کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسی به هر چیزی دست می‌زند طلا می‌شود

ایسنا , 12 آذر 1398 ساعت 14:17

گروه ورزشی: رسانه‌های جهان به تمجید از مهاجم بارسلونا در کسب ششمین توپ طلا پرداختند و برخی‌ها به انتخاب نشدن ویرجیل فان‌دایک اشاره کردند.


رسانه‌های جهان نسبت به ششمین توپ طلای لیونل مسی واکنش نشان دادند. مهاجم بارسلونا دوشنبه شب در پاریس برنده توپ طلای ۲۰۱۹ شد تا نخستین بازیکنی باشد که به این تعداد عنوان می‌رسد.

اکیپ: تنها در جهان
روزنامه فرانسوی تاریخ‌سازی مسی را برجسته کرد و نوشت: ستاره آرژانتینی در حالی که ۳۲ سال دارد نخستین بازیکنی لقب گرفت که شش بار برنده توپ طلا می‌شود. او اکنون یک عنوان بیش از کریستیانو رونالدو دارد که ۱۰ سال پیاپی در این جایزه رقابت داشتند. مهاجم یوونتوس در جایگاه سوم قرار گرفت در حالی که ویرجیل فان‌دایک در جایگاه دوم قرار گرفت. مسی پیش از این در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ توپ طلا را به دست آورده بود.مسی در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا به همراه تیم ملی آرژانتین از این رقابت‌ها کنار رفت اما از شروع فصل توانست به موفقیت‌های زیادی دست یابد. برنده شش توپ طلا، سال گذشته توانست برترین گلزن لالیگا شود (۳۶ گل) و همچنین در لیگ قهرمانان بالاتر از همه با ۱۲ گل بود. علاوه بر این بهترین بازیکن لالیگا شد و کفش طلای اروپا را به دست آورد. همچنین در این سال برنده The Best شد.

گاتزتا دلو اسپورت: مسی اکنون توپ طلای بیشتری نسبت به رونالدو دارد
رسانه ایتالیایی مانند روزنامه فرانسوی به پیشی گرفتن مسی از رونالدو اشاره کرد و نوشت: ششمین توپ طلا برای مهاجم بارسلونا. یک عنوان بیش از رونالدو که امسال در رتبه سوم قرار گرفت. مسی در حالی برنده این جایزه شد که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و بالاتر از هفت نامزد لیورپول، قهرمان این بازی‌ها قرار گرفت. لوکا مودریچ برنده سال گذشته هیچ جایی در بهترین‌های سال نداشت و تنها در اهدای جوایز نقش داشت.

دیلی میل: مسی در حالی از فان‌دایک پیشی گرفت که رونالدو در مراسم شرکت نکرد
رسانه انگلیسی با یک سوال شروع کرد که فان دایک برای کسب این جایزه باید چه کار دیگری انجام می‌داد. این روزنامه نوشت: می توانست شب خوبی برای لیورپول باشد اگر فان دایک بالاتر از مسی قرار می گرفت. این در حالی بود که آلیسون بکر به عنوان بهترین دروازه بان شناخته شد.

اوله: به هر چیزی که دست می زند طلا می شود
سایت آرژانتینی به تمجید از ستاره کشورشان پرداخت و نوشت: پس از چهار سال مسی دوباره برنده توپ طلا شد. او یک فصل فوق العاده را سپری کرد و بارسلونا را نجات داد. همچنین لالیگا را فتح کرد و بالاتر از فان‌دایک، سادیو مانه و رونالدو قرار گرفت. لئو طلایی است و به هر چیزی که دست می‌زند می‌درخشد.

آبولا: مسی برنده توپ طلا شد
رسانه پرتغالی نوشت: رسمی شد. مسی دوشنبه توپ طلا را به دست آورد. او پیش از این پنج بار این عنوان را به دست آورده بود و اکنون با شش جایزه بالاتر از همه قرار دارد.

گلوبو اسپورت: از جهانی دیگر
نشریه برزیلی نوشت: توپ طلا برای ششمین بار به مسی رسید. او چهار سال بعد دوباره این عنوان را کسب کرد. بازیکن بارسلونا اکنون هشت عنوان دارد. شش توپ طلا که چهار جایزه‌اش با فیفا یکی است و دو عنوان دیگر بهترین بازیکن جهان.

نیویورک پست: مسی ششمین توپ طلایش را برد
رسانه آمریکایی هم به سال‌هایی که مهاجم بارسلونا این جایزه را کسب کرده بود اشاره کرد و نوشت: او بالاتر از فان‌دایک که قهرمان لیگ قهرمانان شده بود قرار گرفت. مسی با بارسلونا فاتح لالیگا شد و به همراه آرژانتین عنوان سومی کوپا آمه‌ریکا را به دست آورد.


کد مطلب: 193218

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/193218/مسی-چیزی-دست-می-زند-طلا-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir