99 از چند ماه قبل برنامه ریزی کنید.
آنتالیا در تمام فصول سال میزبان توریست‌های بسیاری از سرتاسر دنیا است. آنتالیا در اکثر ماه‌های سال آفتابی است و دارای آب و هوای گرم و معتدل است و همین موضوع برای مسافران بسیار لذت بخش است. آنتالیا از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است. از اواسط فروردین ماه تا آبان ماه می توانید از دهکده‌های آبی آنتالیا استفاده کنید و در استخر هتل‌های آنتالیا شنا کنید. آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در سواحل جنوبی کشور ترکیه، بین آب‌های گرم دریای مدیترانه و کوهستان توروس از وزش بادهایی که در نواحی شمالی می وزند در امان است.
شهر آنتالیا دارای جاذبه‌های توریستی و تفریحی بسیار زیادی برای تمامی مسافران و توریست‌ها است. اگر به بازدید از آثار تاریخی و باستانی علاقه مند باشید آنتالیا دارای تعداد زیادی اماکن تاریخی و موزه‌های تاریخی مانند موزه باستان شناسی آنتالیا می باشد.


کد مطلب: 193194

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/193194/بهترین-مقاصد-گردشگری-محبوب-دنیا-تعطیلات-عید-نوروز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir